Week 5: maandag 28 januari t/m zondag 3 februari

Gestart door wekke, jan 14, 2013, 14:49:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

29/01  Excelsior Maassluis - Spijkenisse
30/01  PSV - Feyenoord
02/02  Hoek - Excelsior Maassluis
02/02  Sint Niklaas - Woluwe
03/02  Haaglandia - De Treffers
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Skipperdinho

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 29, 2013, 14:02:01
Idem, maar dat zal geen verrassing zijn :-)
Zit je in het gastenvak?

ik heb je ff pm gestuurd

Joost

Dortmund II v Alemannia van morgen is verplaatst naar het Westfalen, dat gaat m dus niet worden.
Als back-up wordt het en Limburgse derby. Heren handbal tussen BEVO en Lions of damesvolleybal tussen Peelpush en Weert.

Zaterdag Roda v Heracles.
En als het weer het zondag toelaat ook nog iets.

Terranova

Ben eigenlijk nog aan het twijfelen over welke zaterdagavondwedstrijd ik wil gaan meepaken;

Sint Niklaas - WS Woluwe

of

Westerlo - KSK Heist

of

Lierse - Lokeren

Twijfels, twijfels. Tips zijn altijd welkom ;)

wekke

Sint Niklaas heeft nul komma nul beleving.
Westerlo - Heist is een derby en Westerlo moet dergelijke matchen winnen, wil het nog de titel behalen. Sinds de eindronde van vorig seizoen hebben de thuissupporters een andere plaats in het stadion gekregen, wat voor een vocale verbetering heeft gezorgd qua sfeer.
Bij Lierse - Lokeren zal je de meeste toeschouwers vinden. Al zijn er meer en meer Lierse supporters die zich tegen het beleid beginnen te keren en is de beleving op het Lisp ver te zoeken.Lokeren daarentegen speelt bijwijlen leuk voetbal en heeft een leuke away-support.

Hier in de buurt heb je zaterdag ook nog Geel Meerhout - Turnhout. Twee supportersclans die elkaar het daglicht niet gunnen. Op de Leunen kan de sfeer best wel grimmig zijn en gezien de perikelen bij Turnhout met de vele Egyptenaren, verwacht ik toch enkele actie van het Geelse publiek. Ook KRC Mechelen - Berchem Sport is een leuke dit weekend.

jona93

Heb 2 kaarten over voor de wedstrijd lierse-lokeren van nu zaterdag pm mij wie intresse heeft.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

cafebac

Geel -Turnhout was vorig jaar een erg leuke, RC Mechelen tegen Berchem is gezien de stand (2 en 3) ook een hele leuke derby. Denk dat beide wedstrijden wel zo'n 2500 man zullen trekken.

wekke

Citaat van: cafebac op jan 30, 2013, 16:47:20
Geel -Turnhout was vorig jaar een erg leuke

De geur van de mestkorrels in het bezoekersvak was niet te harden! :-) De wedstrijd op de Leunen was in ieder geval véél amusanter qua spel en beleving dan de return in het Stadspark.

Sebastiaan_W

Citaat van: wekke op jan 30, 2013, 17:02:10
De geur van de mestkorrels in het bezoekersvak was niet te harden! :-) De wedstrijd op de Leunen was in ieder geval véél amusanter qua spel en beleving dan de return in het Stadspark.

Ik ben in 2006 bij Geel(toen nog Verbroedering Geel) geweest en het was erg amusant. Was een wedstrijd in de eindronde van de 2e klasse tegen KVSK United. Ik kan je het alleen maar aanraden.

Al is Racing Mechelen - Berchem ook een mooie. Qua accomodatie ook leuker.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Ici c est Paris

Citaat van: Ici c est Paris op jan 28, 2013, 15:33:50
29/01 FC Breukelen - Spakenburg
01/02 Fortuna Sittard - Helmond Sport
02/02 Schalke 04 - Greuther Fürth

Wordt geen Fortuna Sittard - Helmond Sport maar FC Oss - FC Volendam vanavond.

voetbalfan

29/01 Westerlo - De Kempen
01/02 Heist B - Westerlo B
02/02 Diegem - Verviers
02/02 Westerlo - Heist
03/02 Bree - Everbeur

3434

Citaat van: cafebac op jan 30, 2013, 16:47:20
Geel -Turnhout was vorig jaar een erg leuke, RC Mechelen tegen Berchem is gezien de stand (2 en 3) ook een hele leuke derby. Denk dat beide wedstrijden wel zo'n 2500 man zullen trekken.

Daar zou je wel eens bedrogen kunnen uitkomen dit jaar. Geel trekt dit jaar rond de 500man (zoals de meeste 3de klassers). Turnhout heeft nog 40 betalenden sinds de Egyptische intrede. Het blijft wel een derby maar ik denk dat 1000 man al veel zal zijn.
Tijdens Berchem-Geel telde ik zo'n 50tal meegereisde fans, erg weinig voor een korte verplaatsing naar een leuke club/stadion.

Match van het weekend is voor mij zonder twijfel Racing Mechelen - Berchem. Hier zal 2000 man geen probleem zijn.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op feb 01, 2013, 16:50:24
Daar zou je wel eens bedrogen kunnen uitkomen dit jaar. Geel trekt dit jaar rond de 500man (zoals de meeste 3de klassers). Turnhout heeft nog 40 betalenden sinds de Egyptische intrede. Het blijft wel een derby maar ik denk dat 1000 man al veel zal zijn.
Tijdens Berchem-Geel telde ik zo'n 50tal meegereisde fans, erg weinig voor een korte verplaatsing naar een leuke club/stadion.

Match van het weekend is voor mij zonder twijfel Racing Mechelen - Berchem. Hier zal 2000 man geen probleem zijn.

De eerste wedstrijd van de 'Egyptische' ploeg zorgde nochtans voor het grootste toeschouwersaantal van dit seizoen bij KVT. Nu, Geel-Turnhout trekt altijd wel wat volk.

Ook nog een hele leuke in 1e provinciale: Zwarte Leeuw - Antonia. Deze topper zal ook wel wat volk trekken, wordt gespeeld in een leuk stadion en kan nu al wel eens beslissend zijn voor het kampioenschap.

Dieter