Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: red28 op jan 15, 2020, 16:26:23
Volgend weekend (24 t/m 26 januari) agenda gereserveerd voor een weekendje UK.
Helaas valt de FA Cup tegen en springt er in competitieverband ook niet echt een fixture uit...

Zit nu een beetje te dubben op de onderstaande mogelijkheden;

Blackpool - Tranmere Rovers
Bristol Rovers - Fleetwood Town
Millwall - Sheffield United

Vind een rauwe en/of levendige uitgaanscultuur ook altijd belangrijk :)!

Welke zouden jullie kiezen?
Ik blijf het bijzonder vinden dat een rauwe uitgaanscultuur als criterium geldt bij je.

Persoonlijk vind ik Blackpool - Tranmere de aantrekkelijkste optie. Tranmere is niet heel ver van Blackpool en zal wel redelijk wat uitsupporters meenemen. Ik ben er nooit geweest, maar als je even Google'd dan lijkt de stad voor je geboren te zijn. Misschien dat je er een baan kunt vinden als meesterkok voor de Fish & chips en kun je je elke zaterdag vermaken :)

red28

@Nort

Lol! Ach, de één gaat in de resterende tijd van zo'n weekend langs monumentale panden of bezoekt een museum. Ik kan enorm genieten van de Britse uitgaanscultuur met alle bijkomende verbazingwekkende taferelen :). Onvergetelijke nachten beleefd in verschillende Britse steden, vind het daarom fijn dat naast een lekker dagje voetbal/groundhop er ook ruimte is voor een nachtje doorhalen.


ALenstra

Volgens mij is Blackpool-Tranmere Rovers onder voorbehoud aangezien Tranmere Rovers nog een replay tegen Watford moet spelen.

Nort

Citaat van: red28 op jan 15, 2020, 16:51:45
@Nort

Lol! Ach, de één gaat in de resterende tijd van zo'n weekend langs monumentale panden of bezoekt een museum. Ik kan enorm genieten van de Britse uitgaanscultuur met alle bijkomende verbazingwekkende taferelen :). Onvergetelijke nachten beleefd in verschillende Britse steden, vind het daarom fijn dat naast een lekker dagje voetbal/groundhop er ook ruimte is voor een nachtje doorhalen.
Je vind in elke stad in Engeland wel een marginale tent. Dus wat je zoekt is zo bijzonder niet.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Nort op jan 15, 2020, 18:23:21
Je vind in elke stad in Engeland wel een marginale tent. Dus wat je zoekt is zo bijzonder niet.

En ook in Londen kun je heel marginaal stappen. Zolang je niet in het centrum uitgaat.

FCT1980

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jan 15, 2020, 19:53:11
En ook in Londen kun je heel marginaal stappen. Zolang je niet in het centrum uitgaat.

Dan moet je idd naar plekken als Kingston, Ilford of Bromley.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

mike_t

Vraag ; ik heb getracht te zoeken op het forum (het zal vast ooit al eerder gevraagd zijn, maar mijn zoekkwaliteiten zijn waarschijnlijk crap)
Ik heb via Rogo een kaart voor Sheffield-Manchester City gekocht. Deze staat echter op zijn naam. Hoe kan ik deze afhalen bij Sheffield zonder in de problemen te komen?

Is kopie van paspoort voldoende? Of moet er meer gebeuren?
Thanks

Nort

Citaat van: mike_t op jan 16, 2020, 11:01:28
Vraag ; ik heb getracht te zoeken op het forum (het zal vast ooit al eerder gevraagd zijn, maar mijn zoekkwaliteiten zijn waarschijnlijk crap)
Ik heb via Rogo een kaart voor Sheffield-Manchester City gekocht. Deze staat echter op zijn naam. Hoe kan ik deze afhalen bij Sheffield zonder in de problemen te komen?

Is kopie van paspoort voldoende? Of moet er meer gebeuren?
Thanks
Bijna altijd is het laten zien van de bestelling of het simpelweg noemen van de achternaam voldoende. Ik heb één keer gehad dat ze ook echt m'n paspoort nodig hadden.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: mike_t op jan 16, 2020, 11:01:28
Vraag ; ik heb getracht te zoeken op het forum (het zal vast ooit al eerder gevraagd zijn, maar mijn zoekkwaliteiten zijn waarschijnlijk crap)
Ik heb via Rogo een kaart voor Sheffield-Manchester City gekocht. Deze staat echter op zijn naam. Hoe kan ik deze afhalen bij Sheffield zonder in de problemen te komen?

Is kopie van paspoort voldoende? Of moet er meer gebeuren?
Thanks

'Name and first line of the address' bij het afhalen normaal gesproken.

FCT1980

En als ze dan je paspoort willen zien dan ligt deze nog op de hotelkamer in Manchester waar je na de wedstrijd gelijk weer naartoe reist.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: Nort op jan 16, 2020, 11:25:11
Bijna altijd is het laten zien van de bestelling of het simpelweg noemen van de achternaam voldoende. Ik heb één keer gehad dat ze ook echt m'n paspoort nodig hadden.

Afgelopen weekend bij Brentford ook kaarten op naam van iemand anders. Alleen de naam (inclusief voornaam) noemen was voldoende

ALenstra

De enige keer dat ik in het VK legitimatie moest tonen bij het afhalen van een kaartje was bij een NFL-wedstrijd op Wembley. Voor de rest was het tonen van de email-bevestiging voldoende.

hgrm

Citaat van: Mokum1900 op jan 13, 2020, 21:36:37
iemand een overzicht van de districtiebeker in nederland van zuid 1 en west 1 en west 2 ? voetbal op zaterdag is niet echt actueel.

Over het algemeen zijn ze (m.u.v. Zuid 2) heel actueel dus als er nog niks staat is er meestal nog niks bekend.
Overigens Oost begint al in Dronten of Nijkerk en Zuid1 begint al in Dordrecht, dus die districten zijn voor iemand uit Mokum ook interessant om te volgen. Sterker nog, ik denk dat Sparta Nijkerk (=Oost) dichterbij is dan Den Helder of Schagen in West 1.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joep2002

Ook wel bekend als Spartak Nijkerk ;)

hgrm

Citaat van: Joep2002 op jan 16, 2020, 22:07:15
Ook wel bekend als Spartak Nijkerk ;)

Toevallig fan van NSC?   (-:
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen