Week 4: 20 januari 2020 t/m 26 januari 2020

Gestart door Joelvginkel, jan 08, 2020, 17:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mike_t

Citaat van: bagger010 op jan 17, 2020, 07:45:10
Ook gedaan in oktober omdat ik niemand mee kreeg. Topdag gehad. Wees vooral op tijd om in alle pubs nog een pint te nuttigen voor de pot.

Ik ga ook alleen. Dat maakt me echt helemaal niks uit. Vaak kom je zo beter in contact met andere supporters, ook in de kroeg.

FCT1980

Citaat van: mike_t op jan 17, 2020, 08:49:45
Ik ga ook alleen. Dat maakt me echt helemaal niks uit. Vaak kom je zo beter in contact met andere supporters, ook in de kroeg.

Ik ga nooit alleen. Op de één of andere manier trekt me dat totaal niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

red28

Citaat van: FCT1980 op jan 17, 2020, 17:08:41
Ik ga nooit alleen. Op de één of andere manier trekt me dat totaal niet.

Probeer het eens! Afgelopen zomer een week alleen door UK gereisd, top ervaring.
Je komt in de pubs en op de tribune veel sneller in contact met de lokale supporters, die je dan weer meenemen naar hun favoriete pubs of nachtclubs.
In de Rubber Soul pub Liverpool sprak een kerel nadat ik had vertelt dat ik alleen op stap was de legendarische woorden "In Liverpool you'll never alone mate". Hij stelde zich voor aan zijn maten en hebben tot de vroege morgen doorgehaald in de meeste marginale clubs van Merseyside!
 

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jan 17, 2020, 17:08:41
Ik ga nooit alleen. Op de één of andere manier trekt me dat totaal niet.

Alleen gaan is voor mij geen probleem. Vaak gedaan. Maar met meerdere is ook erg gezellig.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: red28 op jan 17, 2020, 18:14:15
Probeer het eens! Afgelopen zomer een week alleen door UK gereisd, top ervaring.
Je komt in de pubs en op de tribune veel sneller in contact met de lokale supporters, die je dan weer meenemen naar hun favoriete pubs of nachtclubs.
In de Rubber Soul pub Liverpool sprak een kerel nadat ik had vertelt dat ik alleen op stap was de legendarische woorden "In Liverpool you'll never alone mate". Hij stelde zich voor aan zijn maten en hebben tot de vroege morgen doorgehaald in de meeste marginale clubs van Merseyside!


Dat heb ik allemaal ook meegemaakt zonder alleen op pad te zijn.
Ik ben overigens wel alleen naar Birmingham gevlogen voor de play of finale van Villa op Wembley.
Maar ben met vrienden uit Birmingham naar Wembley geweest dus dat telt niet :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Alleen vind ik prima te doen om de wedstrijd goed te kijken en de sfeer te beleven, maar met anderen vind ik wel gezelliger. Maar de wil om te gaan is vaak groot genoeg, en soms betekent dat, vanwege te weinig animo of een lastige regeling mbt de kaartverkoop, in je eentje gaan.

Mokum1900

21/1 VV de Meeuwen - Victoria 03 ( districtiebeker )
22/1Ajax - sv Spakenburg
25/1 Hoek - Harkemase boys ( mits Mike en wesley met mij naar Excelsior 31 willen )
25/1 savonds iets in België
26/1 Fc Groningen - Ajax
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

23/1: Antwerp - Kortrijk (beker)
25/1: Lo-Reninge - Coxyde
26/1: Latem - Aalter + Antwerp - Zulte Waregem
Groundhopper for life :-)

Cyclebob

24/1 Dordrecht -Eindhoven
26/1 Xerxes DZB 3 - SVV
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

bunnet

21/01 FC Eindhoven - FC Utrecht
24/01 FC Utrecht - ADO Den Haag
25/01 Portsmouth - Barnsley

dinkelburg19

Drukke week

21: FC Eindhoven - FC utrecht (uitvak)
23: Vogels - GAE
24: FC Utrecht - Den Haag
26: GAE - NAC
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

bagger010


Jehoentelaar

25/1 FC Carl Zeiss Jena - SC Preussen Münster.

De hopelijk eerste stap naar handhaving.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Mrmtty20

Citaat van: Defender op jan 14, 2020, 17:44:11
24/1 Sporting Lokeren  - OH Leuven

Daknamstadion vinken !

Idem.
Tip: kom reeds om 18u, supporters organiseren een 'feest' met dj's in de jeugdkantine om de jeugd te steunen. En tijdens de match kan het ook plezant worden.

Gilles