MaasWupperExpress

Gestart door AthleticHolanda, sep 22, 2008, 20:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

mmm lekker pintxos!!!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Haha dat is waar, krijg er meteen weer zin in! Geniale foto!

Hugo

Leuk terrein bij dat Zeeburgia! Voetbalvelden aan het spoor hebben altijd een plusje.

hgrm

Zeeburgia heeft verbouwplannen, althans: de gemeente Amsterdam heeft verbouwplannen. Ik kan me niet voorstellen dat de terracing het overleeft en ik vrees met grote vreze voor de Elascon.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op mrt 21, 2013, 21:59:50
Zeeburgia heeft verbouwplannen, althans: de gemeente Amsterdam heeft verbouwplannen. Ik kan me niet voorstellen dat de terracing het overleeft en ik vrees met grote vreze voor de Elascon.

Het hele hoofd-terrein verdwijnt en daarvoor in de plaats komt op een ander deel van het Zeeburgia-terrein een tribune geïntegreerd met de kantine... dat is tenminste het plan.

Citaat van: ikzelfAllemaal leuk en aardig, denken ze bij Zeeburgia, maar de uit 1949 stammende tribune is volgens de voorzitter door verzakkingen levensgevaarlijk geworden. In het kader van de beoogde nieuwbouw werd dan maar meteen besloten om van de hoofdtribune, met de kenmerkende letters 'Zeeburgia' op de achterkant, eveneens afscheid te nemen. Op een andere plaats op het complex zal een nieuwe tribune komen, geïntegreerd met de kantine...

Bier und Bratwurst

Begonnen word zoals mij werd gezegd deze zomer al.De elascon met aan beide zijden de staantribunes verdwijnen.
Er komen aan die kant appartementen,het hoofdveld word iets verschoven naar waar nu de lange staantribune staat. Deze word dus afgebroken en langs de gehele zijde komt aan die kant de kantine met een tribune van staanplaatsen ervoor.
Dus als je het prachtige en een van de oudste terreinen van Amsterdam nog wilt bezoeken is dit seizoen de beste tijd ervoor.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

http://www.freewebs.com/maaswupperexpress/wedstrijden/1213/vik1fck2070513.html

Mij eerst complimenten geven voor de uitstekende voorbereiding om aan het einde mijn niet-asociale rijstijl jegens Duitsers te bekritiseren. Mooi is dat.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jun 18, 2013, 22:21:53
http://www.freewebs.com/maaswupperexpress/wedstrijden/1213/vik1fck2070513.html

Mij eerst complimenten geven voor de uitstekende voorbereiding om aan het einde mijn niet-asociale rijstijl jegens Duitsers te bekritiseren. Mooi is dat.

Hahahaha. Vond het echt de omgekeerde wereld, Duitsers die ongedisciplineerd te werk gaan met hun dikke Mercedessen etc. en Nederlanders die netjes in de rij aansluiten.

ðe waan

Mooie updates weer! Met veel plezier gelezen.

Ici c est Paris

Grappig, ik zie mezelf zitten op enkele foto's uit Differdange.

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op sep 19, 2013, 14:14:52
Mooie updates weer! Met veel plezier gelezen.

Dankje, leuk om te horen!

ðe waan

Citaat van: Ici c est Paris op sep 19, 2013, 20:09:28
Grappig, ik zie mezelf zitten op enkele foto's uit Differdange.

Ik mag figureren op de foto's bij De Treffers - HSC'21. :)

Hugo

Kan je de achtergrondkleuren niet eens aanpassen? Het begint er wel wat gedateerd uit te zien.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op dec 29, 2013, 10:32:49
Kan je de achtergrondkleuren niet eens aanpassen? Het begint er wel wat gedateerd uit te zien.

Lol, ook nog enige voorkeur? :-D

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op dec 31, 2013, 14:39:47
Lol, ook nog enige voorkeur? :-D

Wit, of een andere lichte kleur.