Speelschema's 2013/14

Gestart door Sebastiaan_W, jun 07, 2013, 07:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Dank je.
Ik hou de fixtures wel in de gaten. Denk dat ik Brescia als eerste keus aanhoudt.
Daarna Hellas of Chievo.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

LUFC

Citaat van: Thijs op jun 26, 2013, 20:23:44
Het speelschema van Hongarije is al wel bekend gemaakt, maar net als in bijvoorbeeld Duitsland zijn de wedstrijden tot nu toe ingedeeld in speelrondes zonder definitieve data. Weet iemand hoe veel dagen of weken dit van tevoren bekend wordt gemaakt? Ik ben waarschijnlijk eind augustus een weekendje in Boedapest en wil dan o.a. een thuiswedstrijd van Ferencváros meepakken.
Waar zag je dit schema? Het stadion van Ferencvaros wordt momenteel verbouwd en ze spelen in het nationaal stadion dacht ik.

Edit: hier zie ik data:

http://nl.soccerway.com/national/hungary/nb-i/20132014/regular-season/r21541/

Thijs



voetbalfan

Kalender waar ik het meest naar uitkeek:
Tweede klasse België

http://www.nr10.be/Kalender.pdf

Ici c est Paris

Citaat van: voetbalfan op jun 27, 2013, 17:49:00
Kalender waar ik het meest naar uitkeek:
Tweede klasse België

http://www.nr10.be/Kalender.pdf

Jammer dat Antwerp tot 20 april alleen maar avondwedstrijden speelt.

HRM1880

Citaat van: Ici c est Paris op jun 27, 2013, 18:25:23
Jammer dat Antwerp tot 20 april alleen maar avondwedstrijden speelt.
Vind ik niet, zo hoort het eigenlijk. Al zullen ze wel weer een paar wedstrijden voor tv naar zondag verschuiven.
Nu die kalender er is kan ik ook eindelijk mijn buitenlandse trips plannen, want er zijn veel verplaatsingen waar ik het ondertussen zo'n beetje gezien heb.


Ici c est Paris

Citaat van: HRM1880 op jun 27, 2013, 19:51:20
Vind ik niet, zo hoort het eigenlijk. Al zullen ze wel weer een paar wedstrijden voor tv naar zondag verschuiven.
Nu die kalender er is kan ik ook eindelijk mijn buitenlandse trips plannen, want er zijn veel verplaatsingen waar ik het ondertussen zo'n beetje gezien heb.

Ben ik met je eens, maar voor iemand die afhankelijk is van het OV (zoals ik) erg vervelend. Antwerp staat hoog op m'n lijst namelijk.

HRM1880

Citaat van: Ici c est Paris op jun 27, 2013, 20:37:24
Ben ik met je eens, maar voor iemand die afhankelijk is van het OV (zoals ik) erg vervelend. Antwerp staat hoog op m'n lijst namelijk.
Ik gok dat de wedstrijden tegen Westerlo en Sint-Truiden wel naar zondag zullen gaan.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: HRM1880 op jun 27, 2013, 21:24:35
Ik gok dat de wedstrijden tegen Westerlo en Sint-Truiden wel naar zondag zullen gaan.

Of naar vrijdagavond zoals vorig seizoen.

Ici c est Paris


jona93

Moet je voor de wedstrijden van jong ajax in de competie ook in het bezit zijn van een ClubCard ofniet?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op jun 28, 2013, 18:51:10
Moet je voor de wedstrijden van jong ajax in de competie ook in het bezit zijn van een ClubCard ofniet?

Daarover is nog niets bekend. Vroeger was er echter vrijwel overal gratis toegang bij de reserveteams.