Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

ricodejong4

Citaat van: ricodejong4 op dec 03, 2019, 14:30:49

We wilden graag naar Liverpool en zagen goedkope vliegtickets, dus hadden geboekt met de verwachting dat minstens Liverpool of Everton thuis zou loten tegen een tegenstander waarbij kaarten moet lukken. Verkeerd gedacht dus, volgend jaar inderdaad eerst de loting afwachten.

De verschuivingen bieden nog enige uitkomst. Mocht Rochdale doorgaan tegen Boston kunnen we nu de dubbel Rochdale - Newcastle (12:30) en Man City - Port Vale (17:30) doen. Aangezien we zondag om 18:30 weer terug vliegen zit Liverpool - Everton (16:00) er helaas niet in.

Defender

Citaat van: syntric op dec 08, 2019, 00:45:29
Kerstdag is nog meer dan elders hét familiefeest in Engeland, 2 keer geweest in die periode en doe ik nooit meer. Nagenoeg alles toe, geen openbaar vervoer, pokkesaai vond ik het. Ook 2de Kerstdag is het vaak zoeken naar een trein of bus om op je bestemming te raken. Maar dan is er tenminste wel voetbal meestal.
Klopt wat je zegt, ooit match gedaan in Londen en dachten OV te nemen maar was geen optie dus maar taxi geworden dan..
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

ALenstra

Weekendje Luton geboekt voor een prima prijs. Ik hoop op 14 maart Luton Town-Preston North End te bezoeken. Mocht dat niet lukken om wat voor reden dan ook dan heb ik als plan B een dagje Londen achter de hand.

cornederuiter

Ik ben van plan om tijdens het interland weekend (28 maart) richting Engeland te gaan. Meeste league 1 &2 worden op zaterdag gespeeld, maar hoe reeël is dat er wedstrijden op zondag worden vastgesteld?

mike_t

Weekend 21 maart Hertha-Union.
Heb kaarten maar wil er eigenlijk twee op de Gegengerade ... heb er nu 1 en 1 naast uitvak
Iemand nog kaarten?

Nort

Citaat van: cornederuiter op jan 23, 2020, 19:27:56
Ik ben van plan om tijdens het interland weekend (28 maart) richting Engeland te gaan. Meeste league 1 &2 worden op zaterdag gespeeld, maar hoe reeël is dat er wedstrijden op zondag worden vastgesteld?
Niet. Kans is kleiner dan 5%

Joost

Citaat van: cornederuiter op jan 23, 2020, 19:27:56
Ik ben van plan om tijdens het interland weekend (28 maart) richting Engeland te gaan. Meeste league 1 &2 worden op zaterdag gespeeld, maar hoe reeël is dat er wedstrijden op zondag worden vastgesteld?

Je kunt naar Cray Wanderers v Bognor Regnis Town.

Qua locatie wel handig, maar het is wel Isthmian Premier.

Luccie

Citaat van: mike_t op jan 23, 2020, 20:29:14
Weekend 21 maart Hertha-Union.
Heb kaarten maar wil er eigenlijk twee op de Gegengerade ... heb er nu 1 en 1 naast uitvak
Iemand nog kaarten?

Ja, ik heb vanochtend de bevestiging gekregen dat ik twee kaarten heb.
Wij zitten op Block 9.2.

dinkelburg19

Tips om aan kaarten te komen voor Hertha berlin - Union berlin

Ik zie alleen dat je met member of season pass kaarten kan halen namelijk.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Luccie

Citaat van: dinkelburg19 op jan 24, 2020, 10:38:12
Tips om aan kaarten te komen voor Hertha berlin - Union berlin

Ik zie alleen dat je met member of season pass kaarten kan halen namelijk.

Klopt inderdaad wat je schrijft.
Een zakenrelatie van mij is seizoenskaarthouder bij Hertha Berlin en heeft 2 kaarten kunnen regelen.
Van hem begreep ik dat dit al lastig was, want er is een flinke run op de tickets.

De enige optie is om op zoek te gaan naar een member of seizoenskaarthouder die voor jou kaarten kan regelen.
Dat zal wel lastig zijn, want op Facebook zag ik ook al diverse oproepjes van soortgelijke strekking voorbij komen. 

FCT1980

OF de wet van Spons volgen. Dat werkt in Duitsland sowieso.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

dinkelburg19

Ah oke balen zeg, dan word het oprecht lastig zeg.

Wet van spons? ben benieuwd? :P
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

spons

Citaat van: dinkelburg19 op jan 24, 2020, 10:58:00
Ah oke balen zeg, dan word het oprecht lastig zeg.

Wet van spons? ben benieuwd? :P

Gewoon een kaartje op de zwarte markt bij het stadion kopen zal geen probleem zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: Luccie op jan 24, 2020, 08:47:13
Ja, ik heb vanochtend de bevestiging gekregen dat ik twee kaarten heb.
Wij zitten op Block 9.2.
Nice!
Volgende wedstrijd: ?

cornederuiter

Citaat van: Joost op jan 23, 2020, 22:10:02
Je kunt naar Cray Wanderers v Bognor Regnis Town.

Qua locatie wel handig, maar het is wel Isthmian Premier.

Ik hou wel obscure wedstrijdjes, maar dat gaat zelfs mij te ver haha. Bedankt voor de tip in elk geval!