Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Gerrit-Jan

Door dat raampje was ook weer niet zo heel erg moeilijk, vond het vooral grappig om op die manier binnen te komen. Dat hek moet ik over het hoofd gezien hebben.

Hugo

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 07, 2011, 18:30:27
Ik ben er inderdaad op de gok heengereden....

Haha, goed bezig Gerrit-Jan, Dit is het betere werk!

georgesv

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 07, 2011, 18:30:27Bij Bureaufosse via een raampje in een oud kaartverkoophuisje naar binnen gekomen...

pics or it didn't happen :-)

Hans

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is kaarten te kopen voor de Belgische bekerfinale Standard Luik-Westerlo ? En, mocht het mogelijk zijn, via welke weg dit gerealiseerd kan worden ?

voetbalfan

Citaat van: Hans op apr 11, 2011, 22:34:52
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is kaarten te kopen voor de Belgische bekerfinale Standard Luik-Westerlo ? En, mocht het mogelijk zijn, via welke weg dit gerealiseerd kan worden ?

Via mij, kans op een ticket is zowat 95% maar dat is wel in de Westerlo vakken.

Joost

Ik verwacht eigenlijk dat Westerlo een deel van haar tickets aan standardfans zal geven. Misschien zelfs dat Westerlo alleen de hoofdtribune afneemt en Standard de rest.

wekke

Citaat van: Joost op apr 11, 2011, 23:13:28
Ik verwacht eigenlijk dat Westerlo een deel van haar tickets aan standardfans zal geven. Misschien zelfs dat Westerlo alleen de hoofdtribune afneemt en Standard de rest.

Dan nog zou het me verbazen mocht de bekerfinale uitverkocht geraken

Voetbalhopper

Citaat van: voetbalfan op apr 11, 2011, 23:04:13
Via mij, kans op een ticket is zowat 95% maar dat is wel in de Westerlo vakken.

Is er wel vrijvevoer of moet je met een combi vanaf westerlo ?

voetbalfan

@ Joost: 14 april (donderdag) gaan de beide clubs samen met de KBVB zitten om alles te bespreken in verband met ticketverkoop, busregeling, etc... Er zal dan ook geloot worden welke club welke (2) tribunes krijgt. Westerlo zal ongetwijfeld één van de twee tribunes achter doel krijgen.

@ Wekke: Westerlo zal zijn tribunes zeker niet verkocht krijgen ookal worden er tickets door verkocht aan Standard. Waarschijnlijk is het 15000 voor Westerlo - 25000 voor Standard en dan nog zal het moeilijk zijn om die verkocht te krijgen.

@ Yesyes: Ik denk wel vrij vervoer omdat er ook een 'Westerlo-dorp' komt onder het atomium en in het buurt van het atomium. Hier zal de hele dag vanalles te doen zijn omtrend Westerlo en de finale die s'avonds zal gespeeld worden. Deze plaats zal toch niet afgesloten worden dus is het ook mogelijk om de combi, als die er zou zijn, te omzeilen.

Voetbalhopper

#444
heeft iemand hier ervaring met de online ticketing van standard ? Na enig mail contact heb ik eindelijk hun iban nummer, maar geen betalings order nummer is dat normaal ?

HJanneman

Dat gaat goedkomen. De communicatie met Standard verloopt vaak rommelig, maar je krijgt uiteindelijk wel netjes je tickets. Gewoon direct je online betalingsgegevens naar hen mailen en ze wat achter de broek zitten.

Naar welke wedstrijd ga je?

Voetbalhopper

#446
Citaat van: HJanneman op apr 13, 2011, 19:33:40
Dat gaat goedkomen. De communicatie met Standard verloopt vaak rommelig, maar je krijgt uiteindelijk wel netjes je tickets. Gewoon direct je online betalingsgegevens naar hen mailen en ze wat achter de broek zitten.

Naar welke wedstrijd ga je?

Anderlecht thuis....

ik wilde het net overmaken maar moet hun tenaamstelling/adres hebben en die hebben ze niet gegeven, dus zal morgen wel goed komen

Voetbalhopper

Wat een drama is dat standard, ze reageren niet meer op mijn mailtje....

Je zal bijna zeggen stik maar in die kaarten.

HJanneman

Bij mij gebeurde hetzelfde een aantal jaren geleden: spammen werkt!
Succes: het affiche is het zeker waard, lijkt me.

Voetbalhopper

Citaat van: HJanneman op apr 15, 2011, 11:33:13
Bij mij gebeurde hetzelfde een aantal jaren geleden: spammen werkt!
Succes: het affiche is het zeker waard, lijkt me.

Heb imiddels via een fanclub de bankgegevens gehad, geld overgemaakt maar nog geen reactie gehad als bevesteging