Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Daar kun je wortel op schieten. Clowneske bende

watergatehopper

#271
Ik vond de sfeer ook niet tegenvallen maar toch wel veel nationaal elftal publiek. Geen kaas of wortels maar duivelsoren en friet op de kop. Ik ben al heel lang niet meer bij het Nederlands elftal geweest maar het was lang niet zo erg. Geen hoempapaband een stadion vol weggeefkaarten en een repertoire van drieliedjes uit het jaar nul. Wel een paar ijshaltoeters en wat frieten op de kop.

Ik denk overigens wel dat de hype weer wat over is. Op het laatst werd er voor iedere tribune nog even een dikke kortingsactie gedaan om volle bak te krijgen. Uiteindelijk dus 'maar' 35k waarvan ook een goed gevuld uitvak en zelfs op de hoofdtribune nog een vak Schotten. Desondanks een mooie gelegenheid om eens te vincken met een wereldelftal van België.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Citaat van: Jef400 op jun 13, 2019, 13:57:21
Daar kun je wortel op schieten. Clowneske bende

Het is ook absoluut niet mijn ding maar vond dit een mooie gelegenheid. Toch zijn er best veel forumleden die wel gaan. Ook naar EK of WK's.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sebastiaan_W

Citaat van: Jef400 op jun 13, 2019, 13:57:21
Daar kun je wortel op schieten. Clowneske bende

Wat is je probleem hiermee? Tijdens de wedstrijden die ik van Oranje heb bezocht, zowel thuis- als uitwedstrijden, heb ik me hier niet aan gestoord. Kom ik niet voor die figuren naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal.

Tribuneklanten

Jef400 is nog nooit bij een wedstrijd van het Belgische nationale elftal geweest, maar heeft er al wel een mening over.
Naar zo´n wedstrijd ga je met een ander verwachtingspatroon en ben je voorbereid op hetgeen wat je kan verwachten. Dat maakt het alleen maar leuker. 
Het mooie aan groundhoppen is dat je ook zulke stadions/wedstrijden kan bezoeken en dat je pas een mening kan vormen als je er daadwerkelijk bent geweest.

Het is modern om te roepen dat interlands of clubs als Hoffenheim en Leipzig sfeerloos en kut zijn, maar mijn ervaring is anders. Dat kan ook omdat je er zonder gevoel heen gaat, bent en uiteindelijk ook weer weg gaat en daarom kan het alleen maar meevallen.

Tip, bezoek die stadions/clubs/wedstrijden gewoon, onze hobby is immers groundhoppen!

ricodejong4

Citaat van: Tribuneklanten op jun 14, 2019, 10:30:25

Tip, bezoek die stadions/clubs/wedstrijden gewoon, onze hobby is immers groundhoppen!

Amen. Kan enorm genieten van een rauwe pure voetbalsfeer, maar ik meng mij morgen in het feestgedruis bij het Nederlandse damesteam met inderdaad een totaal andere verwachting.

Jef400

Hoho, ik verwees naar het Nederlandse.

AthleticHolanda

Citaat van: Tribuneklanten op jun 14, 2019, 10:30:25
Het is modern om te roepen dat interlands of clubs als Hoffenheim en Leipzig sfeerloos en kut zijn, maar mijn ervaring is anders. Dat kan ook omdat je er zonder gevoel heen gaat, bent en uiteindelijk ook weer weg gaat en daarom kan het alleen maar meevallen.

Ik snap de moraal van je post, maar ik hoop toch niet dat je hiermee wil pretenderen dat clubs als Hoffenheim en Leipzig sfeer... vol... zijn?

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jun 14, 2019, 14:04:19
Ik snap de moraal van je post, maar ik hoop toch niet dat je hiermee wil pretenderen dat clubs als Hoffenheim en Leipzig sfeer... vol... zijn?

Ben je bij Leipzig geweest om te oordelen?

Tribuneklanten

Citaat van: AthleticHolanda op jun 14, 2019, 14:04:19
Ik snap de moraal van je post, maar ik hoop toch niet dat je hiermee wil pretenderen dat clubs als Hoffenheim en Leipzig sfeer... vol... zijn?

IK ben 2 seizoenen geleden bij Hoffenheim - HSV geweest en vond zowel het stadion (van binnen) als de sfeer prima in orde.
Ok, het is geen Rostock of Stuttgart, maar met die instelling moet je daar ook niet heen gaan.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jun 14, 2019, 14:06:06
Ben je bij Leipzig geweest om te oordelen?

Een club stichten om te dienen als commercieel instrument voor het promoten van een energiedrankje is naar mijn mening om te verachten en ik laat het juichen voor een energiedrankje dan ook graag aan me voorbijgaan.
Hypocriet als ik ben heb ik wel haar Oostenrijkse zusje twee maal bezocht, en dat hielp me om tot deze conclusie te komen (en dus klopt het verhaal van tribuneklanten in die zin). Ondanks dat alles daar tot in de perfectie geregeld was zat ik daar niet op mijn plaats, beter houdt dat concern het bij extreme sports en Max Verstappen oftewel bij sporten waar traditie en representativiteit voor een regio en of volk niet centraal staan.

AthleticHolanda

Citaat van: Tribuneklanten op jun 14, 2019, 14:13:02
IK ben 2 seizoenen geleden bij Hoffenheim - HSV geweest en vond zowel het stadion (van binnen) als de sfeer prima in orde.
Ok, het is geen Rostock of Stuttgart, maar met die instelling moet je daar ook niet heen gaan.

Ik denk dat onze definitie van sfeer en smaak qua stadion nogal verschilt dan.

watergatehopper

Citaat van: AthleticHolanda op jun 14, 2019, 14:17:41
Ik denk dat onze definitie van sfeer en smaak qua stadion nogal verschilt dan.

Ik heb Hoffenheim bezocht toen ze nog 2. Bundesliga speelden in het Dietmar Hopp Stadion. Toen was de haat nog nieuw en heb ik meegezongen met een fanatiek Alemannia. €18,99 fussballhuren Hoffenheim enzo ;)

Ik heb een leuke dag gehad en Alemannia met 1-2 zien winnen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper


Gelukkig loopt de oplevering van het nieuwe nationale stadion in Luxemburg iets uit waardoor het dit seizoen mogelijk is om het oude Josy Barthel te vincken. Een Champions League qualifier tussen F91 Dudelange en Valletta FC.

http://www.watergatehopper.nl/page/luxemburg-josy-barthel

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅