Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Cambuur legende Gregg Berhalter is de nieuwe trainer van Hammarby. Snel maar weer een weekendje Stockholm boeken!

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/193059/Oud_speler_Cambuur_trainer_van_Hammarby.html

Oud-speler Cambuur trainer van Hammarby

Gregg Berhalter gaat verder in de voetbalwereld als trainer. De ex-international van de Verenigde Staten, die meerdere jaren actief was in Nederland, wordt verantwoordelijk voor de verrichtingen van het Zweedse Hammarby IF.

Berhalter ondertekende een contract voor één seizoen als hoofdtrainer bij de tweedeklasser. In Nederland was hij actief voor FC Zwolle, Sparta en SC Cambuur.

De 38-jarige Amerikaan nam recent afscheid als voetballer in dienst van Los Angeles Galaxy. Het net afgesloten seizoen werd door de verdediger met zijn team beslag gelegd op de landstitel.

Footballfrans

Dan heeft hij nog veel werk te verrichten. Was een moiezaam seizoen.

AthleticHolanda

Tsss, Fortuna Köln tegen KFC bezoeken en dan ook nog sympathie voor de thuisfans :p.

Waar blijft 't verslag over La Catedral?

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 19, 2013, 22:38:37
Tsss, Fortuna Köln tegen KFC bezoeken en dan ook nog sympathie voor de thuisfans :p.
Compenseert al jouw KFC-propaganda.

Citaat van: AthleticHolanda op aug 19, 2013, 22:38:37
Waar blijft 't verslag over La Catedral?
Ik wist dat je er ooit weer over zou beginnen. Maar ik weet het niet.

Hugo

Ik weet dat facebook erg 2011 is maar toch is C&U er tegenwoordig ook te vinden...https://www.facebook.com/pages/Cheese-and-Union/485944164812203


FCT1980

JE hebt bij Wimbledon - Exeter de eindstand omgedraaid volgens mij.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op feb 16, 2014, 20:02:47
JE hebt bij Wimbledon - Exeter de eindstand omgedraaid volgens mij.

Dank JE. Inmiddels aangepast.

FCT1980

Zie het.
Leuk verslag van deze wedstrijd. Was er zelf ook en stond op de terrace achter het doel.
Moet zeggen dat ik geen andere Nederlanders tegen ben gekomen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Had je trouwens een paraplu bij je?
Geen overbodige luxe de tweede helft ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op feb 16, 2014, 20:23:52
Had je trouwens een paraplu bij je?
Geen overbodige luxe de tweede helft ;)

Hihi, dat was wel handig geweest tijdens het noodweer.


Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

wormonline

Leuke site, Hugo. Ik zit een beetje je archief te browsen - allemaal leuke verslagen.

Grappige trip hebben jullie in 2009 gemaakt, met Florence, Pisa en Livorno. Die heb ik ook ooit in een tripje bezocht (maar alleen Livorno met wedstrijd, was net aan het einde van de winterstop en er speelde verder niks in Toscane). Erg leuk om te lezen!

Hugo

https://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/nederland

Ik heb nog wat pica's toegevoegd van Nederlandse amateurvelden. De bijzondere, dat wel.