Under construction

Gestart door Mach, okt 26, 2007, 16:23:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laurens Jobse



Vind het project van Twente om van 13.000 naar de 36.000 supporters te gaan een mooi project. dat is ook een project wat in fases gebeurd, net als destijds bij PSV.

hgrm

Het lijkt Newcastle wel op deze manier.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

PNE's Pavillion Stand is no more, maar de nieuwe stand schiet al aardig op:

http://www.gazbond.pwp.blueyonder.co.uk/deepdale/development.htm



Het is toch wel een heel ander gezicht nu...

TeeZee

Rotherham United gaat Millmoor verlaten en speelt op termijn in het Community Stadium, Don Valley te Sheffield. Ik ben blij dat ik Millmoor nog twee keer heb kunnen bezoeken en nog blijer dat ik het nog in de oorspronkelijke staat heb kunnen zien. De nieuwe hoofdtribune is 3x niks en de Tivoli End is toch minder met opgeplakte stoeltjes.

Pieros

Citaat van: TeeZee op mei 30, 2008, 11:46:51
Rotherham United gaat Millmoor verlaten en speelt op termijn in het Community Stadium, Don Valley te Sheffield. Ik ben blij dat ik Millmoor nog twee keer heb kunnen bezoeken en nog blijer dat ik het nog in de oorspronkelijke staat heb kunnen zien. De nieuwe hoofdtribune is 3x niks en de Tivoli End is toch minder met opgeplakte stoeltjes.

Waarom gaan ze Millmoor verlaten, terwijl ze daar kortgeleden nog verbouwd hebben?

hgrm

Millmoor is nog eigendom van de vorige eigenaar van Rotherham, die de club bijna naar de afgrond voerde. Nu vraagt hij een belachelijk hoge huur voor het stadion. Dit kan de club niet opbrengen. Blijkbaar is het Don Valley Stadium een goedkopere optie. Op termijn moet er in Rotherham een nieuw stadion verschijnen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Ik zie zojuist in dit topic op de forum van Duncan dat ze bij Oldham Athletic een tribune hebben omgehaald. Volgens mij ook nog de tribune waar ik ooit gezeten heb. Mijn hele jeugd wordt hier feitelijk weggevaagd.

Hugo

Citaat van: TeeZee op jul 15, 2008, 22:16:33
Ik zie zojuist in dit topic op de forum van Duncan dat ze bij Oldham Athletic een tribune hebben omgehaald. Volgens mij ook nog de tribune waar ik ooit gezeten heb. Mijn hele jeugd wordt hier feitelijk weggevaagd.

Mijn jeugd is al jaren geleden weggevaagd. Geboortehuis, 1e school, 1e tribune etc

Maar terug naar Oldham; is dat nu de tribune lange zijde aan de straatkant of aan de kant van die kale vlakte?

TeeZee

Citaat van: Hugo op jul 16, 2008, 09:01:51
Maar terug naar Oldham; is dat nu de tribune lange zijde aan de straatkant of aan de kant van die kale vlakte?
Zo te zien het laatste, die parkeerplaats.