Week 16 : maandag 16 april tot en met zondag 22 april

Gestart door spons, mrt 17, 2018, 11:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De publiekswissel

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/


spons

Citaat van: De publiekswissel op mrt 29, 2018, 12:25:12
Ja klopt, jij ook?

Nee ik heb pech gehad dus zal mijn kaartje op een andere manier moeten regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jdebruin96

Citaat van: spons op mrt 29, 2018, 16:03:39
Nee ik heb pech gehad dus zal mijn kaartje op een andere manier moeten regelen

Er staan op marktplaats genoeg klootzakken die hun kaartje verkopen..

spons

Citaat van: jdebruin96 op mrt 29, 2018, 16:20:35
Er staan op marktplaats genoeg klootzakken die hun kaartje verkopen..

Ik ben juist blij dat er op marktplaats kaarten te koop zijn, komt het wel goed
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op mrt 29, 2018, 16:41:43
Ik ben juist blij dat er op marktplaats kaarten te koop zijn, komt het wel goed

Probleem met e-tickets tegenwoordig is alleen dat ze meerdere keren verkocht kunnen worden.

Rick

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 29, 2018, 16:53:00
Probleem met e-tickets tegenwoordig is alleen dat ze meerdere keren verkocht kunnen worden.

Voor de bekerfinale, in ieder geval vanaf Feyenoord kant, wordt er geen gebruik gemaakt van e-tickets. Ze sturen de hardcopy's via de post.

spons

Geregeld, ik heb inmiddels een kaartje voor de bekerfinale
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


FCT1980

Citaat van: spons op mrt 29, 2018, 21:16:29
Geregeld, ik heb inmiddels een kaartje voor de bekerfinale

Hoe is die kaartverkoop gegaan dan? Alle scc houders konden zich inschrijven?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Citaat van: FCT1980 op mrt 30, 2018, 08:19:23
Hoe is die kaartverkoop gegaan dan? Alle scc houders konden zich inschrijven?

Alle seizoenskaarthouders konden zich inschrijven, dat zijn er zo'n 34.000! Van die 34.000 hebben er ongeveer 24.000 ingeschreven.
Er waren zo'n 12000 kaarten beschikbaar en onze club bedenkt dan een geniale loting waarbij dus wordt geloot om wie er naartoe mag

Bakkie

#27
22/04 AZ - Feyenoord

Citaat van: FCT1980 op mrt 30, 2018, 08:19:23
Hoe is die kaartverkoop gegaan dan? Alle scc houders konden zich inschrijven?

Uitkaarthouders (Diamond, Gold en Silver met minmaal 91 punten) konden sowiezo een kaartje halen. De rest moest zich inschrijven.



ricodejong4

Helaas achter het net gevist wat betreft bekerfinale, maar was er 2 jaar geleden wel bij dus statistisch gezien kon dit een keer gebeuren. Zonde, maar ik denk toch dat loting het eerlijkst werkt. Ik zal geen andere (betere) optie weten om deze kwestie van vraag > aanbod op te lossen.

jdebruin96

Citaat van: ricodejong4 op mrt 30, 2018, 09:50:35
Helaas achter het net gevist wat betreft bekerfinale, maar was er 2 jaar geleden wel bij dus statistisch gezien kon dit een keer gebeuren. Zonde, maar ik denk toch dat loting het eerlijkst werkt. Ik zal geen andere (betere) optie weten om deze kwestie van vraag > aanbod op te lossen.

Een optie is om te sorteren met de mensen die het meest naar de wedstrijden zijn geweest in de competitie of om te kijken naar het de duur van de seizoenkaart van de seizoenkaarthouder. Zo heeft iemand naast mij op het vak wel een kaartje. Hij is bij lange na niet alle wedstrijd aanwezig  geweest en heeft pas 1 jaar een seizoenkaart terwijl ik 8 jaar een seizoenkaart heb en vorige bekerfinale ook al niet mocht en bij elke wedstrijd aanwezig ben geweest! Of gewoon net als vroeger, bij de Primera! Zo'n loting is juist oneerlijk. Het is terecht dat de mensen met 91 punten op zijn uitkaart voorrang hebben maar dan is het inconsequent om dan mensen die niet alle wedstrijden zijn gegaan wel een kaart te geven en mensen die elke wedstrijd hebben bezocht niet een kaart te gunnen