Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

wekke

Op 09/05 is er de EL finale in Boekarest. Indien ik aan tickets geraak, mits ik kennissen heb in Roemeniƫ zie ik dat wel goedkomen, dan ga ik voor een grote roadtrip met als wedstrijden:

05/05 Rapid Wien - RB Salzburg
07/05 Boac Banja Luka - Celik Zenica of Zeljeznicar - NK GOSK
09/05 EL Finale
12/05 Ujpest - Ferencvaros

Het plan staat nog niet echt op punt, maar daar gaat mijn voorkeur naar.

stadiongebod

#946
26 feb de Steel City Derby:  Sheffield Wednesday x Sheffield United

Gerrit-Jan

Volgens mij speelt Wednesday thuis. Ik zat er ook over te denken om misschien naar die wedstrijd te gaan. Heb jij al kaartjes geregeld?
Ik heb hun ticketoffice al gemaild en kreeg daarop te horen dat de general sale op de 23 januari begint...

stadiongebod

Je hebt helemaal gelijk: het is op Hillsborough. Een van mijn reisgenoten heeft een aantal kaarten gereserveerd.

hstevenm

Citaat van: stadiongebod op jan 20, 2012, 11:22:20
Je hebt helemaal gelijk: het is op Hillsborough. Een van mijn reisgenoten heeft een aantal kaarten gereserveerd.

Gaan jullie met het vliegtuig of auto? pak je nog meer wedstrijden mee?
Zijn er nog kaarten?


stadiongebod

Citaat van: hstevenm op jan 20, 2012, 11:39:18
Gaan jullie met het vliegtuig of auto?

A: Auto

pak je nog meer wedstrijden mee?

A: Ja, weet nog niet welke. Wilde Hallam FC bezoeken maar dat halen we niet.

Zijn er nog kaarten?

A: Kaartverkoop is nog niet begonnen.

Ralf

3 t/m 6 maart naar Liverpool, onder andere met FSC_87.
Wedstrijdbezoek van Liverpool-Arsenal staat al vast.
Ik had graag nog 1 of meerdere leuke wedstrijden toegevoegd aan de trip.

Helaas zit dit er niet in waarschijnlijk, bijna alle wedstrijden vinden plaats op zaterdag. De zondagwedstrijden zijn te ver weg (Cardiff/Londen/Newcastle).

Dan maar wat leuke grounds bezoeken...

hstevenm

Citaat van: Ralf op jan 23, 2012, 14:42:24
3 t/m 6 maart naar Liverpool, onder andere met FSC_87.
Wedstrijdbezoek van Liverpool-Arsenal staat al vast.
Ik had graag nog 1 of meerdere leuke wedstrijden toegevoegd aan de trip.

Helaas zit dit er niet in waarschijnlijk, bijna alle wedstrijden vinden plaats op zaterdag. De zondagwedstrijden zijn te ver weg (Cardiff/Londen/Newcastle).

Dan maar wat leuke grounds bezoeken...

Hoe kom je aan kaarten voor Liverpool? zwarte markt? mooie pot;)

hstevenm

Citaat van: stadiongebod op jan 20, 2012, 15:35:23


Ga je met de auto via dover-calais? pak je nog meer wedstrijden mee?

Joost

Citaat van: Ralf op jan 23, 2012, 14:42:24
3 t/m 6 maart naar Liverpool, onder andere met FSC_87.
Wedstrijdbezoek van Liverpool-Arsenal staat al vast.
Ik had graag nog 1 of meerdere leuke wedstrijden toegevoegd aan de trip.

Helaas zit dit er niet in waarschijnlijk, bijna alle wedstrijden vinden plaats op zaterdag. De zondagwedstrijden zijn te ver weg (Cardiff/Londen/Newcastle).

Dan maar wat leuke grounds bezoeken...

Wat je wel zou kunnen doen is rugby bezoeken. Zowel Wigan als Huddersfield speelt thuis op zondag.

spons

Citaat van: Ralf op jan 23, 2012, 14:42:24
3 t/m 6 maart naar Liverpool, onder andere met FSC_87.
Wedstrijdbezoek van Liverpool-Arsenal staat al vast.
Ik had graag nog 1 of meerdere leuke wedstrijden toegevoegd aan de trip.

Helaas zit dit er niet in waarschijnlijk, bijna alle wedstrijden vinden plaats op zaterdag. De zondagwedstrijden zijn te ver weg (Cardiff/Londen/Newcastle).

Dan maar wat leuke grounds bezoeken...

Als je met de auto bent is dat toch geen enkel probleem
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Citaat van: Ralf op jan 23, 2012, 14:42:24
3 t/m 6 maart naar Liverpool, onder andere met FSC_87.
Wedstrijdbezoek van Liverpool-Arsenal staat al vast.
Ik had graag nog 1 of meerdere leuke wedstrijden toegevoegd aan de trip.

Helaas zit dit er niet in waarschijnlijk, bijna alle wedstrijden vinden plaats op zaterdag. De zondagwedstrijden zijn te ver weg (Cardiff/Londen/Newcastle).

Dan maar wat leuke grounds bezoeken...

Loop even binnen op de kantoren van Goodison Park en waarschijnlijk leidt de groundsman je wel even het veld op.

Ik zou zeker de auto naar Newcastle pakken als ik jou was trouwens!

Ralf

Bedankt voor de reacties. Rugby is inderdaad een mooi alternatief.
We gaan met het vliegtuig en zijn dus afhankelijk van openbaar vervoer. Met de trein is het onhaalbaar om op tijd in Newcastle te zijn.

Ik vind het vooral jammer dat Championship, League One & Two allemaal op zaterdag is.

Kaarten voor Liverpool hebben we via liverpoolreizen.nl
Is een man oorspronkelijk uit Den Haag die nu in Liverpool woont en een aantal seizoenkaarten heeft. Hij verkoopt die per wedstrijd in combinatie met 3 overnachtingen bij hem thuis. 190 pond kost dit voor topwedstrijden, normale wedstrijden zijn goedkoper.

Goodison Park ben ik 3 jaar geleden geweest. Ik denk dat we op maandag sowieos een groundhoptripje richting Manchester maken

Joost

Dat heeft die man goed voor elkaar. 190 pond inclusief 3 overnachtingen is een best wel prima prijs.

Heeft een van jullie een rijbewijs? Denk dan eens aan een huurauto. Voor minder dan 30 pond kun je een hele dag een auto huren.
Geniet ook van Liverpool zelf, het Beatles museum is een echte aanrader. De Albert Docks zijn ook leuk en je kunt er prima winkelen. Eventueel kun je nog de Merseyrail naar Chester nemen, een van de leukste oude stadjes in Engeland.

Wanneer je andere stadions wil bezoek ga dan niet op zondag, dan is alles gesloten. Op maandag zijn de meeste stadions wel bemand.
Met een huurauto kun je op 1 dag haast heel Greater Manchester doen. Denk aan Rochdale, Bury, Altrincham, Stockport County, Oldham Athletic maar vergeet absoluut niet de rugbystadions van St. Helens en Salford City Reds! Die zijn meer de moeite waard dan Anfield qua stadion.


spons

Citaat van: Ralf op jan 23, 2012, 22:54:08
Bedankt voor de reacties. Rugby is inderdaad een mooi alternatief.
We gaan met het vliegtuig en zijn dus afhankelijk van openbaar vervoer. Met de trein is het onhaalbaar om op tijd in Newcastle te zijn.

Ik vind het vooral jammer dat Championship, League One & Two allemaal op zaterdag is.

Kaarten voor Liverpool hebben we via liverpoolreizen.nl
Is een man oorspronkelijk uit Den Haag die nu in Liverpool woont en een aantal seizoenkaarten heeft. Hij verkoopt die per wedstrijd in combinatie met 3 overnachtingen bij hem thuis. 190 pond kost dit voor topwedstrijden, normale wedstrijden zijn goedkoper.

Goodison Park ben ik 3 jaar geleden geweest. Ik denk dat we op maandag sowieos een groundhoptripje richting Manchester maken

Topwedstrijden ?? Dat is bij Liverpool toch al een jaar of 20 geleden ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen