Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Mogelijk/waarschijnlijk zonder dagverkoop, alleen abonnementhouders en voorverkoop.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Citaat van: Joost op mei 13, 2020, 23:11:42
Dan zou Lierse-Kempenzonen en Luik zonder publiek spelen en de andere clubs wel. Sterker nog; ik denk dat als Luik op bezoek gaat bij Vise of meer nog Lierse-Kempenzonen naar Heist of Boom dat je ook wel richting de 2000 gaat. Mag zo'n duel dan wel doorgaan?
Dat kun je makkelijk afvangen door een max. aantal kaarten te verkopen en geen kassa verkoop te doen. Al creëer je wel een nieuwe vorm van competitie vervalsing, door dan twee clubs achter gesloten deuren hun thuiswedstrijden te laten afwerken.

Saltacampos

Citaat van: Joost op mei 13, 2020, 23:11:42
Dan zou Lierse-Kempenzonen en Luik zonder publiek spelen en de andere clubs wel. Sterker nog; ik denk dat als Luik op bezoek gaat bij Vise of meer nog Lierse-Kempenzonen naar Heist of Boom dat je ook wel richting de 2000 gaat. Mag zo'n duel dan wel doorgaan?
Dat is toch geen probleem ? Het is beperkt tot 2.000, wat voor Luik boven hun gemiddelde van vorig seizoen is dat 1.500-2.000 was, dus abonnees eerst en bij beschikbaarheid ook voor anderen. Bij Lierse K. zouden ze dan tijdelijk 2/3 van hun abonnees kunnen ontvangen, dat is in verhouding veel meer dan wat bij grotere clubs in 1A zal gebeuren. Dit als het aantal zo hoog blijft, wat me zou verwonderen.
Bij uitwedstrijden eerst thuisfans en een gedeelte voor uitfans en probleem opgelost. Er was vroeger toch al een regeling voor uitfans ? Die kregen toen ook een beperkt aantal kaarten toegewezen, dat zal nu nog beperkter zijn.
Over land and sea

rogo_breda

Citaat van: Koning Kriel op mei 12, 2020, 09:39:01
Coronavirus of niet, in ieder geval zojuist mijn seizoenkaart weer verlengd.

Ben bang dat het nog even gaat duren voordat we weer mogen, maar als we mogen ben ik er meteen weer bij.
Doet iedereen dat hier? Moet zeggen dat ik nog wel even twijfel. Grote kans dat we een heel seizoen in lege stadions gaan spelen. Maar stel dat er later weer een paar duizend man binnen mag, dan kun je er in ieder geval wel weer bij zijn. Maarja, of dat gaat gebeuren...?

Vinnn

Citaat van: rogo_breda op mei 15, 2020, 08:24:16
Doet iedereen dat hier?

Zodra de mogelijkheid geboden wordt ga ik dat direct doen. Zo heb ik ook direct er voor gekozen om af te zien van enige vorm van compensatie.

Nort

Citaat van: rogo_breda op mei 15, 2020, 08:24:16
Doet iedereen dat hier? Moet zeggen dat ik nog wel even twijfel. Grote kans dat we een heel seizoen in lege stadions gaan spelen. Maar stel dat er later weer een paar duizend man binnen mag, dan kun je er in ieder geval wel weer bij zijn. Maarja, of dat gaat gebeuren...?
Ik verleng mijn seizoenskaart in ieder geval wel, al verwacht ik dat we slechts enkele wedstrijden kunnen bezoeken. Het geld dat ik bespaar met een Europese trip in de voorbereiding kan mooi doorgeschoven worden.

Immers verwachten 'we' van onze clubs dat ze wel weer presteren naar onze eis/verwachting en daar hoort ook financiële slagkracht bij. 

FC_Emmen

Citaat van: rogo_breda op mei 15, 2020, 08:24:16
Doet iedereen dat hier? Moet zeggen dat ik nog wel even twijfel. Grote kans dat we een heel seizoen in lege stadions gaan spelen. Maar stel dat er later weer een paar duizend man binnen mag, dan kun je er in ieder geval wel weer bij zijn. Maarja, of dat gaat gebeuren...?
Ja, de club kan het geld goed gebruiken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Ik kan het betalen dus dat ga ik ook doen.

Hugo

Citaat van: Joost op mei 15, 2020, 11:20:32
Ik kan het betalen dus dat ga ik ook doen.

Juist verwoord hoe ik ook in de wedstrijd zit, ook in de 1e Divisie :-(

Ik kan mij echter goed voorstellen dat mensen die het financieel minder breed hebben en/of minder betrokken zijn een jaartje overslaan of eerst gaan afwachten.

Koning Kriel

Citaat van: Hugo op mei 15, 2020, 13:39:52
Ik kan mij echter goed voorstellen dat mensen die het financieel minder breed hebben en/of minder betrokken zijn een jaartje overslaan of eerst gaan afwachten.

Ik ook, iedereen moet naar zijn eigen situatie kijken.

spons

Ik twijfel ook geen moment en ga mijn seizoenskaart ook direct verlengen zodra dat kan ook al bestaat de mogelijkheid dat er heel het seizoen zonder publiek gespeeld gaat worden.

Maar ik heb makkelijk praten natuurlijk. Heb nog gewoon mijn werk en geef de laatste maanden alleen maar minder uit nu we bijna nergens naartoe kunnen / mogen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Ik heb geen seizoenkaart, maar ben wel donateur van zowel de lokale honkbalclub als de lokale voetbalclub (beide op hoofdklasseniveau). Hoewel het maar afwachten is of de dit seizoen nog gaan honkballen en of we voor de herfstvakantie al naar het voetbal kunnen, laat ik dat gewoon doorlopen. Maar ook hier makkelijk praten; het geld blijft binnenkomen als voorheen maar gaat er wel een stukje minder hard weer uit...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Robbie

Ik ben zeer benieuwd naar de acties waarmee de BVO's komen om toch een seizoenskaart kopen. Het ziet er niet alleen naar uit tot tenminste de eerste helft van het seizoen zonder publiek gespeeld dient te worden, maar het is ook nog afwachten welke clubs overleven.
Ik denk wel een seizoenskaart te kopen. Ik zie het als extra steun en ik kan het missen. Veel zakelijke supporters in sky boxen zullen daar anders over denken, wat weer een belangrijke opbrengstenpost minder is.

Jef400

Grappig dat mensen begin deze maand zeiden dat het wel mee zou vallen..

Semper Fidelis

Citaat van: Robbie op mei 16, 2020, 08:46:27
Ik ben zeer benieuwd naar de acties waarmee de BVO's komen om toch een seizoenskaart kopen. Het ziet er niet alleen naar uit tot tenminste de eerste helft van het seizoen zonder publiek gespeeld dient te worden, maar het is ook nog afwachten welke clubs overleven.
Ik denk wel een seizoenskaart te kopen. Ik zie het als extra steun en ik kan het missen. Veel zakelijke supporters in sky boxen zullen daar anders over denken, wat weer een belangrijke opbrengstenpost minder is.

Bij mijn club, FC Twente, is vandaag de verlenging van de seizoenskaarten begonnen. Medewerkers en spelers van de club gaan vandaag bij de verlengers langs met een gratis broodje beenham. Degene waar ze niet langs kunnen gaan, krijgen de mogelijkheid om bij de eerstvolgende wedstrijd een gratis broodje beenham te krijgen. Toch een leuk gebaar en resulteert na 1 uur al in bijna 3,000 verlengers.