Paasweekend (10 april t/m 13 april)

Gestart door Stadionhopper, feb 27, 2009, 10:12:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Dennis1981 op feb 27, 2009, 10:12:45
Omdat er al plannen voor het paasweekend vastliggen bij de meeste mensen kan men deze alvast in dit topic plaatsen zodat het overzichtelijker wordt voor iedereen.

Ik zit zelf ook te denken om in het paasweekend naar het eiland te gaan.

Vrijdag 10 april: Wolverhampton Wanderers
Zaterdag 11 april: Walsall
Zondag 12 april: evt. Aston Villa - Everton
Maandag 13 april: Northampton Town óf Luton Town

Of onderste optie:

Vrijdag: Bristol Rovers
Zaterdag: Port Talbot (Wales)
Zondag: Aston Villa
Maandag: Cardiff City

Waarschijnlijk is er nog plaats in de auto, wie interesse heeft zou evt. mee kunnen rijden. Stuur me daar aub een PB over.

Ik zou als ik jou was voor de onderste optie kiezen Walsall en Northampton zijn 13 in een dozijn prefab stadions op een industrieterrein Port Talbot weet ik niet maar Cardiff zou ik niet laten lopen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Han

Citaat van: TeeZee op feb 27, 2009, 13:09:37Ik ben er in ieder geval uit dat ik naar Preston North End v Blackpool wil.


CiteerHe is Preston's favourite son who has flown the flag for the city over the past six decades. Now Sir Tom Finney can look forward to seeing a flag unveiled as part of a huge celebration of his life.

A white 10m by 10m flag, featuring his picture and a brief list of career achievements, will be a central feature of the Sir Tom Finney Day celebrations later this month.

It is hoped the flag will be unveiled at the National Football Museum, at Deepdale, on Thursday March 26, to coincide with a gala dinner in the 86-year-old's honour.

On Saturday April 11, when Preston North End host derby rivals Blackpool, the flag will be used as part of a special 1950s themed day.

Fans will be encouraged to dig out their old shirts and come to the game dressed in retro style.

Chris Selkirk, Preston City Council events manager, said: "The flag will be used in a range of ways to support Sir Tom Finney Day.

"I think it will be a really good way of keeping in the public eye the exhibition and the gala day.

"We have been working on this since before Christmas – it is all go."

PNE general manager Ben Rhodes, said: "We have decided to have a Flag Day for the game against Blackpool.

"The club will make this match extra special and there will be thousands of free flags handed out to the fans inside the stadium."

Ik verzoek medelid TeeZee vriendelijk en dringend in smoking aan te treden.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Bovenstaand bericht is weer een flinke duw in de richting van een bezoek aan Burnley, Altrincham of Workington op 11 april.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op mrt 05, 2009, 10:11:51
Bovenstaand bericht is weer een flinke duw in de richting van een bezoek aan Burnley, Altrincham of Workington op 11 april.
Zeker lang geleden dat je bij de kleppers van AZ was. Heb je al mijn kaartje besteld, hgrm? Ik wil namelijk graag naar deze derby.

hgrm

Liever kleppers dan allerlei acties om vooral de derbysfeer om zeep te helpen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op mrt 05, 2009, 10:51:16
Liever kleppers dan allerlei acties om vooral de derbysfeer om zeep te helpen.
Bestel mijn kaartje nou maar op http://www.mypne.com, ik wil deze wedstrijd graag zien in het kader van mijn "ik ga alleen nog maar naar wedstrijden die ik leuk vind en wacht niet tot ik de 92 vol heb" en bovendien vind ik het idee van fans in hun retroshirts wel leuk.

Han

For Preston away. If we've got 6,000 tickets it will mean there will be loads of extras going spare. Therefore if you know any psychotic lapsed pool fans, simpletons who want a day out, care in the community cases, people with banning orders, let's get them tickets and get them to the game. It's safe to assume that we're going down so let's go down in disgrace. Preston won't know what's hit them. Our away following are an ugly bunch anyway (looks not character) so if we can get a couple of thousand ex cons to make an appearance it'll be a great day out for everyone.

Basil could even wear his 70's gear and lead a charge like the good old days. Not that i'm condoning hooliganism of course.

Let the nobbers remember us fondly as it'll be many years before we play them again.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I acknowledge we may have a slightly higher percentage of how shall i put it, fans that are good with colours. However, we also have an extremely high percentage of mentally unstable fans so i would be very afraid. Whether the psychiatric problems are a consequence of the Oyston years or just living in the town is as yet unknown.




Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Als ze tijdens de wedstrijd hun muil opentrekken is het goed. Al de andere mogelijke zaken interesseren me niet.

TeeZee

Zojuist een ticket bemachtigd voor Preston North End v Blackpool. De derde keer dat ik Deepdale bezoek en de eerste keer sinds het stadion "af" is. Ik heb gekozen voor een vak dat dichtbij de uittribune ligt, in de hoop dat hier de sfeer het hoogst is. Ik zit op dezelfde tribune als de laatste keer dat ik er was, alleen nu wat hoger. Wat dichter bij het dak, zodat het geluid blijft hangen. Hoop ik. Aan de hoeveelheid vrije seats te zien die er nog was, denk ik niet dat het uitverkocht zal zijn.

hgrm

Terwijl TeeZee naar PNE gaat, ga ik me vermaken in Workington.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Voor alle mensen die ook naar Aston Villa v Everton gaan: dit is de meest gespeelde wedstrijd in de geschiedenis van de Engelse competitie.

Hugo

De toekomst van Merthyr Tyfdil is erg onzeker en daarmee ook het doorgaan van onze zaterdagwedstrijd van de paastrip.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/wales/7922134.stm

hoevenen lion

Citaat van: Hugo op mrt 10, 2009, 14:34:40
De toekomst van Merthyr Tyfdil is erg onzeker en daarmee ook het doorgaan van onze zaterdagwedstrijd van de paastrip.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/wales/7922134.stm
Wel zee spijtig nieuws. Kijk echt wel uit naar de ground en club. Hopelijk reden ze het dit jaar nog.

georgesv

tip voor dit weekend:
LOSC (Lille) - PSG
Lille doet het dit seizoen erg goed en staat in de subtop, ze wonnen net nog 2 maal van Lyon. PSG staat terug aan de top, zal normaalgezien leuke match zijn dus.

klassement + tickets http://www.losc.fr/?r=0,2,0,1,1,2,2

TeeZee

Citaat van: Hugo op mrt 10, 2009, 14:34:40
De toekomst van Merthyr Tyfdil is erg onzeker en daarmee ook het doorgaan van onze zaterdagwedstrijd van de paastrip.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/wales/7922134.stm
Inmiddels al meer bekend? Zou wel sneu zijn als je net te laat bent, want het is inderdaad een club met een snufje League history (alhoewel eigenlijk ook weer helemaal niet) en in ieder geval een leuk stadion.