Week 9: maandag 29 februari t/m zondag 6 maart

Gestart door spons, feb 08, 2016, 12:21:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

1/3 Greuther Fürth-Union Berlin
2/3 Schalke 04-Hamburg
4/3 Lierse-Roeselare
5/3 Millwall-Bradford

ALenstra

Citaat van: John Sleeuwenhoek op feb 08, 2016, 16:23:33
05/03 Magdeburg v Hansa Rostock (mocht ik kaarten kunnen krijgen, via Magdeburg gaat sowieso niet lukken, misschien uitvak) en anders heel misschien RW Erfurt v Hallescher of een dagje Dresden verkennen
Ik las op de NDR teletekst dat Magdeburg in overleg met de politie besloten heeft geen uitfans toe te laten.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: ALenstra op feb 16, 2016, 21:24:14
Ik las op de NDR teletekst dat Magdeburg in overleg met de politie besloten heeft geen uitfans toe te laten.

Zonde van zo'n wedstrijd, maar persoonlijk ben ik er wel blij mee. Baalde al dat ik geen kaartje kon regelen, doorgaans lukt me dat wel ondanks restricties en andere dingen.

Ik las dat er heel misschien 700 van Hansa mogen komen, maar dat de politie heeft geadviseerd om geen uitfans toe te laten. Naar aanleiding hiervan hebben de Magdeburg Ultras een statement uitgebracht het hier niet mee eens te zijn en dat ze Hansa fans het volledige uitvak (2800 plaatsen) gunnen. Mocht dit niet gebeuren dan kan het zelfs zijn dat er een protestactie komt op de wedstrijddag. Ben benieuwd!

Jehoentelaar

Ik las dat er op dit moment 700 uitsupporters zullen worden toegelaten maar ik zit er verder niet echt bovenop. Gezien de excessen van hetzelfde affiche in Rostock snap ik dan wel weer dat men in Magdeburg niet echt zit te wachten op bijna drieduizend Rostocker, maar in Magdeburg zit het uitvak weer niet direct naast de ultras.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

groundhop.org


Mokum1900

5/3 Royal Mouscron-Péruwelz - Anderlecht
6/3 Willem 2 - Ajax ( uiteraard in het uitvak)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Olav

#21
02/03 (thanks Langemannetje :))Korona Kielce - Wisla Krakow

Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen

jona93

04/03 Helmond Sport - FC Eindhoven onze prille vriendschapsbanden met Helmond eens wat versterken :-)
05/03 Club Brugge-Sint Truiden
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Arjen

Citaat van: Arjen op feb 13, 2016, 11:25:53
05-03 Sheffield Wednesday- Rotherham United
+ 05-03 Manchester City U18-Chelsea U18 en 06-03 stadiontour Goodison Park (bij gebrek aan een wedstrijd op de zondag).

Jef400

Citaat van: jona93 op feb 20, 2016, 17:17:45
04/03 Helmond Sport - FC Eindhoven onze prille vriendschapsbanden met Helmond eens wat versterken :-)
Ben ik nu de enige die denkt dat Jona aan zijn eerste schoolreisje buiten België begint?

Luccie

Citaat van: Jampot op feb 24, 2016, 16:05:24
Ben ik nu de enige die denkt dat Jona aan zijn eerste schoolreisje buiten België begint?

Waarom denk je dat dan?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Jampot op feb 24, 2016, 16:05:24
Ben ik nu de enige die denkt dat Jona aan zijn eerste schoolreisje buiten België begint?

Volgens mij heeft Jona meer buitenlandse wedstrijden gezien dan jij gezien je grounds list. ;-)

Jef400

Citaat van: Luccie op feb 24, 2016, 17:35:46
Waarom denk je dat dan?
Overspannen veiligheidsdiensten in Nederland. Hetgeen hij allemaal mee heeft gemaakt. Dat zorgt dan gevoelsmatig voor een gevoel van, daar kan iets geweldigs bizars uitrollen.

jona93

Citaat van: Luccie op feb 24, 2016, 17:35:46
Waarom denk je dat dan?
Met de derby Dender-Aalst waren er boys van Helmond afgezakt naar deze wedstrijd hier is er een vriendschapsverband ontstaan tussen de supporters van Dender en Helmond. Om onze vriendschapsband wat te gaan versterken zakken wij nu eens af richting Helmond voor de Derby tegen FC Eindhoven.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12