Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Tot 12 februari kunnen op uefa.com kaarten aangevraagd worden voor de Nations League eindronde in Portugal.

De publiekswissel

Citaat van: headout op jan 26, 2019, 16:27:01
2 maart as. spelen Spurs thuis tegen Arsenal. Is er iemand die me aan 1 kaart zou kunnen helpen, of connecties heeft?

Ik ga wellicht ook, ik stuur je wel even een berichtje
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Shift

Citaat van: samvdl op jan 26, 2019, 16:37:38
Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?

Ik ga datzelfde weekend ook naar London. Zaterdag wil ik naar vroege wedstrijd Spurs-Arsenal & de late wedstrijd Westham-Newcastle of naar de 15 uur wedstrijd van Millwall.
Zondag 3 maart ga ik naar Fulham-Chelsea. Ik heb een membership van Fulham gekocht (£ 40) en daarmee kon ik donderdag 31 januari een kaart kopen. Als je wil kan ik kijken of ik met dat membership nog extra kaarten kan kopen.

Mokum1900

Ju overweeg ik morgen naar Tubeke - Beerschot Wilrijk te gaan zouden de loketten geopend zijn , weet nog niet zeker of ik ga
Waar je ook gaat ik volg je overal

Sinjoor13

Citaat van: Mokum1900 op feb 02, 2019, 23:18:53
Ju overweeg ik morgen naar Tubeke - Beerschot Wilrijk te gaan zouden de loketten geopend zijn , weet nog niet zeker of ik ga

Loketten voor de bezoekers zijn in ieder geval ter plekke geopend. Weet niet hoe dat zit voor de thuisvakken, maar dat lijkt me logischerwijs hetzelfde te zijn.

EisernAssen

In april zijn we van plan de 'derby' Jena-Cottbus te bezoeken. In hetzelfde weekend bezoeken we waarschijnlijk een wedstrijd van RW Erfurt.
Ik verwacht voor beide wedstrijden geen problemen. Of moet ik nog ergens rekening mee houden?
Erelijst: 196 doelpunten

Freekos79

Citaat van: EisernAssen op feb 03, 2019, 19:44:50
In april zijn we van plan de 'derby' Jena-Cottbus te bezoeken. In hetzelfde weekend bezoeken we waarschijnlijk een wedstrijd van RW Erfurt.
Ik verwacht voor beide wedstrijden geen problemen. Of moet ik nog ergens rekening mee houden?

Gewoon aan de kassa lijkt me. Voor Jena misschien voor de zekerheid online kopen.
Volgende wedstrijd: ?

Bier und Bratwurst

Citaat van: EisernAssen op feb 03, 2019, 19:44:50
In april zijn we van plan de 'derby' Jena-Cottbus te bezoeken. In hetzelfde weekend bezoeken we waarschijnlijk een wedstrijd van RW Erfurt.
Ik verwacht voor beide wedstrijden geen problemen. Of moet ik nog ergens rekening mee houden?

Dat is toch helemaal geen derby! Kun je zo kaarten voor kopen aan de kassa of vvk.  RW Erfurt - CZ Jena ,dat is de derby! Helaas is deze dit seizoen niet...
Het ene stadion is het andere niet!

Tribuneklanten

Is er iemand met een booking history van dit seizoen van Leicester City?
De verkoop met loyalty point is aan de gang, general sale staat niet benoemd als verkoop moment, wel members guests. Geen idee of zij dat hanteren als general sale.

Het gaat om 4 kaarten voor Leicester - Fulham op 09-03

Nik

Citaat van: Tribuneklanten op feb 04, 2019, 16:51:15
Is er iemand met een booking history van dit seizoen van Leicester City?
De verkoop met loyalty point is aan de gang, general sale staat niet benoemd als verkoop moment, wel members guests. Geen idee of zij dat hanteren als general sale.

Het gaat om 4 kaarten voor Leicester - Fulham op 09-03

Ik heb geen history bij Leicester, maar ik zie wel dat ik voor Fulham in aanmerking kom voor 4 kaarten voor de uitwedstrijden tegen WHU en Southampton. Ik verwacht dus ook dat dit tegen Leicester moet kunnen. Wellicht een optie?

Sander11

iemand die mij aan membership kan helpen voor Everton - Liverpool, verkoop is vandaag van start gegaan en zou graag 3 kaarten willen hebben.
HEYA DEN BOSCH!

San Paolo

Citaat van: Tribuneklanten op feb 04, 2019, 16:51:15
Is er iemand met een booking history van dit seizoen van Leicester City?
De verkoop met loyalty point is aan de gang, general sale staat niet benoemd als verkoop moment, wel members guests. Geen idee of zij dat hanteren als general sale.

Het gaat om 4 kaarten voor Leicester - Fulham op 09-03

Vorig seizoen naar Leister City - Everton geweest. Wij konden toen een membership voor 'toeristen' aanschaffen. Kostte geloof ik 20 pond en je kon dan direct een kaartje voor de wedstrijd er bij kopen.

red28

Iemand die kan helpen aan 5 tickets voor Hibernian - Rangers?

Net geregistreerd bij Hibernian maar krijg de volgende melding als ik 5 tickets wil kopen; Unfortunately, one or more items in your basket is assigned to a newly registered client, which is not allowed.


Freekos79

Citaat van: red28 op feb 05, 2019, 15:15:38
Iemand die kan helpen aan 5 tickets voor Hibernian - Rangers?

Net geregistreerd bij Hibernian maar krijg de volgende melding als ik 5 tickets wil kopen; Unfortunately, one or more items in your basket is assigned to a newly registered client, which is not allowed.

Je hebt dus een booking history nodig en misschien wel meer dan één
Volgende wedstrijd: ?

Han

Vragen over Celtic vs Rangers kunnen hier gesteld worden door markh49 voor zijn vriendinnetje. PM verzonden.

Wat mij betreft is het hier overigens geen reisbureau voor lieden die geen enkele inhoudelijke bijdrage leveren maar wel naar kaartjes hengelen.  Godzijdank is mijn mening uiteraard volstrekt irrelevant.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed