Week 5 / 26 jan - 01 feb 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 17, 2008, 22:51:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Joost op jan 20, 2009, 15:10:21
3000, waar gaan ze die neerzetten??

weet ik niet, ben er nog niet geweest...

Wouter

Citaat van: wekke op jan 20, 2009, 15:12:00
weet ik niet, ben er nog niet geweest...

Ik denk dat wij de staantribune tegenover de hoofdtribune helemaal krijgen. Daar zouden dan in totaal 3000 mensen kunnen staan. Ben eens benieuwd met hoeveel we zullen zijn, het is combi en 3000 man dat zijn een heel pak bussen.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op jan 20, 2009, 15:10:21
3000, waar gaan ze die neerzetten??

Dat was ook het eerste wat ik dacht. Ik meen dat er tegen Zulte 2500 waren en dat leek toch al aardig vol, of zit ik er naast?

Wouter

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 15:20:15
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Ik meen dat er tegen Zulte 2500 waren en dat leek toch al aardig vol, of zit ik er naast?

Er waren 2500 toeschouwers in totaal, waarvan slechts een klein honderdtal van Zulte Waregem. Duidelijk te zien op de foto´s op http://www.freewebs.com/maaswupperexpress/.

Het stadion kan officieel meer dan 13000 mensen herbergen.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Joost

Citaat van: Wouter op jan 20, 2009, 15:28:18
Er waren 2500 toeschouwers in totaal, waarvan slechts een klein honderdtal van Zulte Waregem. Duidelijk te zien op de foto´s op http://www.freewebs.com/maaswupperexpress/.

Het stadion kan officieel meer dan 13000 mensen herbergen.


Hoe wil je daar 3000 mensen op kwijtraken? Op Kaalheide was de tribune een stuk groter en langer maar daar mochten ook geen 3000 mensen op.

Wouter

Citaat van: Joost op jan 20, 2009, 15:51:55


Hoe wil je daar 3000 mensen op kwijtraken? Op Kaalheide was de tribune een stuk groter en langer maar daar mochten ook geen 3000 mensen op.

Ik wil daar geen 3000 mensen op kwijtraken, Racing Mechelen wil dat wij daar met 3000 gaan staan:)! Maar op een staantribune langs de hele lange zijde van het veld met toch meer dan 10 treden moet dat toch wel lukken denk ik hoor.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Wouter

Ik wil nog graag op vrijdag 30 januari een wedstrijd in Nederland meepikken. Mijn eerste keuze gaat naar de vrijdagwedstrijd in de eredivisie tussen Roda JC en Heracles.
Ik heb reeds naar Roda gemaild ivm tickets maar ik krijg geen antwoord. Is er iemand die weet hoe ik aan tickets kan geraken of kan iemand mij hierbij helpen (clubcard).

Indien het niet lukt om aan tickets te geraken zijn dit nog andere opties:
Fortuna Sittard-Excelsior
VV Venlo-FC Eindhoven (moeilijk om aan tickets te geraken?)
FC Dordrecht-FC Emmen (enkel in noodgeval:)).
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Gerrit-Jan

28-01 Borussia Dortmund - Werder Bremen
01-02 FC Twente - FC Utrecht

Ici c est Paris

Ik zou naar Fortuna gaan. Kan altijd de laatste keer zijn, al ben ik niet op de hoogte van de precieze situatie daar.

Wouter

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 22:09:02
Ik zou naar Fortuna gaan. Kan altijd de laatste keer zijn, al ben ik niet op de hoogte van de precieze situatie daar.

De tickets kosten blijkbaar maar 5 euro via hun onlineticketshop. Voor eender welke plaats...
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Het is een risicowedstrijd, op de wedstrijddag blijven de kassa's gesloten. Tickets alleen in voorverkoop verkrijgbaar op het secretariaat en in het chalet van RC Mechelen. Staat te lezen op de site van Racing.

AthleticHolanda

Citaat van: Wouter op jan 20, 2009, 21:38:57
VV Venlo-FC Eindhoven (moeilijk om aan tickets te geraken?)

Geen clubcard verplichting en de kassa's op de wedstrijddag zijn vanaf 18.30 uur geopend.

Het is wel VVV-Venlo trouwens :-).

Weet voor 99% zeker dat ook bij Fortuna de kassa's gewoon open zullen zijn op de wedstrijddag zonder clubcard verplichting, evenals bij Dordt.

Wouter

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2009, 12:40:16
Geen clubcard verplichting en de kassa's op de wedstrijddag zijn vanaf 18.30 uur geopend.

Het is wel VVV-Venlo trouwens :-).

Weet voor 99% zeker dat ook bij Fortuna de kassa's gewoon open zullen zijn op de wedstrijddag zonder clubcard verplichting, evenals bij Dordt.

Ja had het al gezien, excuses:-)!

Bedankt voor de info!
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

wekke

het ticketaantal klopte dus

CiteerNa overleg met politiediensten en de Stad Mechelen, werd er een overeenkomst bereikt over de speeldata van de kwartfinales van de Beker van België. KV Mechelen-Kortrijk verhuist naar dinsdag, waardoor Racing Mechelen-Lierse op woensdag kan behouden blijven.

Dit betekent dat de heenwedstrijd K.R.C.MECHELEN – K.LIERSE S.K.  wordt gespeeld op WOENSDAG 28/01/2009 TE 20u3O, en de terugwedstrijd K.LIERSE S.K – K.R.C.MECHELEN op WOENSDAG 04/02/2OO9 TE 20u30.

Er geldt een combiregeling voor de heenwedstrijd (terugwedstrijd moet nog beslist worden). Dit wil dus zeggen dat alle tickets worden verkocht via de supportersfederatie en de supportersclubs. De voetbalwet zal strikt worden toegepast (=nultolerantie).

K.LIERSE S.K. beschikt over 3.000 staanplaatsen (geen zitplaatsen beschikbaar). De prijs voor een staanplaats bedraagt 15€. Kinderen jonger dan 16 betalen 5€.
bron: www.lierse.com

Wouter

Citaat van: Wouter op jan 18, 2009, 17:46:59
28/01 KRC Mechelen - K. Lierse S.K.
31/01 K. Lierse S.K. - U.R. Namur

Hier komt nog:

30/01 Roda JC - Heracles Almelo bij (met dank aan Joost).
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse