Week 37: maandag 9 september t/m zondag 15 september

Gestart door Niels_Zitterd, aug 19, 2013, 14:23:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Luccie

#16
12/09 Tubize - FC Antwerp

Ben bang dat deze wedstrijd voor mij niet doorgaat. Is geen vrije verkoop voor aanvang van de wedstrijd en om nu een paar dagen eerder er naartoe te rijden voor een kaartje; dat gaat mij iets te ver.

Misschien dat ik er nog een mailtje aan waag richting Tubize.



AthleticHolanda

Citaat van: Luccie op sep 06, 2013, 19:31:44
12/09 Tubize - FC Antwerp

Ben bang dat deze wedstrijd voor mij niet doorgaat. Is geen vrije verkoop voor aanvang van de wedstrijd en om nu een paar dagen eerder er naartoe te rijden voor een kaartje; dat gaat mij iets te ver.

Misschien dat ik er nog een mailtje aan waag richting Tubize.

Opbellen werkt bij mij vaak beter. :-)

watergatehopper

Citaat van: Luccie op sep 03, 2013, 19:23:22
12/09 Tubize - FC Antwerp

mooie pot!! Ik wil ook graag nog eens naar Tubeke, maar twijfel een beetje i.v.m. de bezoekersaantallen voor een doordeweekse wedstrijd. Ik weet dat Antwerp hot is maar het blijft doordeweeks. Weet iemand wat hiervan verwacht wordt?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


HRM1880

Citaat van: Luccie op sep 06, 2013, 19:31:44
12/09 Tubize - FC Antwerp

Ben bang dat deze wedstrijd voor mij niet doorgaat. Is geen vrije verkoop voor aanvang van de wedstrijd en om nu een paar dagen eerder er naartoe te rijden voor een kaartje; dat gaat mij iets te ver.

Misschien dat ik er nog een mailtje aan waag richting Tubize.
Uit ervaring weet ik dat Tubeke al elk jaar de loketten toch heeft open gedaan, maar het is natuurlijk riskant om het risico te pakken.

watergate; van Tubeke schat ik een man of 300-400 wij krijgen 936 kaarten en die zullen wel allemaal de deur uit gaan.

watergatehopper

Citaat van: HRM1880 op sep 07, 2013, 14:34:12
Uit ervaring weet ik dat Tubeke al elk jaar de loketten toch heeft open gedaan, maar het is natuurlijk riskant om het risico te pakken.

watergate; van Tubeke schat ik een man of 300-400 wij krijgen 936 kaarten en die zullen wel allemaal de deur uit gaan.

Ok. ga je er zelf ook naartoe? Kun je gewoon op eigen vervoer of is er voor het grote gevaarlijke Antwerp ook een soort 'combiregeling'?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Citaat van: watergatehopper op sep 08, 2013, 09:24:00
Ok. ga je er zelf ook naartoe? Kun je gewoon op eigen vervoer of is er voor het grote gevaarlijke Antwerp ook een soort 'combiregeling'?
Ik ga ja en we zijn blijkbaar nog altijd gevaarlijk genoeg om een combiregeling op te leggen.

Luccie

13/09 Sta nog te twijfelen tussen twee wedstrijden, nl.:

Sportfreunde Lotte - Rot Weiss Oberhausen (nummers 1 en 2 tegen elkaar)
Cloppenburg - VFB oldenburg

Heb nog een aantal dagen om een keuze te maken :)

watergatehopper

Citaat van: HRM1880 op sep 08, 2013, 11:01:37
Ik ga ja en we zijn blijkbaar nog altijd gevaarlijk genoeg om een combiregeling op te leggen.

Ik zal straks eventjes contact opnemen met ze. Kijken of ik aan de kassa kaartjes kan kopen oid. Anders wellicht woensdag naar Eupen - Aalst. Ik ben ook nog nooit in het Kehrwegstadion geweest. Aanvankelijk zou ik naar Kortrijk zaterdag maar hier is iets tussen gekomen. Kortrijk mag maar niet lukken......

eerst vanwege sneeuw afgeblazen toen te laat nadat we vast stonden op de ring van Antwerpen en nu dit weer :(
voor sommige clubs moet je veel doen om uiteindelijk een wedstrijd bij te wonen ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bier und Bratwurst

Citaat van: Luccie op sep 08, 2013, 17:09:15
13/09 Sta nog te twijfelen tussen twee wedstrijden, nl.:

Sportfreunde Lotte - Rot Weiss Oberhausen (nummers 1 en 2 tegen elkaar)
Cloppenburg - VFB oldenburg

Heb nog een aantal dagen om een keuze te maken :)

Misschien dat Cloppenburg-Oldenburg iets meer leeft. Oldenburg heeft wel fanatieke fans .Cloppenburg niet. Maar Oldenburg moet je tegen Meppen zien. Lotte-Oberhausen is in ieder geval wel een redelijk volle bak. Al maakt het niet veel uit waartegen je Lotte ziet. De sfeer komt toch vanuit het uitvak. Lotte is maar een klein clubje en het achterland is VFL Osnabrück.
Het ene stadion is het andere niet!

Luccie

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 09, 2013, 12:23:50
Misschien dat Cloppenburg-Oldenburg iets meer leeft. Oldenburg heeft wel fanatieke fans .Cloppenburg niet. Maar Oldenburg moet je tegen Meppen zien. Lotte-Oberhausen is in ieder geval wel een redelijk volle bak. Al maakt het niet veel uit waartegen je Lotte ziet. De sfeer komt toch vanuit het uitvak. Lotte is maar een klein clubje en het achterland is VFL Osnabrück.

Ik denk dat ik ga voor Cloppenburg - Oldenburg. Naar Lotte kan ik ook gaan als ze bijvoorbeeld tegen Essen of Aachen spelen.
Misschien is dat nog wel aantrekkelijker dan tegen Oberhausen.
Oldenburg wil ik inderdaad een keer thuis aan het werk zien en dan bij voorkeur tegen Meppen.

Thijs

Als het even meezit 14-9 naar Ajax - PEC Zwolle en 15-9 met gratis kaarten naar sc Heerenveen - FC Groningen.

Ici c est Paris

13/9 Helmond Sport - FC Dordrecht (vermoedelijk vanuit het uitvak)
14/9 Almkerk - FC Breukelen of Sportlust '46 - Quick Boys
15/9 KV Oostende - Standard? Antwerp - Lommel? Jong Ajax - Willem II? FC Utrecht - RKC? Amateurvoetbal in de buurt? Zal vooral van de avond ervoor af hangen. Hoe later het wordt, hoe kleiner de afstand die ik ga maken.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op sep 10, 2013, 00:53:36
13/9 Helmond Sport - FC Dordrecht (vermoedelijk vanuit het uitvak)
14/9 Almkerk - FC Breukelen of Sportlust '46 - Quick Boys
15/9 KV Oostende - Standard? Antwerp - Lommel? Jong Ajax - Willem II? FC Utrecht - RKC? Amateurvoetbal in de buurt? Zal vooral van de avond ervoor af hangen. Hoe later het wordt, hoe kleiner de afstand die ik ga maken.

Gezien de wedstrijden die je noemt zou ik zondag lekker voor het amateurvoetbal kiezen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen