(ver)nieuwbouw en ontwikkelingen

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2019, 09:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper


België up to date.
aanvullingen welkom!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅




wekke

2019 - 2020 zou het laatste seizoen van het Oscar Vankesbeeckstadion van KRC Mechelen worden.

hgrm

Op Faceboek (dus dan mòèt het waar zijn) heb ik gelezen dat de voorzitter van RCM zou ontkennen dat dit te gebeuren staat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op jul 17, 2019, 14:58:32
Op Faceboek (dus dan mòèt het waar zijn) heb ik gelezen dat de voorzitter van RCM zou ontkennen dat dit te gebeuren staat.

Ik zie op FB iemand die gebeld heeft met de voorzitter en die ontkent. Toch denk ik dat het zo maar eens waar zou kunnen zijn.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: hgrm op jul 17, 2019, 14:58:32
Op Faceboek (dus dan mòèt het waar zijn) heb ik gelezen dat de voorzitter van RCM zou ontkennen dat dit te gebeuren staat.

In alle eerdere berichten werd juist gezegd dat er zou worden gesloopt en ging het niet door uiteindelijk. dan zal het dit keer wel gebeuren.


Jesse

Nieuw nationaal stadion Luxemburg: http://www.flf.lu/La-FLF/Actualites/Nouveau-stade-national-de-football-les-travaux-pre.aspx

Hoe zat het ook al weer met stade Josy Barthel? Is dit niet het laatste seizoen dat die wordt gebruikt of ben ik in de war?

Nort

Citaat van: Jesse op jul 19, 2019, 16:22:17
Nieuw nationaal stadion Luxemburg: http://www.flf.lu/La-FLF/Actualites/Nouveau-stade-national-de-football-les-travaux-pre.aspx

Hoe zat het ook al weer met stade Josy Barthel? Is dit niet het laatste seizoen dat die wordt gebruikt of ben ik in de war?
Dat valt nog te bezien. Het nieuwe stadion is 'fotball-only' en dus zal het Josy Barthel stadion wellicht nog gebruikt worden voor atletiek. Als dat het geval is en ze onderhouden het speelveld kan het Josy Barthel stadion nog gebruikt worden voor de voorrondes van de UEFA Cup/Champions League. Als Luxemburgse clubs tegen grotere clubs spelen (zoals nu met Rangers en vorig seizoen met Lechia Warschau) en het nationale stadion is al bezet, dan zou het nog gebruikt kunnen worden.

watergatehopper

Citaat van: Nort op jul 19, 2019, 16:33:37
Dat valt nog te bezien. Het nieuwe stadion is 'fotball-only' en dus zal het Josy Barthel stadion wellicht nog gebruikt worden voor atletiek. Als dat het geval is en ze onderhouden het speelveld kan het Josy Barthel stadion nog gebruikt worden voor de voorrondes van de UEFA Cup/Champions League. Als Luxemburgse clubs tegen grotere clubs spelen (zoals nu met Rangers en vorig seizoen met Lechia Warschau) en het nationale stadion is al bezet, dan zou het nog gebruikt kunnen worden.

Dat zou kunnen idd maar het is dure grond zo dicht bij het centrum en gezien de woningen die om het stadion zijn gebouwd wordt er goed betaald. Bovendien wil je een nieuw stadion ook gebruiken lijkt mij. Kortom ik heb het risico niet genomen en ben vorige week gegaan. Dudelange - Valletta.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Defender

Ik las Honved hun verbouwplannen te starten in 2019 en eind 2020 af te zijn.
Iemand betere info hiervoor wanneer ze starten ? Vind veel Engelse websites met info maar geven niet meer duidelijkheid.
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Freekos79

Citaat van: Defender op jul 21, 2019, 13:12:58
Ik las Honved hun verbouwplannen te starten in 2019 en eind 2020 af te zijn.
Iemand betere info hiervoor wanneer ze starten ? Vind veel Engelse websites met info maar geven niet meer duidelijkheid.

Ze speelden vorig seizoen al een tijdje in het stadion van MTK. Ik ga ervan uit dat ze al begonnen zijn.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Citaat van: Freekos79 op jul 21, 2019, 14:57:38
Ze speelden vorig seizoen al een tijdje in het stadion van MTK. Ik ga ervan uit dat ze al begonnen zijn.
Ok, hartelijk dank
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa