Week 7: 10 februari 2020 t/m 16 februari 2020

Gestart door Tribuneklanten, jan 20, 2020, 16:50:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maikelll043

12/02  Standard de Liege - Club Brugge
14/02  Beerschot VA - OH Leuven
15/02  Union St. Gilloise - KSV Roeselare
16/02  MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

Ici c est Paris

De voorpret was gisteren al weg toen ik een mailtje kreeg van Bohemians dat er door een fout in het ticketsysteem teveel tickets waren verkocht en mijn tickets ongeldig werden verklaard, dus top haha. Dan maar naar St. Patricks Athletic tegen Waterford United, of het rugby.

casper.eniesee

Citaat van: Ici c est Paris op feb 09, 2020, 21:46:49
De voorpret was gisteren al weg toen ik een mailtje kreeg van Bohemians dat er door een fout in het ticketsysteem teveel tickets waren verkocht en mijn tickets ongeldig werden verklaard, dus top haha. Dan maar naar St. Patricks Athletic tegen Waterford United, of het rugby.

Oeh, dat is minder. Je hebt daarna nog een kans om die wedstrijd in Dalymount Park te bezoeken. Volgens mij in eind mei.
Instagram: Groundhopper024

casper.eniesee

14.02: NEC - Helmond Sport
15.02: Fortuna Düsseldorf - Borussia Mönchengladbach
16.02: Rot Weiss Essen - Rot Weiss Oberhausen
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: Ici c est Paris op feb 09, 2020, 21:46:49
De voorpret was gisteren al weg toen ik een mailtje kreeg van Bohemians dat er door een fout in het ticketsysteem teveel tickets waren verkocht en mijn tickets ongeldig werden verklaard, dus top haha. Dan maar naar St. Patricks Athletic tegen Waterford United, of het rugby.
Dat is wel heel erg balen. De populariteit van de derby is in een paar jaar wel echt gigantisch toegenomen. In 2016 was het nog gewoon 'pay at the gate'.

dinkelburg19

#35
12: Vitesse - Ajax
13: Go Ahead Eagles - FC Utrecht
14: Almere City - Cambuur
16: Willem 2 - FC Utrecht (Uitvak)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Ici c est Paris

Het is wat het is. Ik zal die vriend in Dublin nog wel vaker opzoeken de komende tijd, en dan is Dalymount Park wel met stip gestegen op de verlanglijst, met of zonder derby. Net als een interland van Ierland in het Aviva Stadium en gaelic football op Croke Park. Leuk om rekening mee te houden, en zo hou je nog wat tegoed. Ik ben normaal geen voorstander van lege stadions maar ik ga denk ik wel even langs het Aviva Stadium, het is toch een EK-stadion en ik vind het - op de foto's - erg indrukwekkend en goed gelukt voor een nieuw stadion.

Freekos79

Citaat van: Nort op feb 10, 2020, 15:46:34
Dat is wel heel erg balen. De populariteit van de derby is in een paar jaar wel echt gigantisch toegenomen. In 2016 was het nog gewoon 'pay at the gate'.

Opmerkelijk ja.
Volgende wedstrijd: ?

martijn2806

Iemand die mij misschien heel last minute aan een kaartje voor Heerenveen donderdag kan helpen? Graag PM. Uiteraard kostprijs plus bier in return!

Koning Kriel

Citaat van: dinkelburg19 op feb 10, 2020, 16:07:14
12: Vitesse - Ajax
13: Go Ahead Eagles - FC Utrecht
14: Almere City - Cambuur
16: Willem 2 - FC Utrecht

Waarom is het voor mensen toch zo moeilijk om Willem II netjes met de Romeinse II te schrijven? Zelfs in een reactie van een medewerker van PSV stond het afgelopen week met een 2 geschreven. Is die ene extra toetsaanslag nou zoveel moeite?

watergatehopper

Citaat van: Koning Kriel op feb 11, 2020, 07:48:11
Waarom is het voor mensen toch zo moeilijk om Willem II netjes met de Romeinse II te schrijven? Zelfs in een reactie van een medewerker van PSV stond het afgelopen week met een 2 geschreven. Is die ene extra toetsaanslag nou zoveel moeite?

Tot een aantal jaar geleden wist ik niet hoe de romeinse versie aan te slaan. Turend naar mijn toetsenbord en lijst van alt-toetsen kwam ik er niet aan uit. Heel dom misschien maar wist het echt niet. Wellicht anderen ook dit probleem hebben. Speciaal voor hen: Het is twee keer de hoofdletter i wat II maakt!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hunebed on tour

11/2 FC Emmen - FC Twente, als we dit soort voetbal te zien krijgen mogen ze wat mij betreft vaker wedstrijden verplaatsen.
15/2 Fortuna Sittard - FC Emmen, om de eredivisie eindelijk te completeren.
16/2 FC Eintracht Rheine - SF Siegen

Mokum1900

12/2 Vitesse Arnhem - AFC Ajax
15/2 Excesior 31 - Dovo ( derde divisie compleet )
16/2 AFC Ajax - RKC Waalwijk
Waar je ook gaat ik volg je overal

Gilles


Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen