Hoofdmenu

Fotoquiz

Gestart door Stadionhopper, jun 28, 2008, 17:18:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Is dat niet het stadion van Bansko FC in Bulgarije?
De naam van het stadion weet ik even niet.

Flandria

Citaat van: Niels_Zitterd op jul 30, 2010, 16:24:35
Is dat niet het stadion van Bansko FC in Bulgarije?
De naam van het stadion weet ik even niet.


Inderdaad.Schitterend man !!!
De naam weet ik ook niet maar dat doet er niet toe.

Niels_Zitterd

Citaat van: Flandria op jul 30, 2010, 16:27:52

Inderdaad.Schitterend man !!!
De naam weet ik ook niet maar dat doet er niet toe.

Ik heb even op google gekeken want ik wou toch wel even de naam weten.
Het zou het St Petar Stadium moeten zijn.

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op jul 30, 2010, 16:24:35
Is dat niet het stadion van Bansko FC in Bulgarije?
De naam van het stadion weet ik even niet.

Hoe weet je dat???

Ben je er ooit geweest?

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op jul 30, 2010, 16:48:05
Hoe weet je dat???

Ben je er ooit geweest?

Dat is echt stom toeval.

Ik heb laatst foto's van een oom van mij gezien die daar in de buurt is geweest.
En hij had ook het 'stadion' gefotografeerd.
Ik ben zelf nog nooit in die buurt geweest :-)

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Eilenriede in Hannover?

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

kire61

Beste lezers,

Misschien een rare vrag, maar hoe voeg je eigenlijk aan je berichten een foto toe. Als je op het icoontje (zie hierboven) toets voeg afbelding toe verschijnt er op het scherm deze medling . En wat moet je dan precies doen om een foto te laten verschijnen op het scherm?

Groet,

Erik

Joost

Citaat van: kire61 op okt 15, 2011, 18:04:15
Beste lezers,

Misschien een rare vrag, maar hoe voeg je eigenlijk aan je berichten een foto toe. Als je op het icoontje (zie hierboven) toets voeg afbelding toe verschijnt er op het scherm deze medling . En wat moet je dan precies doen om een foto te laten verschijnen op het scherm?

Groet,

Erik

Hallo Erik,

Dit forum werkt met codes.
Wil je een foto plaatsen dan zet je [ img] voor je tekst en [ /img] achter je link maar dan zonder de spaties die ik er even aan heb toegevoegd.

Dus je zit goed door op dat knopje te drukken maar je moet dan tussen deze tags nog de link naar je plaatje zetten. Dus bijvoorbeeld;
[ img]www.plaatje.nl/plaatje.jpg[ /img]




kire61

Dank voor je snelle antwoord. Ik zal binnenkort mooie foto's van onbekende stadions op het Internet zoeken.

En is het ook mogelijk zelf gemaakte foto's van stadions hier te plaatsen? Ik ben namelijk niet zo'n computer genie.

Groet

Erik


Joost

Citaat van: kire61 op okt 18, 2011, 20:03:46
Dank voor je snelle antwoord. Ik zal binnenkort mooie foto's van onbekende stadions op het Internet zoeken.

En is het ook mogelijk zelf gemaakte foto's van stadions hier te plaatsen? Ik ben namelijk niet zo'n computer genie.

Groet

Erik

Aan wat voor onbekende stadions zit je te denken? Hier worden toch meestal vooral eigen foto's gewaardeerd Of je moet er natuurlijk verhaaltjes bij gaan tikken.

Eigen foto's moet je eerst uploaden op een andere site. Zo komt jou foto online te staan en kun je daarna de link hier neerzetten.

kire61



Zojuist een foto van een stadion op deze site geplaatst. Ik hoop dat het gelukt is, want bij de eerste poging was mijn foto (nog)  niet zichtbaar.

Erik

georgesv

Citaat van: kire61 op okt 18, 2011, 23:05:51


Zojuist een foto van een stadion op deze site geplaatst. Ik hoop dat het gelukt is, want bij de eerste poging was mijn foto (nog)  niet zichtbaar.

Erik

je moet de foto zelf nemen, , het moet dus eiindigen op jpg

die van jouw is dan http://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/304720_291756324183123_100000462748119_1255911_490279912_n.jpg

of dus:


kire61

Dank voor je reactie. Hopelijk gaat het de volgende goed.