Speelschema's 2017/ 2018

Gestart door watergatehopper, mei 08, 2017, 10:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Naar verwachting zal het speelschema in Bosnië op 22 juni a.s. bekend gemaakt worden. Ik denk dat een aantal landen ook in afwachting is van de loting voor de Europese toernooien.

De Twaalfde Man

Het speelschema van Noord-Ierland wordt op vrijdag 23 juni a.s. om 14.00 uur bekend gemaakt.

http://www.nifootballleague.com/danske-bank-premiership/news/item/2017-18-fixtures-release

Saltacampos

Ligue 2 wordt vandaag om 14u bekendgemaakt.
Over land and sea

Nort

Citaat van: rrcg1899 op jun 15, 2017, 09:40:20
Ligue 2 wordt vandaag om 14u bekendgemaakt.
Bedankt, ik zit er met smacht op te wachten :)

Saltacampos

Citaat van: Nort op jun 15, 2017, 10:00:28
Bedankt, ik zit er met smacht op te wachten :)
Ik in elk geval wel ;p
Over land and sea

syntric

Citaat van: rrcg1899 op jun 15, 2017, 10:02:28
Ik in elk geval wel ;p
Ik ook, dacht eraan komend seizoen een double Caen + Le Havre te doen :-)
Groundhopper for life :-)

FC_Emmen

Weet iemand toevallig wanneer de loting is voor de 1e en 2e voorronde van de KNVB Beker?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Saltacampos

Over land and sea

Nort

Citaat van: rrcg1899 op jun 15, 2017, 09:40:20
Ligue 2 wordt vandaag om 14u bekendgemaakt.
En daar zit je dan drie maand op te wachten, wat een drama. Waar gehoopt werd op de Corsicaanse derby moet ik zelfs een keuze maken uit Bastia en Ajaccio. Bastia heeft de voorkeur, maar dat is logistiek weer ingewikkeld (we landen die dag op Ajaccio). Gazélec Ajaccio speelt vervolgens op vrijdag thuis, maar daar kan voor 99% zekerheid een streep door. Qua planning valt het nog te regelen, maar de vriendin zal het er wel niet mee eens zijn.

Saltacampos

#54
Citaat van: Nort op jun 15, 2017, 14:24:09
En daar zit je dan drie maand op te wachten, wat een drama. Waar gehoopt werd op de Corsicaanse derby moet ik zelfs een keuze maken uit Bastia en Ajaccio. Bastia heeft de voorkeur, maar dat is logistiek weer ingewikkeld (we landen die dag op Ajaccio). Gazélec Ajaccio speelt vervolgens op vrijdag thuis, maar daar kan voor 99% zekerheid een streep door. Qua planning valt het nog te regelen, maar de vriendin zal het er wel niet mee eens zijn.
Ah, dus je eerdere opmerking was niet cynisch bedoeld ? Het verwonderde mij al ;p
C'est la France mon ami, logica is daar optioneel en geduld een schone deugd, maar verder wel een heerlijk land op het platteland.
Over land and sea


De publiekswissel

Citaat van: Nort op jun 14, 2017, 08:54:08
De Premier League zal te veel protest opleveren. Dat zal eerder gebeuren met de losstaande wedstrijden zoals de Community Shield, zoals nu al in Italie gebeurd.

Ze praten nu al over om wedstrijden te laten aftrappen om 11 uur in de ochtend.
Protest nemen ze gewoon voor lief.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

watergatehopper

Citaat van: syntric op jun 15, 2017, 10:42:47
Ik ook, dacht eraan komend seizoen een double Caen + Le Havre te doen :-)

Als dat zou kunnen wil ik dat ook wel eens.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Footballromantic

Citaat van: Nort op jun 15, 2017, 14:24:09
En daar zit je dan drie maand op te wachten, wat een drama. Waar gehoopt werd op de Corsicaanse derby moet ik zelfs een keuze maken uit Bastia en Ajaccio. Bastia heeft de voorkeur, maar dat is logistiek weer ingewikkeld (we landen die dag op Ajaccio). Gazélec Ajaccio speelt vervolgens op vrijdag thuis, maar daar kan voor 99% zekerheid een streep door. Qua planning valt het nog te regelen, maar de vriendin zal het er wel niet mee eens zijn.

Valt voor mij zeer aardig uit. Eind augustus Monaco - Marseille. Week-end ervoor misschien die derby... Wordt alleen duur de overtocht van Nice naar Ajaccio
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

syntric

Citaat van: watergatehopper op jun 15, 2017, 19:43:09
Als dat zou kunnen wil ik dat ook wel eens.

Er zijn dit seizoen 5 weekends waarop Caen + Le Havre samen thuisspelen. Mogelijk pik ik dat in september al mee
Groundhopper for life :-)