Hoofdmenu

Fotoquiz

Gestart door Stadionhopper, jun 28, 2008, 17:18:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kire61

Inderdaad. De bovenste foto is van Vanspor Beledeyispor. Maar hoe weet je dat?

wekke

Citaat van: Joost op okt 19, 2011, 19:13:44
Erik, je moet geen foto's van Facebook nemen. Die foto's zie je namelijk alleen als je daar bent ingelogd.

www.imageshack.us

of www.photobucket.com

zijn betere alternatieven.

Klopt niet helemaal. Als je je facebook fotoalbum opendoet, rechts klikt op de foto in het overzicht en die link kopieert (eventueel via eigenschappen of door te openen in een andere tab) dan lukt het normaal gezien wel. Klik je in je overzicht op de foto voor de grote versie en kopieer je daarvan de link dan werkt die niet.


ðe waan

Citaat van: kire61 op okt 21, 2011, 16:17:19
Inderdaad. De bovenste foto is van Vanspor Beledeyispor. Maar hoe weet je dat?

Beetje een gok ook. Van is volgens mij de enige stad van betekenis in Oost Turkije. Ik moest vanmiddag ineens weer aan dit topic denken. :-(

Bovendien keek ik vroeger altijd Turks tweede divisie voetbal. Op maandagavond op TRT.

kire61

Ja, ook ik keek jaren gelden naar de TRT naar het voetbal uit de tweede divisie. Volgens mij waren er toen vijf groepen van tien team geografisch over het land verdeeld. Prachtig stadions. Sommige met heel veel publiek op de tribune, andere velden leken meer op zandbakken. Vaak veel politie-agenten met schilden en knuppels aan het rand van het veld.

Trouwens ik hoop dat het stadion van Vanspor nu nog overeind staat vanwege de aardbeving van gisteren. De wedstrijd van hun is wel afgelast om die reden.

Hoekie_B

Zal me er eens in mengen, in een geweldige ambiance werd deze competitiewedstrijd afgewerkt:



Joost

De voetbalclub die vernoemd is naar meneer Wijnhard!

Cyclebob

Clyde uit Cumbernauld, het Zoetermeer / Nieuwegein van Glasgow?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Hoekie_B

Warm maar fout

Hoekie_B

Juistem, wedstrijd was trouwens wel noemenswaardig:
Airdrie-Livingston, nummer laatst tegen nummer 1. Na een kwartier een kansloze 0-2 waarna de gasten 2 rode kaarten achter elkaar kregen en Airdrie zich nog naar een 2-2 vocht.

Joost

Desondanks een schitterende foto

Hugo

Oude nationale stadion in Warschau?

Koning Kriel

Citaat van: Breda op nov 14, 2011, 21:09:50
Exact! Officiële naam: Dziesięciolecia (Stadion van de Tiende Verjaardag). Volgend jaar decor van de EK-finale.

openingswedstrijd, finale is in Kiev toch?

Han



Elimineren en deduceren.


De verkoper van deze ansichtkaart laat de koper weten dat sprake is van een stadion in België, of specifieker, Brussel.

Mijn vermoeden is dat het gaat om Stadion Dolicek van Bohemians 1905 in Praag, tijdens de 'Czechoslovakian days'.

Ik probeer uitsluitsel te krijgen met onomstotelijk bewijs. Anyone?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Als je via Google Maps naar Praag gaat en op de plek gaat staan, waar je de tribune onder ongeveer dezelfde hoek ziet, lijkt het niet Dolicek te zijn:
- De tribune lijkt er op maar is toch ander.
- De flatgebouwen ontbreken
- De 19-de eeuwse huizen op de achtergrond zijn anders
- De achterkant van de betonnen staantribune ontbreekt
- De straat is licht gebogen en niet recht.

https://www.google.nl/maps/@50.0660894,14.4537112,3a,75y,40.36h,101.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sB-1w8_3bmPwEobBwPSXOiw!2e0!7i16384!8i8192
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed