Hoofdmenu

Unibet/Bwin

Gestart door LUFC, sep 11, 2012, 19:08:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

LUFC

Nog meer mensen hier die wel eens een gokje wagen? Speel zelf al vrij lang op unibet, geen grote bedragen (hooguit 2 joeten) maar blijft leuk. Soms ook 1 euro op een onwaarschijnlijk rijtje.

It's a gambling life.

Joost


Verwijderd lid

Citaat van: Joost op sep 11, 2012, 19:24:58
Wat is een joet?

tientje, hoe noemen ze dat in Limburg ?

Joost

Citaat van: Meester op sep 11, 2012, 20:50:18
tientje, hoe noemen ze dat in Limburg ?

Een tientje.


Sebastiaan_W

Noemen ze hier ook een tientje. Joetje is zo 2001.

Joost

Citaat van: Meester op sep 11, 2012, 22:01:57
Goh, wat netjes
Nee das gewoon Nederlands, ik post toch ook niet in het Kerkraads dialect ;)

Maar we dwalen af. Ik wed eigenlijk nooit op voetbal. Geen zin, tijd voor en uiteindelijk verlies je toch. Alleen in Engeland waag ik wel eens de gok en zet dan in op 0-0. Dan heb ik goals gezien of geld teruggekregen.

hgrm

Wedden is hetgene dat de grootste bedreiging vormt voor het voetbal. Firma's als Bwin en Unibet zullen best bonafide zijn, maar ook zij worden misbruikt door de oosterse gokmaffia. Voor mij reden om principieel niet te gokken. Nog geen joetje, laat staan een meijer of een rug.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

LUFC

Citaat van: hgrm op sep 11, 2012, 23:46:01
Wedden is hetgene dat de grootste bedreiging vormt voor het voetbal. Firma's als Bwin en Unibet zullen best bonafide zijn, maar ook zij worden misbruikt door de oosterse gokmaffia. Voor mij reden om principieel niet te gokken. Nog geen joetje, laat staan een meijer of een rug.
Ook geen rootje?

LUFC

Zitten trouwens soms inderdaad hele rare uitslagen tussen, maar vraag me af of die gemanipuleerd zijn. APOEL, dat vorig jaar de kwartfinales haalde van de Champions League, verloor laatst in de Play Offs van de Europa League van een team uit Azerbeidjan. En Athletic Bilbao, de finalist van de Europa League, verloor van een rare club uit Finland. Matchfixing lijkt me sterk op zo'n niveau, maar niks is onmogelijk.

Hugo

Citaat van: hgrm op sep 11, 2012, 23:46:01
Wedden is hetgene dat de grootste bedreiging vormt voor het voetbal. Firma's als Bwin en Unibet zullen best bonafide zijn, maar ook zij worden misbruikt door de oosterse gokmaffia. Voor mij reden om principieel niet te gokken. Nog geen joetje, laat staan een meijer of een rug.

Ik heb sowieso niks met gokken. LUFC heeft mooie onderwerpen; kickboksen, gokken, who's next?

LUFC

Hoeren? Heb ik zelf alleen geen ervaringen mee, misschien iemand anders?

AthleticHolanda

Citaat van: LUFC op sep 12, 2012, 00:08:20
En Athletic Bilbao, de finalist van de Europa League, verloor van een rare club uit Finland. Matchfixing lijkt me sterk op zo'n niveau, maar niks is onmogelijk.

Punt 1: Athletic verloor niet van Finse club.
Punt 2: Athletic en HJK speelden met 3-3 gelijk.
Punt 3: HJK is geen rare club.
Punt 4: HJK is namelijk de meest succesvolle Finse club.
Punt 5: Athletic speelde nog nooit tegen een andere Finse club.
Punt 6: Athletic won de heenwedstrijd met 6-0.
Punt 7: Athletic had last van onrust binnen de club.
Punt 8: HJK was veel verder dan Athletic dat pas enkele wedstrijden bezig was.
Punt 9: Athletic speelde met een zogenaamde B-keus.
Punt 10: Een gelijkspel of winst zou meer met matchfixing van doen hebben dan een nederlaag.

Hasta Luego.

hgrm

De zaken van Hoyzer en van de belchinees bij Lierse laat duidelijk zien dat er op (semi)professioneel niveau meer gebeurt op aan fraude dan ons lief is. Op zich is het logisch ook: aan ene kant mensen met zwart geld dat met gokken witgewassen moet worden, aan de andere kant vele gesjeesde voetballers die met hun gekick nooit rijk zullen worden.....
Bewijzen zal altijd moeilijk zijn en vaak zelfs onmogelijk....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

LUFC

Citaat van: AthleticHolanda op sep 12, 2012, 18:23:20
Punt 1: Athletic verloor niet van Finse club.
Punt 2: Athletic en HJK speelden met 3-3 gelijk.
Punt 3: HJK is geen rare club.
Punt 4: HJK is namelijk de meest succesvolle Finse club.
Punt 5: Athletic speelde nog nooit tegen een andere Finse club.
Punt 6: Athletic won de heenwedstrijd met 6-0.
Punt 7: Athletic had last van onrust binnen de club.
Punt 8: HJK was veel verder dan Athletic dat pas enkele wedstrijden bezig was.
Punt 9: Athletic speelde met een zogenaamde B-keus.
Punt 10: Een gelijkspel of winst zou meer met matchfixing van doen hebben dan een nederlaag.

Hasta Luego.
Punt 1: sommige punten zijn overbodig. Bijvoorbeeld: met punt 2 raak je punt 1 al.