Wat zijn je verwachtingen voor 2009 ?

Gestart door Denniz1974, dec 27, 2008, 21:21:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

Zoals de naam van dit topic al zegt: "Wat zijn je verwachtingen voor 2009 ?" (op voetbalgebied natuurlijk ;-) )

Ik zal naar aftrappen:

Mijn verwachtingen zijn niet zo enorm groot; ik ga in 2009 de laatste stadions in Nederland bezoeken waar ik tot op heden nog geen wedstrijd in heb gezien. Voorts natuurlijk alle thuiswedstrijden van Feyenoord en wellicht ook één of meerdere uitwedstrijden.

Qua stadionpunten zal het voor mij dus niet explosief toenemen.

TeeZee

Ik heb de verwachting dat ik niet al te veel ga hoppen komend jaar. Misschien met Pasen en in augustus naar Schotland, maar verder zou ik het niet kunnen bedenken. Ik ben momenteel erg tevreden met wat ik de afgelopen jaren gezien en meegemaakt heb en wil wel weer even wat anders. Geen voetbalwensen dus.

wekke

Voor mij moet alles nog echt beginnen, zoveel stadions en mooie clubs om uit te kiezen. Zeker Feyenoord (in januari) en FC Utrecht zullen komend jaar aanbod komen, net als de bundesliga clubs uit het Ruhrgebied. Verder is het uitkijken naar een voetbal-/citytripje te met als voorkeur een Spaanse stad (Madrid/Sevilla/Valencia/..).

hoevenen lion

Voor de eerst komende maanden hoop ik deze zaken te doen:

- Een weekend naar de UK om Ninian Park aan mijn stadionlijst toe te voegen.

- De laatste uefa cup final in Istanbul bij wonen

- Dit is nog niet zeker. Maar zou graag eind mei de Zurich derby bij wonen.


Voor de 2de helft van het jaar zal er niet veel gehopt worden aangezien we een grote reis in de USA gaan maken.

Batflyer

Mijn verwachtingen voor 2009:

- de bedoeling is om naar Arsenal - AS Roma (24 februari) te gaan, en anders dit seizoen nog naar een andere wedstrijd van The Gunners.
- misschien in augustus of eind december een paar dagen naar Londen voor een wedstrijd van Fulham, QPR of Watford.
- verder in Nederland weer veel wedstrijden zien, de meeste voor Goal.com.

Heb nog geen idee of ik de tweede helft van 2009 tijd heb om naar Engeland te gaan of in Nederland veel duels te bezoeken, want vanaf september ga ik stage lopen bij een nog nader te bepalen krant of (sport)tijdschrift.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

georgesv

mijn verwachting is dat k minder trips ga maken, in april word k voor het eerst papa!

missch ga ik ook vanaf juli geen abo meer nemen op AAGent en mn zaterdagavonden meer houden om de 4de klasseD te ontdekken, maar da's nog nie zeker.

Stadionhopper

Citaat van: georgesv op dec 30, 2008, 19:19:30
mijn verwachting is dat k minder trips ga maken, in april word k voor het eerst papa! 

Gefeliciteerd!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: georgesv op dec 30, 2008, 19:19:30
mijn verwachting is dat k minder trips ga maken, in april word k voor het eerst papa!

Dat is zeker een felicitatie waard!

Ik verwacht dat ik het komende jaar vrolijk doorhoppel op de huidige manier.

hoevenen lion

Dat ben ik nog vergeten. Ik verwacht ook nog de eerste en tweede klasse weer compleet te maken door het bezoek aan het stadion van Olympique Charleroi.

AthleticHolanda

Wat ik hoop is dat ik Ierland op Croke Park ga zien. Ik ga denk ik voor de wedstrijd tegen Bulgarije in Maart, maar hoe ik binnen ga komen weet ik nog niet.
Verder zou ik net als hoevenen lion graag Ninian Park bezoeken, en ook Mestalla houd ik nog steeds in de gaten.

Verder bekijk ik het wel van dag tot dag.

HJanneman

Een paar alvast vaststaande plannen zijn Watford in maart en Schotland in juli(niet de meest geschikte maand om te hoppen, maar gelukkig spelen de Schotse ploegen veelal oefenwedstrijden in de eigen stadions ipv op amateurvelden, dus ik heb mijn hoop gevestigd op een wedstrijd in Dundee, of het nu van Dundee FC of Dundee United is, dat maakt me niet uit, en sommige mensen in Dundee zelf ook niet, want die schijnen zelf ook nog wel eens met de andere ploeg mee te reizen, maar het lijkt me gewoon geweldig om langs het ene stadion voorbij te lopen en het andere dan te bezoeken voor een wedstrijd, enkele tientallen meters verderop).
Verder wil ik in Schotland van Edinburgh naar Glasgow reizen in een hele grote boog(via Dundee, Pitlochry, Inverness, Fort William, Oban+eiland en dan richting Glasgow met ruimte om van deze paden af te wijken) dus als het in Dundee niet lukt kan het altijd nog ergens anders in Schotland, maar ik zal in twee weken niet heel veel stadions bezoeken, omdat ik met de vriendin ga.

Verder wil ik met een vriend van me onze local heroe Arnold Kruiswijk van vv Appingedam met een bezoekje bij Anderlecht vereren en zal ik nog meer vrienden met goede excuses over proberen te halen om weekendjes weg te gaan naar België om daar te hoppen.

Verder hoop ik eens een Europese verplaatsing van Ajax mee te maken, want zo makkelijk als het bij Standard gaat, zo moeilijk is het bij Ajax(als je in het uitvak wilt zitten, tenminste), want wat ik bij Standard heb meegemaakt smaakt naar meer, ook de wedstrijdbezoeken met Standard zelf, dus ook dat zal ik proberen voort te zetten.

Verder wordt het weer eens tijd voor een teamuitje naar Kickers Emden, en dan liefst op verplaatsing.
En ik hoop dat 2009 naast deze tripjes nog vele verrassingen brengt.

Vaig

Ik heb op dit moment maar 1 ding in mijn agenda staan en dat is een weekendje Basel in maart. Dit moet nog even gepland worden en hopelijk is dit mogelijk.

Verder wil ik mijn stadionbezoeken explosief gaan uitbreiden. Wensen voor 2009 zijn; Mestalla in Valencia en mijn eerste bezoek aaan Engeland.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

spons

buitenlandse trips zullen dit jaar wat minder worden en ook van feyenoord zal ik wel wat meer wedstrijden dan anders overslaan, ga begin maart naar Valencia ( Mestella moet voor de sluiting absoluut nog bezocht worden ) en omdat ik vanaf Frankfurt vlieg pak ik ook Eintracht - Schalke nog even mee.

probeer de hoogste afdelingen in Belgie en Duitsland te completeren, voor het eerst met feyenoord naar het nieuwe stadion van den haag te gaan en wat nieuwe clubs in het amateurvoetbal mee te pakken

11/01 HVV ( een roemrijke club uit de beginjaren van het nederlandse voetbal ) - ADO Den Haag
17/01 Ter Leede - Rijnsbugse Boys

hoop in oktober Croke Park te bezoeken voor Ierland - Italie

denk verhoudingsgewijs een vrij rustig voetbaljaar

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

@ Spons:
Welke clubs uit Duitsland en België staan nog open ?

spons

Citaat van: Denniz1974 op jan 02, 2009, 16:43:53
@ Spons:
Welke clubs uit Duitsland en België staan nog open ?

1899 Hoffenheim  ( Hoffenheim - Bayern op de voorlaatste speeldag kan een mooie worden )
Eintracht Frankfurt ( stadion wel bezocht voor Zuid Korea - Togo )
Hannover 96
Karlsruher SC
Energie Cottbus
Bayern Munchen ( wel in het oude olympia stadion geweest voor Bayern - Feyenoord en Nederland - Rusland )

Verder wil ik ook nog naar 1.FC Koln want dat stadion heb ik na de verbouwing niet meer bezocht en op 3 mei naar Augsburg - 1860 Munchen mogelijk in combinatie met Bayern - Borussia MG op 2 mei

Zulte Waregem
Dender
Tubize
Roeselare
Bergen





2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen