Week 11: 9 maart t/m 15 maart

Gestart door HJanneman, feb 03, 2009, 11:07:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op mrt 10, 2009, 21:53:41
2x onder groot voorbehoud:

za 14/3 : Excelsior Moeskroen - KV Kortrijk
zo 15/3 : AS Maccabi Brussel B - ROFC Stockel B

Moeskroen voor het te laat is?

Zeker wel een overnachting erbij deze keer anders ga je het per ov niet redden neem ik aan?
Waarom Maccabi Brussel trouwens?

Sorry als het teveel vragen ineens zijn hehe.

Houseman

Tip: komende zondag gratis reizen met het boekenweekgeschenk. Dat gaat een aangename en goedkope treinreis worden richting Aachen.

Hugo

Citaat van: Houseman op mrt 11, 2009, 12:42:32
Tip: komende zondag gratis reizen met het boekenweekgeschenk. Dat gaat een aangename en goedkope treinreis worden richting Aachen.

Goedkoop ongetwijfeld. Maar wordt het ook aangenaam als de treinen overvol zijn. Anyway; fijne middag op Tivoli!

Albion

14/03/2009 Moeskroen - Kortrijk

Ben een supporter van de veekaa en doe zowiezo alles met de ploeg. Mocht je voor de match wat rondleiding of een pintje willen je mag altijd contact opnemen. Moeskroen is op 5 km van mijn deur dus ken dat daar redelijk goed. Vriendelijke groeten van een KVK supporter

Albion

Citaat van: Breda op mrt 13, 2009, 16:19:02
Dank voor je sympathieke bericht. Ik stuur je even een mailtje.

Antwoord op je vraag: Ik ben er rotsvast van overtuigd dat je nog een kaartje zult kunnen bemachtigen. Moeskroen-Kortrijk is een derby die totaal niet leeft in de streek. Als je wel een leuke derby wilt meemaken in België kan ik je heel sterk Zulte-Kortrijk aanraden. 2 ploegen haten elkaar heel hard. Er wordt gespeeld voor een vol stadion en de sfeer is heel erg goed voor de Belgische eerste klasse. Een kaartje moet ook wel makkelijk te bemachtigen zijn.

PS: ik antwoord niet via een PB omdat ik niet weet hoe ik dat zou moeten doen

Vriendelijke groeten Albion

TeeZee

Citaat van: hgrm op mrt 10, 2009, 21:56:23
14-03: Tubeke-Westerlo
Idem voor mij, over een uurtje of drie ga ik eens ouderwets richting Hazeldonk rijden.

Mar

Ik heb voor morgen nog 1ticket over voor de match alemania aachen : st. Pauli. Iemand interesse?

Sebastiaan_W

Straks naar Heracles - Volendam

TeeZee

Citaat van: TeeZee op mrt 14, 2009, 13:41:46
Idem voor mij, over een uurtje of drie ga ik eens ouderwets richting Hazeldonk rijden.
Wat ik dus nooit meer doe. Ondanks alle verhalen dat je je auto daar beter niet kunt parkeren voor enkele uren/dagen, had dat nog nooit problemen opgeleverd. Tot nu toe. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ze mijn slot aan de bijrijderskant hadden geforeerd en opengemaakt. Gek genoeg is er niks gejat, maar het slot is volledig naar de kl*****. Daar kan ik morgen dus mee naar de garage (als ze tijd hebben).

De wedstrijd was aardig. Tubeke stond 1 minuut voor tijd 1-0 voor, maar verloor uiteindelijk met 1-2.

Stadionhopper

Citaat van: 3434 op feb 19, 2009, 22:51:01
15-03 Alemannia Aachen-St. Pauli

Ook ik pak nog op het allerlaatste moment een revisit naar Aachen vandaag. Er waren nog 7 tickets beschikbaar...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op mrt 15, 2009, 10:52:30
Ook ik pak nog op het allerlaatste moment een revisit naar Aachen vandaag. Er waren nog 7 tickets beschikbaar...

Laat ik het houden op 't enige positieve van vandaag. Het regende niet.

Stadionhopper

Het was inderdaad niet veel soeps vandaag op Tivoli. St. Pauli won uiterst verdiend met 1-3 van Aachen.

De wedstrijd was niet veel, de sfeer was zeer slecht van Aachen zijde, van St Pauli zijde een stuk beter maar dat lag ook aan het wedstrijdverloop, al was Aachen vanaf minuut 1 al erg stil. Bij de 0-3 juichten de meesten Aachen fans zelfs mee.

Maar ja, ik kwam voor mijn bezoek aan Tivoli, het stadion blijft mooi.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hielke

Een mooie middag op een volgepakt Tivoli. Slecht voetbal, cynisch thuispubliek, een tifo-show van St. Pauli, zon én een overvloed aan statribunes. Ik heb er van genoten.

Stadionhopper

Citaat van: Hielke op mrt 15, 2009, 22:16:39
Een mooie middag op een volgepakt Tivoli. Slecht voetbal, cynisch thuispubliek, een tifo-show van St. Pauli, zon én een overvloed aan statribunes. Ik heb er van genoten.

Welke tifo-show heb jij gezien?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper