Week 9, maandag 22 t/m zondag 28 februari

Gestart door Stadionhopper, feb 06, 2010, 14:51:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11

Citaat van: spons op feb 25, 2010, 13:29:31
Het is ook vreemd dat iemand uiit de regio Amersfoort komt fan is van Ajax.

Ja inderdaad, heel gek.

hgrm

Bij mij in de klas kom ik niet zo veel ajax-fans tegen. Wel PSV, Feyenoord, Twente. En verder heel veel paardenmeisjes.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Lek11

Het kan ook zijn dat je ouders oorspronkelijk uit een bepaalde stad komen of dat je een verhuizing hebt gehad. Wat dat betreft zijn er genoeg redenen om een club te supporteren buiten je eigen regio.

@AthleticHolanda
Dat valt viest tegen of niet ;) Hoe was het verder in Brussel?

spons

Citaat van: Breda op feb 26, 2010, 16:16:07
Zoals je van iemand uit Maassluis eerder verwacht dat hij voor Sparta of SVV supportert ;-).

of Excelsior Maassluis natuurlijk, woon overigens ook net zover van het ADO stadion vandaan als van de Kuip.

Je vergeet overigens Fortuna ( FC ) Vlaardingen dat in mijn begintijd nog betaald voetbal speelde
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Lek11 op feb 26, 2010, 15:11:08
Het kan ook zijn dat je ouders oorspronkelijk uit een bepaalde stad komen of dat je een verhuizing hebt gehad. Wat dat betreft zijn er genoeg redenen om een club te supporteren buiten je eigen regio.


Waar is het bij jou fout gegaan ? Ouders of heeft het een andere oorzaak ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

King Nothing

Citaat van: Houseman op feb 25, 2010, 11:38:51
Tjezus wat is dit?

Italiaanse taferelen?
Kinderachtig is een juiste term. Ik mocht potdomme niet eens bier drinken voor en tijdens de wedstrijd. Belachelijke kutregeltjes.
Trouwens, ook lekker om dat pas 4 dagen voor de wedstrijd bekend te maken.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Houseman

Citaat van: King Nothing op feb 28, 2010, 10:46:34
Kinderachtig is een juiste term. Ik mocht potdomme niet eens bier drinken voor en tijdens de wedstrijd. Belachelijke kutregeltjes.
Trouwens, ook lekker om dat pas 4 dagen voor de wedstrijd bekend te maken.

Ben gewoon heen geweest, niemand die om mijn paspoort vroeg. Mooie wedstrijd gezien. :-)

TeeZee

Citaat van: spons op feb 27, 2010, 16:06:50
of Excelsior Maassluis natuurlijk, woon overigens ook net zover van het ADO stadion vandaan als van de Kuip.

Je vergeet overigens Fortuna ( FC ) Vlaardingen dat in mijn begintijd nog betaald voetbal speelde
Slaat eigenlijk nergens op dat jij voor Feyenoord bent.

Joost

IK vraag mij af of de tribunes van Bas Oha er nog staan na dit natuurgeweld.

Lek11

Citaat van: Joost op feb 28, 2010, 15:22:54
IK vraag mij af of de tribunes van Bas Oha er nog staan na dit natuurgeweld.

Is het zo erg ja? Las ook al wat nieuwsberichten. Hier is het bijna windstil en valt er enkel wat regen.

AthleticHolanda

Citaat van: Lek11 op feb 26, 2010, 15:11:08
@AthleticHolanda
Dat valt viest tegen of niet ;) Hoe was het verder in Brussel?

Qua resultaat viel het vies tegen, maar het was in ieder geval afgetekend en zwaar terecht dus er valt niets te zeuren.
Verder heb ik een geweldige dag gehad, gelukkig zonder problemen. De hooligans van RSCA waren allemaal preventief opgepakt dus daar had niemand last van, de sfeer in het stadion was fantastisch al kon ik er natuurlijk niet echt van genieten.

Citaat van: Lek11 op feb 28, 2010, 16:44:08
Is het zo erg ja? Las ook al wat nieuwsberichten. Hier is het bijna windstil en valt er enkel wat regen.

Hier gaat het flink tekeer, ik snap niet dat er bij JVC gevoetbald is vanmiddag.

Ici c est Paris

Ik ben vandaag naar uitsupporterstunnel van de Arena geweest.

Joost


TeeZee

Citaat van: Ici c est Paris op feb 28, 2010, 17:29:40
Ik ben vandaag naar uitsupporterstunnel van de Arena geweest.
Je bedoelt die mop over die Utrechtfans die naar Ajax v Utrecht gingen?

Ici c est Paris

Citaat van: TeeZee op feb 28, 2010, 18:41:26
Je bedoelt die mop over die Utrechtfans die naar Ajax v Utrecht gingen?

Ja, en die vervolgens met de lange wapenstok de trein weer in 'begeleid' werden.