Hoofdmenu

Manchester

Gestart door Hoekie_B, sep 26, 2012, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hoekie_B

Begin januari maken wij met een paar man een tripje naar Manchester. Dat weekend word er in de 3de ronde van de FA cup gevoetbald en rondom Manchester natuurlijk veel keuze.
We hopen 1 grote wedstrijd en 1 typisch Engelse wedstrijd mee te pakken, maar dat hangt van de loting af.
Mijn vragen aan de medeforumbezoekers:
- Welke club in de omegving van Manchester moeten we bezoeken?
- Wat zijn de leukste Pubs in Manchester?

Nico1880

Als je wil gaan 'stappen' of het nachtleven wil induiken raad ik je zeker aan om naar Printworks te gaan. Een verzameling van allemaal pubs, discotheken, restaurantjes, ... (http://www.theprintworks.com/the_place/)

Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel dronken vrouwen bij elkaar gezien als daar :D.

Joost

Dat is het weekend van 5 januari?
Bury v Sheffield United is je beste optie.

Hoekie_B

Kijk, daar hebben we wat aan Nico! Thanks

Joost: Dit is wanneer beide ploegen al zijn uitgeschakeld zijn in de FA Cup dan?

Joost

Citaat van: Hoekie_B op sep 26, 2012, 15:56:26
Kijk, daar hebben we wat aan Nico! Thanks

Joost: Dit is wanneer beide ploegen al zijn uitgeschakeld zijn in de FA Cup dan?
Uiteraard.
Maar wanneer Bury thuisspeelt in de FA Cup is dat ook zeker de moeite waard.

Die keuze kun je het best laten wachten tot de loting geweest is.

hgrm

Qua stadion ben in in die regio erg gecharmeerd van Stockport. Ze spelen conference dus heel erg druk zal het er niet zijn. Macclesfield is ook leuk (eveneens conference). Bury en Rochdale spelen in wat modernere stadions (Bury zelfs all-seater), maar zijn ook niet vervelend om te bezoeken. Oldham zou ik niet doen; ze hebben niet zo lang geleden een tribune afgebroken en (nog) niet vervangen dus het stadion ziet er nu niet uit.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Ja Stockport  zou ik ook gaan bezoeken. Erg mooi stadion.
Het ene stadion is het andere niet!

Hoekie_B

Even op een rijtje gezet, de wedstrijden die we mogelijk kunnen bezoeken, met tussen haakjes de treintijd:

Wigan - Bournemouth (40 minuten)
Aston Villa - Ipswich Town (1,5 uur)
Macclesfield - Cardiff (20 minuten) (Macclesfield moet nog wel winnen van non-league club Barrow)
Barnsley - Burnley (1 uur en 20 minuten)
Manchester City - Watford
Leicester - Burton (2 uur)
Derby County - Tranmere rovers (1,5 uur)
Accrington/Oxford - Sheffield utd. (1 uur en 20 min. als Accrington wint)
Lincoln/Mansfield - Liverpool (ruim 2 uur als Lincoln wint, 2 uur als Mansfield wint)
Bolton Wanderers - Sunderland (20 minuten)
Nottingham Forest - Oldham atl. (1 uur en 50 min.)
Blackburn Rovers - Bristol City (50 min. )
Leeds - Birmingham ( 50 min.)
Bury/Southend - Bradford/Brentford (geen treinstation, maar op een kwartier van centrum Manchester, als Bury wint dan)
Sheffield Wed.-MK Dons (50 min.)


Wat zouden jullie kiezen? Mij lijkt Macclesfield of Leeds wel mooi
We hopen op een match op zaterdag en 1 op zondag.

Joost

Als je kaartjes kunt krijgen voor Lincoln of Mansfield v Liverpool dan moet je dat zeker proberen. Beide echte lower league stadionnetjes die ongetwijfeld helemaal vollopen voor deze pot. Macclesfield v Cardiff is ook een mooie.

Ik denk zelfs dat je makkelijk een dubbel kan doen met een van de tv wedstrijden en een andere pot.

wekke

Ik heb vorig seizoen Leeds - Southampton bezocht. De hartstochtige fans van Leeds United zullen me altijd bijblijven. Zeker een aanrader.

Hugo

Citaat van: Hoekie_B op dec 03, 2012, 19:36:35
...Mij lijkt Macclesfield of Leeds wel mooi

Dan moet je dat gewoon doen. Prima keuze.
Zorg wel voor een plan B, in de winter gaat er wel eens wat P-P.

hgrm

Zeker kleinere clubs hebben nog wel eens last van een frozen of waterlogged pitch, dus het is inderdaad handig om een wat grotere club 'achter de hand' te hebben. Aan de andere kant: afgelaste wedstrijden worden vaak erg snel ingehaald, dus misschien komt er nog wel een mooie pot die een paar dagen eerder is afgelast op je pad.

In ieder geval: houd de bbc-website goed in de gaten!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

Ik zou naar FC United of Manchester gaan :P
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op dec 04, 2012, 15:08:29
Ik zou naar FC United of Manchester gaan :P
Die spelen niet eens thuis dus de meerwaarde van deze opmerking snap ik niet...

FC_Emmen

#14
Wist ik niet. Sorry Joost. Is er trouwens een site waar je een stad/regio o.i.d. kunt intypen en je direct ziet welke matches er in de buurt zijn?

Ah bingo: http://www.footballfans.eu/qml;jsessionid=7F7AD7F0FF7615C3E61D2C3C8E9008BC
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'