week 20: ma 11 mei t/m zo 17 mei

Gestart door TeeZee, apr 07, 2009, 13:02:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Met o.a. de return legs van de play-offs in de Football League.

Ici c est Paris

Ik wil proberen om op 16 mei naar AA Gent-Standard Luik te gaan, de eventuele kampioenswedstrijd.

King Nothing

Planning is om op 16 mei naar Wuppertaler SV - Erzgebirge Aue te gaan.
Wordt de eerste keer dat ik volledig eenzaam naar een Buitenlandse wedstrijd ga :P
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

TeeZee

15, 16 en 17 mei ben ik vrij. Een uitgesproken mogelijkheid dus om een play-off semifinal te bezoeken. Met een schuin oog kijkend naar de ranglijsten leert dat er mooie opties uit zouden kunnen komen: Cardiff City (laatste wedstrijd op Ninian Park), Leeds United, Tranmere, Exeter, Chesterfield of Rochdale. MK Dons en Millwall zouden "makkelijk" bereikbare opties zijn, maar spreken me minder aan op dit moment. Dilemma is nog wel dat het een van de weinige vrije weekenden is voor mij en ik die ook op sociaal vlak invulling wil geven. Wellicht wordt de keuze echter nog heel simpel als blijkt dat de prijs om in Engeland te komen een dag of 10 van te voren (eerder kan ik niet beslissen) al veel te hoog is.

Joost

Twee jaren terug heb ik nog goedkoop een vlucht geboekt naar Stansted een week van te voren.

TeeZee

Citaat van: Joost op apr 23, 2009, 12:58:07
Twee jaren terug heb ik nog goedkoop een vlucht geboekt naar Stansted een week van te voren.
Jij had vast niet de parkeerkosten en brandstofkosten die ik wel zal hebben. Eindhoven is net zo duur als Schiphol qua parkeren, Weeze is me te ver. Bovendien zijn de vertrek- en aankomsttijden vanaf de provinciale velden volgens mij niet handig.

Niettemin speelt dat allemaal nauwelijks een rol. Eerst maar eens afwachten welke clubs er naar de play-offs gaan. Ik hoop stiekem op Chesterfield, omdat ik die graag zou "revisiten".

Sebastiaan_W

Zo te zien worden de wedstrijden doordeweeks gespeeld, al is het programma wel onder voorbehoud.

http://www.football-league.co.uk/page/News/PlayOffsDetail/0,,10794~1375449,00.html

TeeZee

Citaat van: witte leeuw op apr 23, 2009, 13:35:18
Zo te zien worden de wedstrijden doordeweeks gespeeld, al is het programma wel onder voorbehoud.

http://www.football-league.co.uk/page/News/PlayOffsDetail/0,,10794~1375449,00.html
Dat zou perfect zijn. Ga ik op vrijdag kijken naar een pot in de League One semi. Op die manier wordt het dilemma een stuk kleiner. Bedankt voor het opmerken!

Joost

Citaat van: TeeZee op apr 23, 2009, 13:02:14
Jij had vast niet de parkeerkosten en brandstofkosten die ik wel zal hebben. Eindhoven is net zo duur als Schiphol qua parkeren, Weeze is me te ver. Bovendien zijn de vertrek- en aankomsttijden vanaf de provinciale velden volgens mij niet handig.

Niettemin speelt dat allemaal nauwelijks een rol. Eerst maar eens afwachten welke clubs er naar de play-offs gaan. Ik hoop stiekem op Chesterfield, omdat ik die graag zou "revisiten".

Nee, ik had de kosten voor een treinkaartje en de taxi van Venray naar Weeze. Anderhalve week heb ik voor 5 euro per dag geparkeerd bij Eindhoven Airport.

Houseman


Hielke

Twee bekerfinales in één week!

11/05 Jong De Graafschap - Jong sc Heerenveen (Bekerfinale beloften, Waalwijk)
17/05 sc Heerenveen - FC Twente (Finale KNVB Beker)

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: TeeZee op apr 23, 2009, 14:07:51
Dat zou perfect zijn. Ga ik op vrijdag kijken naar een pot in de League One semi. Op die manier wordt het dilemma een stuk kleiner. Bedankt voor het opmerken!
Het gaat 'm zeker niet worden. MK Dons vind ik niet het geld en de tijd waard. Het seizoen zit er op.

Lek11

Ben 17/05 ook bij de bekerfinale Heerenveen - Twente

Wouter

11-05 RC Lens - Stade Reims
16-05 K. Lierse S.K. - RS Waasland
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse