Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

Wekke, moet jij geen foto's posten van Lokeren - Westerlo? :) Anders doe ik het wel.

wekke

Doe maar. Ik heb er gisteren wel genomen

voetbalfan

Sporting Lokeren - KVC Westerlo
27 februari 2010 - Daknam

De, vind ik zelf, mooiste tribune van Sporting Lokeren. Wel raar: blauwe stoeltjes voor een ploeg die in het wit-zwart(-geel) speelt.

De tribune aan de ander kant die voor een ploeg die laatste staat toch tamelijk goed is volgelopen.

De Westerlo - aanhang die hoogst waarschijnlijk nog zal schrinken na de tegenvallende resultaten van hun ploeg

En nog een laatste foto, de opkomst van de speler met op de achtergrond de *hoofdtribune*.

Ik vond het bezoekersvak eigenlijk nogal saai, met een visnet voor je ogen.

Hugo

Citaat van: voetbalfan op feb 28, 2010, 15:38:37
De, vind ik zelf, mooiste tribune van Sporting Lokeren. Wel raar: blauwe stoeltjes voor een ploeg die in het wit-zwart(-geel) speelt.

Wellicht een neutrale kleur? Een effen patroon is niet per definitie verkeerd. De Kuip hebben ze ook vol geplakt met blauwe stoeltjes wat ik prima vind.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op feb 28, 2010, 05:39:46
De tribune achter doel waar de spionkop van Beveren staat, is tegenwoordig ingedeeld in twee vakken: rechts de bezoekers, links de Beverse spionkop.

Netjes dat jullie het uitvak helemaal vol hadden, de belangstelling van Beveren viel me toch ietwat tegen, net als het niveau van de wedstrijd overigens.

wekke

Het huidige uitvak op de freethiel is eigenlijk ietsje te klein voor ons. De tickets waren dan ook snel uitverkocht.
De wedstrijd zelf trok inderdaad op niet veel. Het is erg om te zien hoe weinig strijdlust er in Lierse zit.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op feb 28, 2010, 20:29:28
Het huidige uitvak op de freethiel is eigenlijk ietsje te klein voor ons. De tickets waren dan ook snel uitverkocht.
De wedstrijd zelf trok inderdaad op niet veel. Het is erg om te zien hoe weinig strijdlust er in Lierse zit.

Van een wedstrijd tussen de voorlaatste en nummer twee had ik toch meer verwacht van Lierse. Als er al een ploeg aanspraak mocht maken op de overwinningen was dat toch Beveren. Als Lierse kampioen wil worden zullen ze toch rap beter moeten gaan spelen.

Overigens wanneer het uitvak is uitverkocht kunnen alle fans die naast een kaartje grepen toch gewoon in het Beveren vak binnen?

wekke

Lierse speelt geen kampioen. Daar heb ik me in september al bij neergelegd ;-)

Het was in Beveren inderdaad mogelijk om kaartjes te kopen voor de thuisvakken. En er zullen er zo wel geweest zijn.
Ik was in ieder geval blij dat we niet op de oude uittribune moesten plaatsnemen.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op feb 28, 2010, 20:53:13
Lierse speelt geen kampioen. Daar heb ik me in september al bij neergelegd ;-)

Haha toen al, in die tijd heb ik meestal nog het allerbeste vertrouwen in goede prestaties, ik geloof er meestal zo in december niet meer in ;-).

Citaat van: wekke op feb 28, 2010, 20:53:13
Ik was in ieder geval blij dat we niet op de oude uittribune moesten plaatsnemen.

Dat zou met dit weer echt een drama geweest zijn inderdaad!

wekke

Njah we spelen al het ganse seizoen ver onder ons niveau. Verschrikkelijk om te zien hoe weinig spirit er in deze ploeg zit.

Eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven dat ik me al het ganse seizoen afvraag waarom ik nog voor Lierse supporter. We zijn op een jaar tijd een pretentieus clubje geworden. "Het Real Madrid van tweede". Een club moet ambities hebben, maar je mag je waarden niet vergooien. Ik hoop dat we snel promoveren zodat de druk afneemt en iedereen weer plezier heeft bij een wedstrijd van Lierse.

Joost

Citaat van: wekke op feb 28, 2010, 21:33:20
Njah we spelen al het ganse seizoen ver onder ons niveau. Verschrikkelijk om te zien hoe weinig spirit er in deze ploeg zit.

Eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven dat ik me al het ganse seizoen afvraag waarom ik nog voor Lierse supporter. We zijn op een jaar tijd een pretentieus clubje geworden. "Het Real Madrid van tweede". Een club moet ambities hebben, maar je mag je waarden niet vergooien. Ik hoop dat we snel promoveren zodat de druk afneemt en iedereen weer plezier heeft bij een wedstrijd van Lierse.

Maar welke club in Tweede gaat er ook achter een net opgestapte coach aan die tweemaal landskampioen is geworden?

Ik gun Lierse zeker promotie maar ik denk dat het KVSK gaat worden, die spelen toch echt een goed seizoen.

wekke

Inderdaad en ik ben dan ook blij dat het Bölöni niet geworden.

voetbalfan

België is een raar land, zeker wat betreft voetbal en sport algemeen.

wekke

Citeer"Antwerp en Lierse genoemd in gokschandaal"
di 16/03/2010 - 08:06

Het internationale gokschandaal dat al enkele maanden het Europese voetbal beroert, duikt opnieuw op in België. Volgens een artikel in P-Magazine zijn ook tweedeklassers Antwerp en Lierse genoemd. Het federale parket bevestigt dat die namen gevallen zijn.

gokfraude

Het parket van Bochum buigt zich al enkele maanden over wat het grootste gokschandaal in Europa wordt genoemd. Na UR Namen zouden nu ook Antwerp en Lierse genoemd zijn in het dossier. Het Belgische federale parket bevestigt dat Antwerp en Lierse genoemd worden, maar zegt niets over wedstrijden en spelers.

Volgens P-Magazine zijn minstens drie van de wedstrijden van Antwerp en Lierse door de Kroatische gokmaffia geregeld.

Het tijdschrift noemt ook vier spelers die bij de gokfraude betrokken zouden zijn: drie Serviërs en één Belg van Montenegrijnse afkomst. Die laatste is Petar Bojovic, de enige Lierse-speler die met naam genoemd wordt.

De anderen zijn de voormalige Antwerp-spelers Slobodan Slovic, Predrag Ristovic en Antwerp-speler Darko Pivaljevic. Alle vier zouden ze meegewerkt hebben aan de grootschalige omkopingsbusiness die een Kroatische maffiagroep vanuit Namen over het Belgische voetbal heeft uitgezaaid.

Spelers: "Niks mee te maken"
Gazet van Antwerpen kreeg Darko Pivaljevic en Predrag Ristovic aan de lijn. "Ik heb geen uitstaans met die mensen", zegt Pivaljevic. "Ik laat me niet omkopen. De volgende keer stap ik naar mijn advocaat." Ristovic: "Dit is om te lachen. Natuurlijk heb ik niks met omkoping te maken. Het kan mij ook niets schelen dat mijn naam in een dossier in Duitsland genoemd wordt." Lierse geeft straks een persconferentie over het artikel in P-Magazine en ook Antwerp zal nog officieel reageren.

sporza.be

georgesv


Deze week is men begonnen met de sloop van het oudste Gentse stadion. Dat van Racing Gent-Zeehaven. Voor veel oudere Gentenaars een historisch moment. Ooit was Racing Gent (1920-1940) de eerste ploeg van 't stad. De bloei van de Gantoise (AA Gent) is pas veel later begonnen.