Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: King Nothing op jul 14, 2009, 19:00:18
Enig idee waar ik kan vinden welke clubs er in Londen in het weekeinde van 25 en 26 juli vriendschappelijk spelen, zonder dat ik 30 websites van clubs af hoef te struinen? Het liefst zie ik een leagueclub spelen, tegen wie en waar boeit me niet, als het maar in Londen is.
Uiteraard zijn bezoeken aan de grote stadions een leuke bijkomstigheid, maar ik heb de stadions van Chelsea, Fulham, Spurs, Charlton, Millwall en West Ham al eens bezocht.

Probeer anders eens onderstaande link met een speciale sectie voor de friendlies. Anders de BBC?
http://www.fixtures365.com/#

En ja, je mag er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.

King Nothing

BBC staat gebookmarked.
Ik heb wel wat ge-googled en kwam alleen de wedstrijden tegen die Maroboduus ook heeft gegeven.

Dankzij wat Engelsen die ik via internet ken kwam ik op deze site terecht: http://nlpl.co.uk/forum/gforum.cgi?forum=32; Ik zocht naar 26 juli, zag daar Barcelona - Al Ahly  staan en dacht "oh" daarna zag ik dat ze op Wembley spelen en dat Spurs - Celtic erachteraan komt :o http://www.thewembleycup.com/ Erg leuk, zeker omdat een bezoek aan Wembley op het programma staat, maar de kaarten zijn wel erg prijzig (vanaf 29 pond voor de 2e ring helemaal bovenin tot 59 pond onderin bij het veld). Ik zoek gewoon nog even verder :)
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Vaig

Misschien een stomme vraag, maar weet er iemand hoe ik via de site van Standard, kaarten kan bestellen voor de Supercup. Waarschijnlijk heb ik slecht gekeken, maar kan het zo snel niet vinden.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Vaig

Citaat van: Dennis-V op jul 16, 2009, 21:57:40
http://www.standard.be/ndl/t_tickets-1.php

De vrije verkoop is begonnen. Ik denk dat je naar Luik zult moeten gaan om het daar te regelen.
Hmm, ja tot hier was ik inderdaad ook gekomen. Is er helemaal niets van internetverkoop dan?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Finniemc

Je kan misschien een mailtje sturen naar billetterie@standard.be? Met een beetje geluk leggen ze dan kaarten op de dag zelf bij de kassa.

Probleem is wel dat het tegen Genk is en dus misschien als risicomatch wordt aanzien.

Vaig

Citaat van: Finniemc op jul 21, 2009, 11:58:19
Je kan misschien een mailtje sturen naar billetterie@standard.be? Met een beetje geluk leggen ze dan kaarten op de dag zelf bij de kassa.

Probleem is wel dat het tegen Genk is en dus misschien als risicomatch wordt aanzien.
Ja dat heb ik inderdaad gisteren ook al geprobeerd, nog geen reactie gekregen overigens. Ik weet ook nog niet zeker of ik ga, ivm vervoer. Is er ook kassaverkoop op de dag zelf?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

HJanneman

Er is ook kassaverkoop op de dag zelf verwachten ze, zie Standard.be .
Op dat secretariaat zijn ze inderdaad niet zo happig op e-mails.

Vaig

Citaat van: HJanneman op jul 21, 2009, 15:28:16
Er is ook kassaverkoop op de dag zelf verwachten ze, zie Standard.be .
Op dat secretariaat zijn ze inderdaad niet zo happig op e-mails.
Net een mailtje teruggekregen. Ik dacht dat ze in Luik verplicht, als werknemer, tweetalig moeten zijn, maar dat was niet in de mail af te zien, maar goed. Komt er op neer, dat er nog genoeg kaarten in de verkoop gaan zaterdag.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

HJanneman

#128
Citaat van: Vaig op jul 23, 2009, 12:58:20
Net een mailtje teruggekregen. Ik dacht dat ze in Luik verplicht, als werknemer, tweetalig moeten zijn, maar dat was niet in de mail af te zien, maar goed. Komt er op neer, dat er nog genoeg kaarten in de verkoop gaan zaterdag.

Standard heeft zichzelf een beetje ingehaald de laatste jaren, dat merk je aan alles(bijv. aan de Merchandising-afdeling, die toch wel topclub onwaardig is, zo snel is alles altijd uitverkocht, om vervolgens ook niet meer een nieuwe voorraad beschikbaar te stellen), zo ook aan de (non)communicatie die je als Nederlander met ze kunt voeren.
Ik heb het ook wel eens in het Engels geprobeerd, maar je krijgt altijd antwoord in het Frans(na een week wachten).



hgrm

Daar heeft niet alleen Standard last van.
Ik heb vorige week 4 clubs in Tsjechië gemaild. Daarvan heeft er tot nu toe eentje (Slovan Liberec) geantwoord.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

georgesv

quizvraagje voor de kenners -)
waarsch veel te makelijk makom
waar is dit


georgesv

veel te makkelijk dus voor de freaks van dit forum :-)

Ici c est Paris

Zijn die blauwe vlekken ernaast de zwembaden van het WK?

Batflyer

Citaat van: Ici c est Paris op aug 01, 2009, 13:43:46
Zijn die blauwe vlekken ernaast de zwembaden van het WK?

Ik denk het wel, op tv lieten ze nog zien dat die baden bijna naast Olimpico liggen.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

wekke

Is er in de eredivisie altijd een bus-/autocombi en clubcard verplichting voor bezoekende supporters?