Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Belgische spraakverwarring? Jullie zeggen allebei ongeveer hetzelfde. Aanvang seizoen 2010/2011 beginnen in Raymond Artevelde Stadion.

georgesv

Citaat van: Hugo op okt 18, 2008, 09:47:04
Raymond Artevelde Stadion.

raymond ???? ;-)

hoevenen lion

Citaat van: georgesv op okt 18, 2008, 03:35:08
ik ben abonnee op gent ;-) dus redelijk op de hoogte. dit is 'normaalgezien' (lees: als de bouw vh nieuwe stadion normaal verloopt) het voorlaatste seizoen in ottenstadion
Ja ik was verkeerd. Dacht gelezen te hebben dat het dit seizoen het laatste jaar zou zijn. Mijn excuses.

georgesv



hoevenen lion

Georgesv: Is er toevallig een website waar je de werken aan het artevelde stadion kan volgen? Want op de officiele staat er niet echt veel van op.

georgesv

nee da's een groot probleem. AA Gent bespaart op alle mogelijke gebieden (moeten nog schulden aflossen) en daardoor is het webteam samengesteld uit (onbetaalde) vrijwilligers.
naast de gewone site zouden ze een site maken over het stadion, maar da's volgens mij nog niet voor meteen, als het er al ooit gaat van komen.
als je op facebook zit, daar is een groep, waar je de stand v zaken kan volgen.
en op het forum vd club ( http://www.kaagent.be/forum/ ) is een topic over het nieuwe stadion waar iedereen foto's etc post.

georgesv

problemen bij La Louviere:


La Louvière mag voorlopig toch spelen
vr 19/12/08 - Derdeklasser La Louvière heeft financiële problemen, maar mag zondag toch zijn match spelen tegen Wetteren. La Louvière staat voorlaatste in derde klasse A.
Het Uitvoerend Comité van de KBVB had beslist dat La Louvière geen enkele wedstrijd meer mocht spelen tot de club al haar schulden had betaald.

Donderdag is die uitspraak opgeheven, omdat de schuldeisers akkoord zijn gegaan met een aanzuiveringsplan van de club.

Op 10 januari zal het Uitvoerend Comité zich opnieuw over de zaak buigen. La Louvière moet ex-coach Grosjean en ex-speler Rogerio nog zo'n 100.000 euro betalen.

Hugo

Ik vind dat Cercle Brugge het weer heel erg netjes doet. Ik had voor hun meer een seizoen verwacht zoals Germinal Beerschot dat nu meemaakt.

georgesv

voor de geïnteresseerden:
morgen woensdag live op sporza/canvas: AA Gent - RC Genk (heenwedstrijd kwartfinale beker v belgie)
ik ben live aanwezig en zal es zwaaien :-)
(bij de 3-0 ;-)

georgesv

#70
derby in 3A vanav

"Eveneens op zaterdagavond spelen La Louvière en Centre een onderling duel in het Tivolistadion, de thuishaven van beide clubs. Deze derby zal ongetwijfeld voor wat spanningen zorgen op en rond het veld. Begin deze week ruilde trainer Jean-Louis D'Achille immers de Wolven in voor URS Centre."

Ici c est Paris


georgesv

nope, vertrek nr kortrijk-anderlecht


Stadionhopper

Citaat van: georgesv op jan 27, 2009, 18:16:49
voor de geïnteresseerden:
morgen woensdag live op sporza/canvas: AA Gent - RC Genk (heenwedstrijd kwartfinale beker v belgie)
ik ben live aanwezig en zal es zwaaien :-)
(bij de 3-0 ;-)

Vanavond live op Sporza de terugwedstrijd: Racing Genk - AA Gent
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper