Verlanglijstje 2008/2009

Gestart door Hugo, jun 13, 2008, 23:38:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batflyer

Citaat van: Batflyer op jun 14, 2008, 14:13:44
Engeland: nog nooit een voetbalwedstrijd daar gezien, maar in augustus moet het gaan gebeuren. Ik hoop West Ham, Fulham, Charlton of Crystal Palace te bezoeken (liefst natuurlijk meerdere).

Nederland: heb niet echt een verlanglijstje hiervoor, maar AGOVV en Emmen lijken op het oog de mooiste stadions van de Jupiler League. De Koel natuurlijk ook, maar dat is voor mij lastig te bereiken. In de Eredivisie zou ik wel eens naar de Vijverberg en het vernieuwde Twente-stadion willen.

Leuk om even terug te lezen wat ik maanden geleden gepost heb. Charlton en Crystal Palace heb ik dus bezocht, Fulham komt daar de 25e bij. West Ham werd uiteindelijk Brentford.

Vreemd trouwens dat ik de Adelaarshorst hier niet noemde, dat lijkt me toch wel het leukste stadion van de Jupiler League. AGOVV en Emmen heb ik nog niet bezocht, al hoop ik AGOVV dit seizoen nog te doen (bv. op 1 mei thuis tegen VVV Venlo).

Ook wel apart dat ik Arsenal niet eens op mijn verlanglijstje had. Ik dacht altijd dat het heel duur was om member te worden, totdat ik me wat meer daarin ging verdiepen.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Hugo

Citaat van: Hugo op jun 13, 2008, 23:38:26
Het huidige jaargetijde is best wel lekker met het mooie weer en de rust door het ontbreken van de voetbaltripjes. Maar over een paar weken gaat het seizoen 2008/2009 al weer beginnen. Mijn niet bestaande verlanglijstje voor het komende seizoen;

- Chesterfield
- Rupel Boom - Racing Mechelen
- Halifax AFC
- Club Luik op Bureaufosse
- Augsburg
- Pr.Munster - RW Essen
- Brighton
- Sporting Charleroi
- Folkestone - Dover
- Valencia
- Koblenz
- Dender
- ADO Den Haag


De balans kan opgemaakt worden. Chesterfield, Augsburg, Sporting Charleroi en Munster (tegen Bochum) heb ik bezocht. Club Luik heeft niet op Buraufosse gespeeld dus dat werd um niet. ADO, Rupel Boom, Dender en Valencia komen volgend seizoen wel aan de beurt.

Hielke

Aangezien ik hier een jaar geleden nog niet actief deelnam heb ik destijds geen verlanglijstje ingediend. Niettemin ben ik zeer tevreden over het afgelopen seizoen. Europa in met Heerenveen is gelukt. Dankzij een gunstige loting zelfs twee keer: Wolfsburg en Portsmouth. Met name op die laatste kijk ik met heel erg veel plezier terug.

De eredivisie completeren was een ander doel. Dat is niet gelukt. Volendam, Roda JC en het nieuwe Den Haag-stadion heb ik toegevoegd, maar het nog altijd ontbrekende Gelredome niet. Dat punt schuift dus door naar het volgende seizoen.

Er zijn met en zonder Heerenveen dit seizoen veel leuke dingen op het groundhoppad gekomen: onder meer FC Eindhoven, MVV, Go Ahead Eagles, Portsmouth, Alemannia Aachen en Ipswich Town. Zo bezien heb ik meer gekregen dan ik met mijn beperkte verlanglijstje wenste. Beter dan andersom.

Nog exact een maand, dan begint het weer....

Stadionhopper

Citaat van: Dennis1981 op apr 11, 2009, 09:14:20
- Op FC Twente en FC Groningen na is Nederland compleet, tevens is de Belgische Jupiler League compleet gemaakt.
- Bundesliga; van de 4 heb ik er geen enkele bezocht
- Erzgebirge Aue is afgelopen maand bezocht
- In de CL is Olympique Marseille bezocht
- Dinamo Minsk is niet doorgegaan maar daarvoor in de plaats is wel Dinamo Kiev bezocht
- Derby van Kopenhagen wordt volgend seizoen vanwege de bouw aan het stadion Parken
- Lech Poznan is bezocht tegen Deportivo la Coruña dit seizoen

Al met al een groot deel van mijn verlanglijstje is uitgekomen.

FC Groningen is afgelopen donderdag bezocht tegen FC Utrecht
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper