Hoofdmenu

Seizoen 2013-2014

Gestart door Joost, dec 24, 2013, 11:44:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: Joost op jan 24, 2014, 15:54:17
Licentienieuws;
De clubs hebben inmiddels allen hun formulieren ontvangen. Van 1 tot 15 februari mogen ze de papieren terugsturen en een aanvraag indienen.

Sorry, net pas gezien! :)
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Freekos79 op feb 19, 2014, 20:45:45
Tot wanneer kun je een licensie aanvragen?

Afgelopen maandag.


cafebac

Citaat van: HRM1880 op feb 18, 2014, 17:14:25
Denk dat Berchem ook een aanvraag heeft ingediend, daar hopen ze nog altijd op de laatste periode.

Mocht Berchem het restant van het seizoen echt verkloten dan lonkt ook direct degradatie. In dat geval komen ze natuurlijk Beerschot tegen...

Joost

KRC Mechelen heeft volgende gepubliceerd;

http://www.racingmechelen.be/index.php?option=com_content&task=view&id=2688&Itemid=38

Naast de eerder genoemde clubs hebben dus inderdaad ook Berchem en La Louviere een aanvraag ingediend.

In Tweede Klasse diende ook Vise een aanvraag in ondanks dat de club 15 punten achter een veilige plaats staat en de speler al een aantal maanden niet betaald zijn. De club staat ook te koop maar er is volgens de huidige eigenaren weinig interesse.
Of alle andere Tweede Klassers een dossier naar de bond stuurden weet ik niet maar ik verwacht van wel.


belfast

Was een tijdje geleden naar Anderlecht -OHL geweest, samen met OHL fans, op de lange zijde. Ik vraag mij af wat de architect bezielde toen hij dat stadion tekende. Overigens wel raar, aanmoedigen in twee talen.
D3T=Lief

Joost

Citaat van: belfast op feb 20, 2014, 13:09:21
Was een tijdje geleden naar Anderlecht -OHL geweest, samen met OHL fans, op de lange zijde. Ik vraag mij af wat de architect bezielde toen hij dat stadion tekende. Overigens wel raar, aanmoedigen in twee talen.
Hoe bedoel je?

D'n Dreef zag er nog niet zo lang geleden heel anders uit. Alleen de tribunes aan de lange zijde zijn nog hetzelfde, achter het doel zijn er twee nieuwe tribunes geplaats.



belfast

Citaat van: Joost op feb 20, 2014, 13:12:39
Hoe bedoel je?

D'n Dreef zag er nog niet zo lang geleden heel anders uit. Alleen de tribunes aan de lange zijde zijn nog hetzelfde, achter het doel zijn er twee nieuwe tribunes geplaats.



Ik bedoelde Anderlecht. In Leuven kijk ik wat vaker, mijn schoonvader heeft daar een seizoenkrt. Volgens mij gaan ze weer verbouwen als ze erin blijven.
D3T=Lief

Joost

Een fusie!

Esperanza Neerpelt en Overpelt vv heten volgend jaar Esperanza Pelt.
De ploeg gaat spelen in stadion De Leuken te Overpelt-Fabriek.

Dat betekend tevens dat de winnaar van de eindronde in 1e provinciaal Limburg rechtstreeks promoveert en de nummer twee van de eindronde naar de Ibterprovinciale eindronde gaat.

3434

Als Overpelt promoveert gaan ze verder op het stamnr van Overpelt. Dan is er nog een extra stijger neem ik aan?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Volgens mij wordt het tijd dat Joost weer gaat beginnen met zijn onvolprezen "wie speelt volgend jaar waar in België"- topic.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op feb 23, 2014, 21:38:01
Volgens mij wordt het tijd dat Joost weer gaat beginnen met zijn onvolprezen "wie speelt volgend jaar waar in België"- topic.
Dat is dit al ;)

watergatehopper

Citaat van: cafebac op feb 20, 2014, 05:43:19
Mocht Berchem het restant van het seizoen echt verkloten dan lonkt ook direct degradatie. In dat geval komen ze natuurlijk Beerschot tegen...

Berchem - Beerschot is een potje waar ik ook al meerdere keren aan heb gedacht. De laatste weken haalt Berchem veel punten. Ik denk niet dat ze degraderen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Berchem heeft trouwens wel degelijk zijn licentie aangevraagd.

Joost

Citaat van: HRM1880 op feb 25, 2014, 08:54:28
Berchem heeft trouwens wel degelijk zijn licentie aangevraagd.

Ik had mijzelf reeds verbeterd. Berchem gaat lekker in P3 momenteel dus het zit er nog in ook.

HRM1880

Citaat van: Joost op feb 25, 2014, 09:02:00
Ik had mijzelf reeds verbeterd. Berchem gaat lekker in P3 momenteel dus het zit er nog in ook.
Niet abnormaal zoals die hebben ingekocht. En dan hebben ze nog de pech dat Verhoeven niet speelgerechtigd is.