Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Nort op apr 09, 2018, 14:54:29
Nu ben ik er niet geweest voor de verbouwing, maar het huidige stadion vind ik echt leuk. Oké de grijze stoeltjes hadden vervangen mogen worden voor gele/rode, maar dat is echt mijn 'aanmerking' op het stadion.

Ik ben heel benieuwd wat jij dan zo leuk aan het stadion vind. Naar mijn mening is het echt een verschrikking. Aan vrijwel niets is te zien wie de bespeler is van het stadion. Totaal geen aankleding onder de tribunes bijvoorbeeld. Het hoogtepunt was voor mij het broodje frikandel.

Nort

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 09, 2018, 14:57:40
Ik ben heel benieuwd wat jij dan zo leuk aan het stadion vind. Naar mijn mening is het echt een verschrikking. Aan vrijwel niets is te zien wie de bespeler is van het stadion. Totaal geen aankleding onder de tribunes bijvoorbeeld. Het hoogtepunt was voor mij het broodje frikandel.
- Open hoeken
- Vier verschillende en 'ongewone' tribunes
- Tribunes dicht op het veld
- Loopafstand naar het centrum

Footballromantic

Citaat van: Nort op apr 09, 2018, 15:11:12
- Open hoeken
- Vier verschillende en 'ongewone' tribunes
- Tribunes dicht op het veld
- Loopafstand naar het centrum

Vind het inderdaad geen verschrikking. Vanaf de buitenkant vind ik het zeker wel kil, maar de binnenkant is prima hoor.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Nort op apr 09, 2018, 15:11:12
- Open hoeken
- Vier verschillende en 'ongewone' tribunes
- Tribunes dicht op het veld
- Loopafstand naar het centrum

Verschillende tribunes heb ik niet gezien. Lange zijdes en tribunes achter het doel zijn vrijwel indentiek. Heel dicht op het veld is het ook niet, zeker niet achter het doel.
http://www.coca-cola.co.uk/content/dam/journey/gb/en/private/UEFA-EURO-2016-stadiums/EURO-stadium-lens.jpg

Nort

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 09, 2018, 15:33:12
Verschillende tribunes heb ik niet gezien. Lange zijdes en tribunes achter het doel zijn vrijwel indentiek. Heel dicht op het veld is het ook niet, zeker niet achter het doel.
http://www.coca-cola.co.uk/content/dam/journey/gb/en/private/UEFA-EURO-2016-stadiums/EURO-stadium-lens.jpg
Jawel hoor, door de spoorlijn achter het stadion is er aan een korte zijde een 'hap' uit, dat vind ik een leuk detail. Voor stadionbegrippen vind ik dat je dicht op het veld zit, maar als je het vergelijkt met b.v. Stamford Bridge/Goodison Park/Anfield dan niet nee.

Ruudjeee

Weet er toevallig iemand iets over de kaartverkoop van RC Strasbourg - Olympique Lyon. Ik wil graag naar die wedstrijd maar kan niets vinden op de site.
Heb ook 2 mailtjes gestuurd maar uiteraard krijg ik geen reactie van de Fransen...

Nort

Citaat van: Ruudjeee op apr 09, 2018, 19:55:58
Weet er toevallig iemand iets over de kaartverkoop van RC Strasbourg - Olympique Lyon. Ik wil graag naar die wedstrijd maar kan niets vinden op de site.
Heb ook 2 mailtjes gestuurd maar uiteraard krijg ik geen reactie van de Fransen...
Ze spelen nog eerst twee keer thuis, ik zal de website in de gaten houden en als er eind volgende week nog niks opstaat even bellen...

watergatehopper

Citaat van: Ruudjeee op apr 09, 2018, 19:55:58
Weet er toevallig iemand iets over de kaartverkoop van RC Strasbourg - Olympique Lyon. Ik wil graag naar die wedstrijd maar kan niets vinden op de site.
Heb ook 2 mailtjes gestuurd maar uiteraard krijg ik geen reactie van de Fransen...

Vorig seizoen gewoon via de site besteld maar aan de kassa was ook nog mogelijk. Toen was het wel een divisie lager.
http://www.watergatehopper.nl/page/straatsburg-stade-de-la-meinau
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Vandaag werd geloot voor de 3de ronde van de Coupe de France (Hauts-de-France)

De wedstrijden worden gespeeld in het weekend van 15 & 16 september 2018.

https://www.fff.fr/coupes/fff/federation-francaise-de-football/2018/349403-coupe-de-france/phase-1/poule-9/derniers-resultats

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Langemannetje

GVVV - DOVO is afgelast en enig scrollen op Livescore leverde me Valenciennes - Racing Lens as zaterdag om 15.00 op. Ik heb nog nooit een wedstrijd in Frankrijk bezocht, dit lijkt me dan ook nog eens een derby.
Is deze wedstrijd en het Stade Hainaut de moeite (600 km) waard?
73 grounds in 14 verschillende landen

fcbisart

Ik kom er wel eens vaker, woon niet zo ver vd Franse grens. Derby leeft er echt wel, verwacht dan ook meer dan 20.000 toeschouwers en aan sfeer zal het helemaal niet ontbreken.

watergatehopper

Citaat van: Langemannetje op nov 06, 2018, 06:13:35
GVVV - DOVO is afgelast en enig scrollen op Livescore leverde me Valenciennes - Racing Lens as zaterdag om 15.00 op. Ik heb nog nooit een wedstrijd in Frankrijk bezocht, dit lijkt me dan ook nog eens een derby.
Is deze wedstrijd en het Stade Hainaut de moeite (600 km) waard?

http://www.watergatehopper.nl/page/valenciennes-stade-du-hainaut
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Cyclebob

Citaat van: Langemannetje op nov 06, 2018, 06:13:35
GVVV - DOVO is afgelast en enig scrollen op Livescore leverde me Valenciennes - Racing Lens as zaterdag om 15.00 op. Ik heb nog nooit een wedstrijd in Frankrijk bezocht, dit lijkt me dan ook nog eens een derby.
Is deze wedstrijd en het Stade Hainaut de moeite (600 km) waard?
Stadion is redelijk nieuw. Derby lijkt de beste wedstrijd. De streek rond Valenciennes is met al de overblijfselen van de mijnbouw zeker de moeie waard: terrils, schachtbokken etc
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Hugo

Recente foto van de verbouwing in Duinkerken.