Week 34, Maandag 22 augustus t/m Zondag 28 augustus

Gestart door Koning Kriel, aug 04, 2011, 14:23:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 27, 2011, 00:25:48
nee ik ben Twente gaan kijken!! Heb de wedstrijd tot 2-3 gezien

Zeker achteraf gezien had je beter kunnen blijven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Tja maar aangezien Twente m'n cluppie is geef ik dat voorrang. 'T was wel een hele leuke wedstrijd tussen SVZW en HBS. Er waren maar erg weinig toeschouwers trouwens.
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 27, 2011, 10:59:22
Tja maar aangezien Twente m'n cluppie is geef ik dat voorrang.

In dat geval had je in Lissabon moeten zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid


TeeZee

Zijn er nog mensen naar http://www.haagsevoetbalhistorie.nl/?pid=15&news[nid]=326 geweest? Een toernooi waaraan clubs meededen die niet meer bestaan.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op aug 26, 2011, 16:36:54
+ 26/08 Willem II - MVV

Jammer dat ik niet kon afgelopen vrijdag anders had ik je graag een biertje aangeboden. Hoe was het bevallen? Ik begreep dat de wedstrijd vanuit Willem II kant nogal slecht was.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op aug 27, 2011, 11:28:46
In dat geval had je in Lissabon moeten zitten

Als op dat moment de knip het niet toelaat dan word dat moeilijk he!!

Maarruh, inmiddels is het weer op orde en Fulham is alweer geboekt.
Het ene stadion is het andere niet!

wekke

Citaat van: Koning Kriel op aug 28, 2011, 20:45:52
Jammer dat ik niet kon afgelopen vrijdag anders had ik je graag een biertje aangeboden. Hoe was het bevallen? Ik begreep dat de wedstrijd vanuit Willem II kant nogal slecht was.

Wij zijn er zelf niet geraakt. We hadden 50minuten om in Tilburg te geraken en het verkeersnieuws voorspelde niet veel goeds dus hebben we het risico niet genomen. Ik was twee seizoenen geleden bij de wedstrijd Willem II-Heerenveen en toen beviel het me zeker.