week 22: ma 25 t/m zo 31 mei

Gestart door Vaig, mei 09, 2009, 18:33:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vaig

Ik las dat Breda, interesse heeft om zondag 31 mei naar Fortuna Sittard-Bayern Munchen te gaan. Misschien hebben hier nog meer mensen interesse in. De voorverkoop is inmiddels gestart en het is mogelijk om via de officiele site: www.fortuna-sittard.nl, kaarten online te bestellen. Na betaling zullen de kaarten thuis gestuurd worden.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Stadionhopper

30-5    1860 München II - SC Freiburg II (Grunwalder Strasse)
31-5    Kapfenberger SV - Rapid Wien
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Wouter

28/05 K. Lierse S.K. - R. Antwerp FC
31/05 SV Roeselare - K. Lierse S.K.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Dennis-V

#3
Nu Feyenoord niet meer in de Play-offs speelt ben ik voorzicht aan het kijken of ik zondag 31 mei of maandag 1 juni nog ergens een wedstrijd ga bekijken; ik wil gaan kiezen uit onderstaande matchen:

30-05 1. FC Kleve - Bayer Leverkusen II (nog niet eerder een wedstrijd in Kleve gezien)
31-05 De Graafschap - RKC (stadion al eerder bezocht)
31-05 R. Antwerp F.C.-FCV Dender EH (Nog niet eerder een wedstrijd in De Bosuil bezocht)
01-06 nr 16 2. Bundesliga - Paderborn (wellicht Osnabruck) (nog niet eerder een wedstrijd in Osnabrück gezien)


Hielke

Eigenlijk vond ik het tijd voor een zomerstop, maar in de periode tot aan de eerste training van Heerenveen (op 22 juni) ga ik toch één wedstrijd bezoeken, namelijk de benefietwedstrijd Fortuna Sittard - Bayern München op zondag 31 mei.

Wellicht de allerlaatste gelegenheid om een thuiswedstrijd van Fortuna als profclub te bezoeken, ook al hoop ik voor die club natuurlijk van niet.

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis-V op mei 24, 2009, 13:55:52
Nu Feyenoord niet meer in de Play-offs speelt ben ik voorzicht aan het kijken of ik zondag 31 mei of maandag 1 juni nog ergens een wedstrijd ga bekijken; ik wil gaan kiezen uit onderstaande matchen:

30-05 1. FC Kleve - Bayer Leverkusen II (nog niet eerder een wedstrijd in Kleve gezien)
31-05 De Graafschap - RKC (stadion al eerder bezocht)
31-05 R. Antwerp F.C.-FCV Dender EH (Nog niet eerder een wedstrijd in De Bosuil bezocht)
01-06 nr 16 2. Bundesliga - Paderborn (wellicht Osnabruck) (nog niet eerder een wedstrijd in Osnabrück gezien)



Het is Osnabrück gewroden. Ik ben er 3x geweest en het is absoluut een aanrader.
Maar op de lange zijde hebben ze nu een nieuwe overdekte tribune en die heb ik nog niet gezien.

wekke

28/05 K.Lierse S.K. - R.Antwerp FC

spons

30/05  Harkemase Boys - IJsselmeervogels ( indien IJsselmeervogels donderdag van Rijnsburgse Boys wint )

31/05  Fortuna Sittard - Bayern Munchen

01/06  VUC - TONEGIDO ( promotie / degradatiewedstrijd hoofdklasse - 1e klasse )
locatie is nog niet bekend, pikant detail : Wim Schaap, de hoofdtrainer van TONEGIDO, wordt volgend seizoen de hoofdtrainer van VUC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vaig

Zondag 31 mei: Fortuna Sittard-Bayern Munchen
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

hoevenen lion


Stadionhopper

Citaat van: Dennis1981 op mei 19, 2009, 21:29:30
30-5    1860 München II - SC Freiburg II (Grunwalder Strasse)
31-5    Kapfenberger SV - Rapid Wien

Voor de wedstrijd 1860 München II - SC Freiburg II wil men een toeschouwersrecord breken voor de 4e divisie. Tot op heden werden maar 10.240 plaatsen opengesteld voor dit stadion, voor de wedstrijd van as. zaterdag mogen er eenmalig 15.420 toeschouwers naar binnen. Tot op de dag van vandaag zijn er ruim 8.000 tickets verkocht voor deze wedstrijd. Een volle Grünwalder Strasse dus!!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Dennis1981 op mei 25, 2009, 20:09:24
Voor de wedstrijd 1860 München II - SC Freiburg II wil men een toeschouwersrecord breken voor de 4e divisie. Tot op heden werden maar 10.240 plaatsen opengesteld voor dit stadion, voor de wedstrijd van as. zaterdag mogen er eenmalig 15.420 toeschouwers naar binnen. Tot op de dag van vandaag zijn er ruim 8.000 tickets verkocht voor deze wedstrijd. Een volle Grünwalder Strasse dus!!

Das leuk, komen alle mensen speciaal kijken omdat "men" een toeschouwersrecord wil breken?

Wouter

28/05 K. Lierse S.K. - R. Antwerp FC
31/05 SV Roeselare - K. Lierse S.K.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op mei 26, 2009, 07:43:04
Das leuk, komen alle mensen speciaal kijken omdat "men" een toeschouwersrecord wil breken?

Niet helemaal waar. 1860 München doet dit al voor het 3e jaar op rij, in het eerste jaar kwamen er 8.000 vorig jaar kwamen er tegen Jahn Regensburg ruim 12.000. Het staat allemaal in het teken voor het behoud van het Städtisches Stadion an der Grünwalder Strasse.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Voor de duidelijkheid: het gaat om het tweede van de Sechzger die in de Regionalliga spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen