Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Joost op jan 23, 2020, 11:33:58
Maar wel alleen de finale als Oranje daar in speelt!
Dat jij uberhaubt naar de dialect luistert!

Rob1977_PSV

Citaat van: Joost op jan 23, 2020, 11:33:58
Maar wel alleen de finale als Oranje daar in speelt!

Dat klopt inderdaad helemaal en ook dat je lid moet zijn van OnsOranje. Maar dat was niets meer en minder dan online formuliertje aanvragen en klaar.

Wat Nort zegt klopt dan ook volkomen, voor velen is het een ver van het bed show. Echter totdat de oranjekoorts losbarst. Dan is iedereen boos dat er zo weinig kaartjes zijn / waren...
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op jan 23, 2020, 11:35:30
Koning Kriel: Wanneer heb je die kaarten via de UEFA aangevraagd? Er was naar mijn weten maar één mogelijkheid en die is allang afgelopen en iedereen heeft bericht gehad. Of heb ik iets gemist?

In december kon je weer aanvragen en daar zou je in januari bericht over krijgen.

ALenstra

Ik weet eerlijk gezegd niks over een aanvraagronde in december. Heb je al in je account gekeken? Al is januari nog niet voorbij.

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op jan 23, 2020, 14:03:02
Ik weet eerlijk gezegd niks over een aanvraagronde in december. Heb je al in je account gekeken? Al is januari nog niet voorbij.

Ja, daar is nog niets te zien. We wachten ongeduldig af.

wekke

Citaat van: GR-Tom14 op jan 23, 2020, 00:10:49
Ik ben benieuwd voor welke wedstrijden en plaatsen jullie tickets hebben toegekregen.

Rusland - België (St Petersburg), Denemarken - België (Kopenhagen), halve finale en finale. Onder de follow your team, dus die laatste twee zijn enkel als de Rode Duivels die fase halen.

Ik wilde eigenlijk ook de 8e finale en kwartfinale doen, maar deze competitieformat is regelrecht rampzalig. Als groepswinnaar zouden ze eerst naar Bilbao gaan (belachelijk duur) en daarna München. Met wat pech en een tweede plek werd dat Amsterdam en Baku. Geen zin om de gok van Baku te nemen dus gewoon geannuleerd. Dan ga ik wel in het najaar een keertje extra hoppen.

Nort

De UEFA heeft de loting voor de decemberaanvragen afgerond. Het resultaat kun je nu al in het online portal zien en zal later per e-mail nog verstuurd worden. Helaas, zijn al m'n 6 x 12 kaarten afgewezen. Echter ben ik voor twee Zuid-Afrikaanse vrienden op zoek naar twee/drie kaartjes voor de eerste twee groepswedstrijden van het Nederlands elftal. Ik verwacht het niet, maar als iemand nog kaartjes over heeft dan houd ik me ten zeerste aanbevolen. Over de prijs worden we het vast eens :)

Koning Kriel

Eindelijk een beetje geluk. 1/4, 1/2 en finale met follow my team, dus alleen als Nederland het haalt. Nachtmerrie scenario is dat Nederland in de 1/4 finale uitgeschakeld wordt in Baku, dan heb ik 150 euro weggegooid. Helaas wel een realistisch nachtmerrie scenario maar toch de gok maar genomen.

spons

Citaat van: Koning Kriel op jan 31, 2020, 12:04:43
Eindelijk een beetje geluk. 1/4, 1/2 en finale met follow my team, dus alleen als Nederland het haalt. Nachtmerrie scenario is dat Nederland in de 1/4 finale uitgeschakeld wordt in Baku, dan heb ik 150 euro weggegooid. Helaas wel een realistisch nachtmerrie scenario maar toch de gok maar genomen.

Dat is geen geluk. Voor die wedstrijden hoefde niet geloot te worden dus iedereen die kaarten heeft aangevraagd heeft die toegewezen gekregen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op jan 31, 2020, 18:24:05
Dat is geen geluk. Voor die wedstrijden hoefde niet geloot te worden dus iedereen die kaarten heeft aangevraagd heeft die toegewezen gekregen
Alleen voor de leden van ons oranje. De anderen niet. Ik heb ook 3x follow my team aangevraagd, maar niet gekregen

MWAKuijpers

Beste Groundhoppers,

Wij hebben nog altijd een geweldige EURO 2020 voetbaltrip in petto:
#41 Achtste finale in Kopenhagen op maandag 29 juni 2020 (tickets toegekend)
#46 Kwartfinale in München op vrijdag 3 juli 2020 (tickets niet toegekend)
#48 Kwartfinale in Rome  op zaterdag 4 juli 2020 (tickets toegekend)

Tevergeefs zijn de tickets voor wedstrijdnummer 46 Kwartfinale in München niet toegekend. Nu zijn wij nieuwsgierig of er een groundhopper is, die ons kan helpen met ca. 1 - 4 wedstrijdkaarten. Vanzelfsprekend betalen wij een goede prijs voor de tickets en daarnaast kunnen wij helpen met tickets voor andere grote derbys and wedstrijden door ons uitgebreide netwerk in de voetbalwereld. Denk hierbij aan onder meer: El Classico, Old Firm, Manchester City, Merseyside derby, Sevilla derby, etc. etc.

Heb je tickets beschikbaar, dan horen wij het graag via 0620900050 of mwa.kuijpers@gmail.com. Alvast bedankt en een mooie dag.

GR-Tom14

Ik vraag me wel iets af..
Aangezien de tickets worden ingeladen in een speciale  App.
Vraag ik me af hoe zou je dan je tickets aan vrienden kunnen doorgeven?
Ik heb namelijk via de uefa ronde tickets gekregen voor een match die ik ook bezoek met de tickets die ik van ons oranje heb toegewezen gekregen.

Iemand ervaring met deze manier van ticketing?
Volgens mij werd dit systeem al gebruikt bij de finales van de Nations League.

Gelukkig heb ik voor mijn kaarten verzameling, souvenier tickets gekocht die na het tornooi worden opgestuurd.

ricodejong4

Ja, dit vraag ik mij ook af. "Normale" doorverkoop aan familie/vrienden zal toch moeten kunnen? Maar middels die manier per app waarop telkens je QR-code vervangen wordt zou dit niet mogelijk zijn.

spons

Citaat van: GR-Tom14 op feb 11, 2020, 12:26:37
Ik vraag me wel iets af..
Aangezien de tickets worden ingeladen in een speciale  App.
Vraag ik me af hoe zou je dan je tickets aan vrienden kunnen doorgeven?
Ik heb namelijk via de uefa ronde tickets gekregen voor een match die ik ook bezoek met de tickets die ik van ons oranje heb toegewezen gekregen.

Iemand ervaring met deze manier van ticketing?
Volgens mij werd dit systeem al gebruikt bij de finales van de Nations League.

Gelukkig heb ik voor mijn kaarten verzameling, souvenier tickets gekocht die na het tornooi worden opgestuurd.

Ik ben bij Nations League finales geweest en tickets die je via ons oranje toegewezen had gekregen waren niet overdraagbaar maar andere tickets kon je gewoon via de app mailen naar iemand anders die ze dan weer kon uploaden in zijn of haar eigen app.

Ik vond het systeem ideaal 
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Arjen

Vanavond 1 kaart besteld voor Nederland- Oekraine. Eerder uitgeloot voor 3x2 kaarten voor de poulefase. Nu kon ik voor de drie wedstrijden 1 kaart bestellen.