Week 9 : Maandag 25 februari t/m Zondag 03 Maart

Gestart door Bier und Bratwurst, feb 04, 2013, 20:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Freekos79 op feb 13, 2013, 11:17:54
Was er destijds een alcoholverbod?

Nee, in ieder geval niet voor de thuisfans.

Let wel dat er rondom de heenwedstrijd in Osnabrück het nodige gebeurd is waardoor de sfeer in die wedstrijd aardig verpest werd, hopelijk voor allen die gaan zal dat nu niet het geval zijn.

Freekos79

Citaat van: AthleticHolanda op feb 13, 2013, 12:57:02
Nee, in ieder geval niet voor de thuisfans.

Let wel dat er rondom de heenwedstrijd in Osnabrück het nodige gebeurd is waardoor de sfeer in die wedstrijd aardig verpest werd, hopelijk voor allen die gaan zal dat nu niet het geval zijn.

ok, kaartverkoop heeft ook allerlei restricties.
Volgende wedstrijd: ?

Freekos79

Citaat van: spons op feb 13, 2013, 11:33:23
Een alcoholverbod in Duitsland ?? Dat lijkt me sterk

Nou, bij Oberhausen - RWE. was er ook alleen alcoholvrij bier. Vond ik ook opvallend. Gladbach - Koln trouwens ook.
Volgende wedstrijd: ?

wekke

Citaat van: Freekos79 op feb 13, 2013, 11:18:47
Gelukt me de kaarten? Heb er, als het allemaal goed gaat vanwege de restricties, 2 om af te halen.

Jup, ik heb vanmiddag 2 kaartjes gekocht om af te halen op de match dag. Kaartjes voor staanplaatsen in, ik dacht, vak M.

Freekos79

Citaat van: wekke op feb 13, 2013, 18:29:57
Jup, ik heb vanmiddag 2 kaartjes gekocht om af te halen op de match dag. Kaartjes voor staanplaatsen in, ik dacht, vak M.

Tof, heb er ook 2 op M!
Volgende wedstrijd: ?

wekke


Pieteiro

Haha, ik heb ook kaarten voor M. Al weten jullie niet wie ik ben en heeft dat geen toegevoegde waarde.

headout

Citaat van: Freekos79 op feb 13, 2013, 11:17:54
Was er destijds een alcoholverbod?
Nee, volgens mij niet. Dat zou pas een rotzooi worden, Duits voetbal in de lagere klassen zonder bier :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Terranova

#38
02/03 - Preussen Munster vs. VFL Osnabruck

Topper in de 3. Liga. Al 91% van de kaarten uitverkocht. Heb zelf zojuist kaarten weten te bemachtigen. Ben er nog nooit geweest en heeeeel benieuwd. Nu al zin in.

ThomasNijenhuis

Heb ook een ticket weten te bemachtigen voor Munster - Osna op 2 maart. We zijn met een groepje van 8, allemaal ticktets op M.

Ik zal mijn bij Osna gekochte stickers (gewoon voor de heb) maar niet het vak op meenemen, haha.
De eerste klap is een daalder waard. De winnende een miljoen.

Voetbalhopper

Meester,Bier und Bratwust en ik gaan ook naar Munster-Osna ook allemaal op vak M.

Volgens mij staan straks in vak M alleen forum leden.

Joost

Een vak vol vinckers.

Het lijkt MK Dons v Wimbledon wel.

hgrm

Als iedereen gaat, is dat een goede reden om niet te gaan. Misschien maar weer eens aan ramptoerisme gaan doen bij Spakenburg....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: Voetbalhopper op feb 18, 2013, 20:20:31
Meester,Bier und Bratwust en ik gaan ook naar Munster-Osna ook allemaal op vak M.

Volgens mij staan straks in vak M alleen forum leden.

ik sta op K
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op feb 18, 2013, 21:37:05
Een vak vol vinckers.

Het lijkt MK Dons v Wimbledon wel.

Wel grappig zoveel forummers bij deze match. Bij mij is het niet de eerste keer dat ik daar ben. In de Oberliga ben ik er ook al eens geweest.
Het ene stadion is het andere niet!