Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Is dat voetbalkantineforum tegenwoordig besloten?

ALenstra

Ik heb begrepen dat er een technische storing is die nogal lang duurt.

TeeZee

Citaat van: Hugo op apr 11, 2013, 21:13:01
Is dat voetbalkantineforum tegenwoordig besloten?
Ik heb geen idee. Je moet zelf op zoek naar de zeer summiere communicatie die erover bestaat op FB en twitter. Er staat nu ineens een kale installatie van SMF, zonder verdere mededelingen op de hoofdsite. Antagonist had de website geblokkeerd wegens het overschrijden van het dataverkeer, maar dat scheen niet te kunnen doordat ze een onbeperkt pakket hebben. Dat zijn de feiten, al het andere van mijn kant is speculatie.

MartijNFR

Is het mogelijk om op vertoon van een wedstrijdkaart te reizen vanaf Nederland naar Aachen? (Het laatste deel in Duitsland dan)
Of dient er gewoon een treinkaartje voor dat stukje gekocht te worden?
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

ALenstra

Volgens mij is een toegangskaartje voor Alemannia Aachen niet in Nederland geldig als vervoersbewijs. Wel in Duitsland in het gebied dat onder het Aachener Verkehrs Verbund valt.

Joost

Citaat van: ALenstra op apr 16, 2013, 19:59:34
Volgens mij is een toegangskaartje voor Alemannia Aachen niet in Nederland geldig als vervoersbewijs. Wel in Duitsland in het gebied dat onder het Aachener Verkehrs Verbund valt.

Het kaartje is wel geldig in Nederland maar slechts op 1 trein en 6 buslijnen.

Ik ben jarenlang vanuit Heerlen richting Aken gegaan met het OV en heb daarover menige discussie gehad met de Nederlands conducteurs en buschauffeurs.

Kijk maar hier;
http://www.avv.de/ressorts/uebersichtsplaene/avv-verbundgebiet/

Vooral deze zin is belangrijk:
Ziel außerhalb des AVV-Gebietes, das Sie mit Ihrem AVV-Ticket mit den genannten Linien erreichen können.

Dat zijn dus de buslijnen naar Heerlen, Waubach, Kerkrade, Vaals en Kelmis alsmede de treindienst van en naar station Heerlen. Deze lijnen worden uitgevoerd door de AVV, soms in samenspraak met de Nederlandse of Belgische lokale vervoerder.

MartijNFR

Excuus dat ik de vraag niet helemaal duidelijk stelde. Maar ik reis dus in Nederland met een Kruidvat kaartje.

Maar als ik Joost dus goed begrijp kan ik de rest op vertoon van een wedstrijdticket afleggen (vanuit Heerlen).
Bedankt voor de hulp. :)
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Joost

Citaat van: MartijNFR op apr 16, 2013, 21:12:30
Excuus dat ik de vraag niet helemaal duidelijk stelde. Maar ik reis dus in Nederland met een Kruidvat kaartje.

Maar als ik Joost dus goed begrijp kan ik de rest op vertoon van een wedstrijdticket afleggen (vanuit Heerlen).
Bedankt voor de hulp. :)
Zonder enige twijfel.

Overigens heb je met een Kruidvatkaartje vrij reizen binnen Nederland en met je wedstrijdticket vrij reizen binnen het AVV gebied. Aangezien dat aangrenzend is heb je helemaal geen probleem.

Sander11

Zondag naar Club Brugge... Iemand een leuk supporterscafe van Brugge voor een Pre-matchpintje???
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Citaat van: Sander11 op apr 25, 2013, 22:23:03
Zondag naar Club Brugge... Iemand een leuk supporterscafe van Brugge voor een Pre-matchpintje???

Voor de match is er veel te doen rond het stadion oa als de poorten open gaan begint er tot 15 min voor de een dj set onder de sfeertribune noord
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Dieter

Citaat van: Sander11 op apr 25, 2013, 22:23:03
Zondag naar Club Brugge... Iemand een leuk supporterscafe van Brugge voor een Pre-matchpintje???

Aan De Platse langs de Gistelsesteenweg zijn meerdere café 's. De Chalet vind ik persoonlijk wel aangenaam.

FCT1980

Wij vertrekken vrijdag naar Engeland voor een weekendje voetbal en wilden op de heenweg even de Bosuil aandoen.
Weet iemand hier of je er op een vrijdag gewoon naar binnen kunt voor een paar foto's?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

HRM1880

Citaat van: FCT1980 op apr 29, 2013, 23:50:49
Wij vertrekken vrijdag naar Engeland voor een weekendje voetbal en wilden op de heenweg even de Bosuil aandoen.
Weet iemand hier of je er op een vrijdag gewoon naar binnen kunt voor een paar foto's?
Poorten staan altijd gewoon open. Binnenrijden langs ingang business seats. De Jos (conciërge) kan wel even lastig doen, maar zolang hij zijne tweeloop niet bij heeft, hoef je daar niets voor te vrezen.

FCT1980

Ok dank je.
Ben benieuwd naar de Bosuil.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Levy

heeft er hier iemand nog een ticket over voor de CL finale ? ik weet dat dit vrijwel een vraag waar ik enkel negatief antwoord op kan krijgen, maar als echte fan van Borussia kan ik niet anders dan via alle wegen proberen ... alvast bedankt