Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Ik zie Rusland juist de grenzen openen voor toeschouwers die kaarten hebben. Dan kunnen ze mooi pronken dat ze i.t.t. het Westen de Covid-pandemie veel beter en sneller overwonnen hebben.

ALenstra

Nou, ik hoef er niet naar toe. Ik hoop maar dat de UEFA het geld voor mijn kaartje terug geeft.

spons

Citaat van: ALenstra op nov 03, 2020, 12:21:03
Nou, ik hoef er niet naar toe. Ik hoop maar dat de UEFA het geld voor mijn kaartje terug geeft.

Nederland - Oekraïne lijkt me wel apart in Rusland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: ALenstra op nov 03, 2020, 12:21:03
Nou, ik hoef er niet naar toe. Ik hoop maar dat de UEFA het geld voor mijn kaartje terug geeft.
Maak je daar niet druk om. Dat is in de regelgeving vastgelegd en degenen die in de zomer van hun kaarten af wilde, hadden binnen een maand hun geld terug.

Langemannetje

Ik had 2 kaarten voor de kwartfinale in Rome, als deze omgewisseld kunnen worden voor een match in Moskou of Sint-Petersburg ben ik geïnteresseerd.
73 grounds in 14 verschillende landen

Tribuneklanten

Ik heb men ticket voor Nederland - Oostenrijk bij de eerste ronde al teruggegeven en binnen een maand stond het bedrag op men credit card terug.
Toernooi in Rusland is niks voor mij.

Nort

Ik ben er bij het WK geweest en het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet langer gebleven ben. Nu spreekt Rusland mij minder aan dan b.v. Spanje of Zuid-Amerika, maar het is wel een fascinerend land en Moskou een prachtige stad.

Als het EK daadwerkelijk gehouden wordt in Moskou en er mogen fans bij (en de Nederlandse overheid acht het verantwoord), ga ik op zeker proberen om een paar wedstrijden mee te pakken

ALenstra

De UEFA ontkent het bericht van Le Parisien. Men benadrukt dat het plan met 12 steden vooralsnog doorgaat.

Robbie

De UEFA zal ongetwijfeld meerdere backup plannen hebben, van 12 landen tot 1 land en alles ertussen in. Als het toernooi zonder publiek gespeeld moet worden, lijkt mij een klein land handiger. De voetballers kunnen dan een aantal weken in een bubbel verblijven met de stadions of speelvelden dichtbij.

wekke

Vandaag een mail ontvangen van de Uefa met de melding dat tickets geretourneerd kunnen worden tot eind januari.

Ik heb er net gebruik van gemaakt. Ik geloof niet dat we binnen 5 maanden kriskras door Europa gaan mogen reizen voor een sporttoernooi.

ALenstra

Heb die mail ook gekregen. Weet nog niet wat ik doe.

Tribuneklanten

Ik heb mijn ticket voor Nederland - Oostenrijk bij de eerste mogelijkheid vorig jaar al retour gegeven en geld retour ontvangen.
Toen had ik al het gevoel dat we deze zomer geen toernooi met publiek zouden hebben en dat gevoel blijkt geheel juist.

Wordt wederom een muf (sport)jaar

ricodejong4

Maar als ik de mail goed begrijp, krijg je alsnog je geld terug wanneer de wedstrijd op een later moment alsnog zonder publiek gespeeld moet worden, toch?

ALenstra

Volgens mij wel, ja. Heb de voorwaarden er nog eens op nagelezen.

ALenstra

Maar je schijnt niks terug te krijgen als de wedstrijd in een andere stad gespeeld wordt en daar publiek toegelaten wordt.