Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Maasmechelen :-).

Terranova

Citaat van: Joost op nov 05, 2012, 16:49:44
Das een makkie.

11. Mits drager te zijn van een armband mogen volgende personen aanwezig zijn in de neutrale zone gedurende de wedstrijd:
- de terreinafgevaardigde en de terreincommissarissen van de bezochte club;
- de afgevaardigde en de eventuele terreincommissaris van de bezoekende club;
- de technische en medische staf van beide ploegen: trainers, geneesheer, verzorger.

22. De kleuren van de te dragen armbanden, die minstens 10 cm breed moeten zijn, zijn:
- terreinafgevaardigde: wit;
- afgevaardigde bezoekende club: nationale kleuren;
- terreincommissarissen bezochte en bezoekende club: hun clubkleuren;
- trainers: rood;
- medische staf: geel;
- officiële instantie: paars;

Wat een onzin zeg die banden ......

Joost

Citaat van: Terranova op nov 10, 2012, 20:15:40
Wat een onzin zeg die banden ......
Waarom? Dan is het voor de scheidsrechter direct goed te zien wie welke functie heeft.

Joost

Gisteren gaf Excelsior Veldwezelt forfait tegen Vosselaar. Na de problemen in het tussenseizoen was de zaak op financieel vlak weer geregeld, leek het. Maar nu zijn er weer problemen en vervelender nog, een gebrek aan voetballers. Natuurlijk zijn er weer verhalen over nieuwe, jonge getalenteerde voetballers die in de winter zouden moeten komen.

Om de club te redden zijn er verschillende ideeen, een ervan behelst het plan om ipv een van de oefenvelden een hockeyveld neer te leggen en dat te verhuren aan de hockeyclub in Maastricht.
Het eerste veld wordt momenteel al regelmatig aan MVV verhuurd om er jeudgteams op te laten spelen.

jona93

Vandaag stond er onder een stralende zon een derby op het progamma deze was het de beurt aan leeuwkens teralfene en vk liedekerke beiden ploegen spelen in 2 provinciale B vlaams brabant voor deze partij kwamen meer dan 800 fans opdagen!!

Voor foto's kan je via deze link terecht: https://picasaweb.google.com/113945427055117947738/LeeuwkensTeralfeneVkLiedekerke251112
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: Breda op nov 25, 2012, 18:44:50
Club is ook een lege huls geworden, heeft alleen een eerste elftal en daarachter niks: geen jeugdploegen, geen tweede elftal. Naar ik me heb laten vertellen, zijn de sponsors weggelopen naar Patro. Eerder dit seizoen was ik er en kon zo met eigen ogen zien dat men het ook van de publieke belangstelling niet moet hebben (nog geen honderd man). Men is dit seizoen begonnen met een compleet nieuw elftal met spelers bijeengeraapt uit jeugdwerkingen van clubs in Belgisch én Nederlands Limburg. De resultaten tot dusverre vielen mij nog niet tegen, maar - al heb ik een hekel aan het argument - de waarheid is dat deze club geen enkele functie heeft. Ten dode opgeschreven.

Ik heb Excelsior dit jaar twee keer aan het werk gezien. Bij Oosterzonen en bij Spouwen.

In Oosterzonen stond er een uitstekend spelend team dat wel meer dan slechts 1 puntje kon halen. In het duel tegen Spouwen kwam de ommekeer als je de resultaten bekijkt. Spouwen overblufde Excelsior en die kregen een rode kaart uit frustratie.

Ik ben er zeker van dat wanneer de kern van Excelsior compleet is ze een uitstekend elftal hebben maar door schorsingen, blessures en financiele problemen is de klad erin gekomen.

Door de financiele problemen deze zomer zijn alle jeugdspelers vertrokken. Maar dat is een risico dat haast iedere huidig 4e klasser heeft. Houdt de grote sponsor er mee op dan is de club ten dode opgeschreven.

Joost

Turkania Faymonville v FC Charleroi 7-7.

Ik ben heel benieuwd wat daar gebeurt is.

3434

#892
De grote sponsor was al sponsor bij ons maar heeft zich nu 'meer' verbonden met onze club, al zie ik daar eerlijk gezegd niet veel van.  Ook vaak gehoord dat hij terug naar Veldwezelt wou omdat hij daar dé man was en bij ons zijn macht moest/moet delen.

Veel blablabla, met zekerheid kan ik niks zeggen. Ik zou die ploeg eerlijk gezegd niet missen. Het is zelfs geen kwestie van haat of afgunst maar vooral een dode club in omgeving, beleving, stadion... Ik word er niet warm of koud van.

En nu op een paar tenen trappen: Bocholt doet mij soms aan Veldwezelt denken (weinig supporters, matig stadion) maar die slagen er in om elk jaar mee te strijden voor de titel. Al zal ik nooit begrijpen welke 'zichtbaarheid' een sponsor heeft in een leeg stadion (zou dan bv zelf eerder Lommel kiezen ipv Bocholt).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Victor Charlie Hotel

Citaat van: jona93 op nov 25, 2012, 19:27:11
Vandaag stond er onder een stralende zon een derby op het progamma deze was het de beurt aan leeuwkens teralfene en vk liedekerke beiden ploegen spelen in 2 provinciale B vlaams brabant voor deze partij kwamen meer dan 800 fans opdagen!!

Voor foto's kan je via deze link terecht: https://picasaweb.google.com/113945427055117947738/LeeuwkensTeralfeneVkLiedekerke251112

Kan het kloppen dat de link naar je fotoalbum niet werkt?

jona93

Citaat van: Victor Charlie Hotel op nov 26, 2012, 11:21:08
Kan het kloppen dat de link naar je fotoalbum niet werkt?
Normaal werkt het hoor hier heb je een link ook nog waar de foto's op staan http://www.facebook.com/media/set/?set=a.128585007299369.27229.128580600633143&type=3 heb de groep wel nog maar van gisteren aangemaakt dus je zal nog niet veel foto's zien.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Victor Charlie Hotel

Citaat van: jona93 op nov 26, 2012, 12:25:02
Normaal werkt het hoor hier heb je een link ook nog waar de foto's op staan http://www.facebook.com/media/set/?set=a.128585007299369.27229.128580600633143&type=3 heb de groep wel nog maar van gisteren aangemaakt dus je zal nog niet veel foto's zien.

Heb de foto's via de FB-pagina gezien: errug leuk! De ware beleving!

3434

Gisteren in Het Belang van Limburg een artikel over de malaise bij Veldwezelt.

Samengevat: Op 18 december vindt in Veldwezelt een vergadering plaats met als enig agendapunt 'aanvraag tot vereffening'. Tenzij er iemand met 50 000 euro op de proppen komt is het gedaan (mogelijke doorstart in P1 of P2).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bossche Bol

Afgelopen zondag bij RRC Boitsfort-KFC Peutie (2-1, 2e Provinciale Brabant) geweest. Ondanks de sneeuw werd er dus gewoon gespeeld.

Wat een heerlijke oude bak, dat Drielindenstadion!

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Die sneeuw geeft een erg mooi effect.