Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

#1125
Citaat van: HRM1880 op aug 01, 2012, 22:52:38
Ideaal voor mij, ik vlieg pas dinsdag terug. Morgen al eens proberen om mijn kaarten te regelen.
En Getafe-Real naar zondag om 19.00.

Ik hoop dat in "ons"weekend wel word gespeeld!

http://www.fussball.ch/Spanische+Klubs+drohen+mit+Boykott/552503/detail.htm
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Kan geen Duits, maar waren ze vorig jaar ook al niet iets gelijkaardig van plan?
Ik heb mijn kaart al wel voor Atletico, dus die mannen moeten maar gewoon spelen.

Bier und Bratwurst

#1127
Citaat van: HRM1880 op aug 10, 2012, 10:44:04
Kan geen Duits, maar waren ze vorig jaar ook al niet iets gelijkaardig van plan?
Ik heb mijn kaart al wel voor Atletico, dus die mannen moeten maar gewoon spelen.

Welke matchen pak je nog meer in madrid?

Voor mij zal het lower league worden. De tijden zijn alleen nog steeds niet bekend dus welke clubs het gaan worden weet ik ook nog niet. Ik hou het wel bij 2 clubs aangezien het even een vakantie met m'n vriendin is. Later dit seizoen wil ik nog een voetbalweekend plannen in Madrid MET Atletico!  Een revisit  op zondag aan Getafe heb ik niet zo'n zin aan!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 10, 2012, 08:41:30
Ik hoop dat in "ons"weekend wel word gespeeld!

http://www.fussball.ch/Spanische+Klubs+drohen+mit+Boykott/552503/detail.htm

Vorig jaar is daadwerkelijk de eerste speelronde uitgesteld door de staking. Die is destijds als eerste speelronde van de terugronde geplaatst (ergens in januari dus), en die eerste speelronde van de terugronde werd een midweekse ronde op het einde van het seizoen. Aangezien 'jullie' weekend de tweede speelronde betreft zou het wel goed moeten zitten.

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 10, 2012, 11:06:26
Welke matchen pak je nog meer in madrid?

Voor mij zal het lower league worden. De tijden zijn alleen nog steeds niet bekend dus welke clubs het gaan worden weet ik ook nog niet. Ik hou het wel bij 2 clubs aangezien het even een vakantie met m'n vriendin is. Later dit seizoen wil ik nog een voetbalweekend plannen in Madrid MET Atletico!  Een revisit  op zondag aan Getafe heb ik niet zo'n zin aan!
Ik ga naar Getafe. Voor de rest inderdaad wachten op de uren van de lagere reeksen. Hoop op Leganes en Real B.

ALenstra

Tussen eind oktober en half november gaat het dan gebeuren: dan maak ik een treinreis door Groot Brittannie waarbij ik o.a. de noordelijkste en zuidelijkste stations Thurso en Penzance aan doe. Maar waarbij ik ook zoveel mogelijk voetbalwedstrijden meepak. Dit is ongeveer de planning:

Vr. 26 okt: heenreis naar Londen met eurostar
Za. 27 okt: wedstrijd in Londen
Zo.28 okt: NFL wedstrijd St.Louis Rams-New England Patriots op Wembley
Di.30/Wo.31 okt: kwartfinale Schotse Leaguecup?
(Tussendoor naar Thurso)
Za.3 nov: Hibernians-St.Mirren
Ma.5 nov: West Bromwich Albion-Southampton
Di. 6 nov: Birmingham City-Bristol City
Wo.7 nov: Champions League?
(Tussendoor naar Penzance)
Zo. 10 nov: ?
Ma. 11 nov: terugreis uit Londen, mogelijk ook eerst treinreis naar Londen

Arjen

 Op papier een erg leuke trip. Naast het American Football en voetbal nog meer zaken op het programma?

TeeZee

Haha, geweldig. Hoe reis je op het eiland?

ALenstra

Reizen van en naar het Verenigd Koninkrijk gaat geheel per spoor.

AthleticHolanda

Reserveer je alle treintickets dan van tevoren of regel je het daar allemaal? Qua prijs lijkt het me een stuk goedkoper om dat van tevoren te doen? Of zijn er speciale aanbiedingen voor zo'n reis over het hele eiland?

hgrm

Er stond laatst een stukje ergens op de website van de BBC dat een treinkaartje van het zuidwesten (Penzance geloof ik) naar het noordoosten (Oban) voor het eerst meer dan 1000 pond kost als je een enkelje zonder restricties wilde hebben. Was wel eerste klas overigens.

Met andere woorden: regel dingen zo veel mogelijk van te voren en zoek de aantrekkelijke aanbiedingen eruit, anders betaal je je blauw!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Er zijn vroegboektickets te krijgen. Maar aangezien de fixtures nog niet helemaal vast staan is dat lastig. Ik weet bijv. niet hoe het met de kwartfinale van de Schotse leaguecup zit, of met die CL wedstrijd op 7 november. Uiteindelijk zal het wel erop neerkomen dat ik een onbeperkt reizen pas neem, bijv. een Britrailpass. De reis met de eurostar van/naar Londen is wel geregeld.

Voetbalhopper

18-8 Zwolle-Vitesse
2-9 Lazio-Palermo

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 10, 2012, 11:06:26
Welke matchen pak je nog meer in madrid?

Voor mij zal het lower league worden. De tijden zijn alleen nog steeds niet bekend dus welke clubs het gaan worden weet ik ook nog niet. Ik hou het wel bij 2 clubs aangezien het even een vakantie met m'n vriendin is. Later dit seizoen wil ik nog een voetbalweekend plannen in Madrid MET Atletico!  Een revisit  op zondag aan Getafe heb ik niet zo'n zin aan!
Madrid B-Barca B naar zaterdag om 21.00. Ideaal eigenlijk voor mezelf, nu wordt de grootste opdracht waarschijnlijk om aan kaarten te geraken, want vertrouw het niet echt om te wachten tot aan het loket.

spons

Citaat van: HRM1880 op aug 16, 2012, 20:26:06
Madrid B-Barca B naar zaterdag om 21.00. Ideaal eigenlijk voor mezelf, nu wordt de grootste opdracht waarschijnlijk om aan kaarten te geraken, want vertrouw het niet echt om te wachten tot aan het loket.

Wachten tot aan het loket zal geen enkel probleem zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen