Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: Luccie op aug 05, 2013, 12:26:03
Op 19 oktober willen mijn zoon en ik naar Standaard Luik - Charlerloi.

Op de site van Standaard Luik las ik dat je via de mail rechtstreeks twee maanden voor aanvang van de wedstrijd kaarten kan bestellen. Vervolgens kunnen ze dan bij het stadion worden afgehaald.
Heeft iemand hier ervaring mee en werkt dat goed?

Verder de vraag of het eenvoudig is om voor de wedstrijd tegen Charlerloi aan kaarten te geraken?

Alvast bedankt voor de reacties!

werkt prima, wel omslachtig. Geld overmaken (je moet alvast een vak noemen waar je wilt zitten en hiervan het bedrag overmaken) naar rekening van Standard, mail met je persoonlijke gegevens plus een betalingsbewijs sturen dan krijg je in mijn geval binnen een week bericht. Kaarten kun je daar dan ophalen.
Volgende wedstrijd: ?

Luccie

Citaat van: Freekos79 op aug 05, 2013, 13:10:23
werkt prima, wel omslachtig. Geld overmaken (je moet alvast een vak noemen waar je wilt zitten en hiervan het bedrag overmaken) naar rekening van Standard, mail met je persoonlijke gegevens plus een betalingsbewijs sturen dan krijg je in mijn geval binnen een week bericht. Kaarten kun je daar dan ophalen.

Ik las inderdaad deze procedure op de site van Standaard. Is inderdaad wel een wat omslachtige bestelwijze en ik vraag me dan af hoe het zal gaan wanneer er teveel aanmeldingen zijn. In het meest negatieve geval kan het zo voorkomen dat je dan al betaald hebt. Ik neem aan dat ze dan het geld terugstorten.

Al met al zal ik 19 augustus met argusogen de website van Standaard in de gaten houden en zo snel mogelijk geld overmaken. Het lijkt me wel de moeite waard om de derby tegen Charlerloi mee te maken.

Bedankt overigens voor jouw reactie!




wekke

Citaat van: Joost op aug 05, 2013, 22:59:06
Oei.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130805_Lierse_windhoos

Al een geluk dat zoiets niet tijdens een wedstrijd gebeurde. Morgen starten ze met de herstelwerken.

Terranova

Ik had twee sites via iemand hier verkregen die handig waren voor de Belgische competitie; www.vbal4.be en nog ene.
Maar de laatste ben ik kwijt. Daar kon je heel makkelijk de programma's van de diverse klassen zien. Was ook altijd snel met de updates.

Wie helpt me aan die site. Thanks.

ps. is het makkelijk om aan kaarten voor wedstrijden Club Brugge te komen ? Willen namelijk met een groep een wedstrijd in November plannen, vandaar.

Joost

Ik kan alleen kbvb.be bedenken.

Via ticketingonline.be heb ik ooit tickets gekocht. Beschikbaarheid was minimaal en vooral de hoekvakken die onoverdekt zijn. Je kunt er max 4 bestellen maar ook gewoon 2 accounts aanmaken denk ik.

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Terranova

kbvb.be , dat was um ;)

Thanks.

wekke

Citaat van: Terranova op aug 08, 2013, 15:27:13
kbvb.be , dat was um ;)

Thanks.

Inmiddels verandert naar belgianfootball.be

jona93

Citaat van: Terranova op aug 08, 2013, 13:29:58
Ik had twee sites via iemand hier verkregen die handig waren voor de Belgische competitie; www.vbal4.be en nog ene.
Maar de laatste ben ik kwijt. Daar kon je heel makkelijk de programma's van de diverse klassen zien. Was ook altijd snel met de updates.

Wie helpt me aan die site. Thanks.

ps. is het makkelijk om aan kaarten voor wedstrijden Club Brugge te komen ? Willen namelijk met een groep een wedstrijd in November plannen, vandaar.

hangt er van af welke match je wilt bezoeken toppers tegen anderlecht en standard mag je meestal een uitverkocht huis verwachten voor de rest kan je er van 1.5u voor de aftrap aan de kassa tickets kopen laat maar weten welke match dan wil ik er desnoods in voorverkoop achter gaan ;)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Ici c est Paris

Citaat van: jona93 op aug 08, 2013, 18:38:53
hangt er van af welke match je wilt bezoeken toppers tegen anderlecht en standard mag je meestal een uitverkocht huis verwachten voor de rest kan je er van 1.5u voor de aftrap aan de kassa tickets kopen laat maar weten welke match dan wil ik er desnoods in voorverkoop achter gaan ;)

Voor Club Brugge - Anderlecht kon je afgelopen jaar gewoon kaarten kopen via www.ticketingonline.be

wekke

Idem voor Club Brugge - Standard.

In november spelen ze thuis tegen Lokeren en Oostende dus dat zal zeker geen problemen opleveren.

Luccie

Aankomende donderdag ben ik voor mijn werk in Limburg.

Ik zag dat op die dag Patro Eisden speelt tegen  La - Louviere. Aangezien ik niet zo thuis ben in België vraag ik me af of dit een wedstrijd is die de moeite waard is om te bezoeken?
Is er een leuke sfeer bij Patro Eisden?

Ik hoor het graag en alvast bedankt.

Joost

Patro heeft een sfeergroep en is wel leuk. Ik denk dat ik die wedstrijd ook wel ga.