Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Joost op nov 07, 2013, 08:26:03
Ik ben ook zwaar tegen.

Kan je voor deze keer geen uitzondering maken?

Sander11

Ik wil volgende week vrijdag naar 1. FC Koln maar die wedstrijd begint om half 7 tegen Dynamo Dresden dus zal ik paar uur vrij moeten opnemen. Weet iemand of dat de moeite waard is of is dit stadion niet bijzonder genoeg daarvoor?

HEYA DEN BOSCH!

watergatehopper

Citaat van: Sander11 op dec 03, 2013, 08:34:36
Ik wil volgende week vrijdag naar 1. FC Koln maar die wedstrijd begint om half 7 tegen Dynamo Dresden dus zal ik paar uur vrij moeten opnemen. Weet iemand of dat de moeite waard is of is dit stadion niet bijzonder genoeg daarvoor?

Dit is zeker de moeite waard!! Onderstaand de link naar mijn fotoverslag maar er zijn uiteraard legio foto's te vinden op internet zodat je zelf kunt beoordelen of je het de moeite waard vindt.

http://www.watergatehopper.nl/page/koln-mungersdorferstadion
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Berend11

Citaat van: Sander11 op dec 03, 2013, 08:34:36
Ik wil volgende week vrijdag naar 1. FC Koln maar die wedstrijd begint om half 7 tegen Dynamo Dresden dus zal ik paar uur vrij moeten opnemen. Weet iemand of dat de moeite waard is of is dit stadion niet bijzonder genoeg daarvoor?

Ja zeker de moeite waard! Ben een paar maanden terug naar FC Koln - FC Kaiserslautern geweest, erg leuk sfeertje en een mooi stadion.

Dieter

Zou binnenkort naar Utrecht-Ajax willen gaan. Hoe zit het qua uitpubliek voor die wedstrijd? Krijgen de Amsterdammers opnieuw het volledige uitvak of is die 600 kaarten-regeling nog altijd van kracht?

geraldando

Citaat van: Dieter op jan 05, 2014, 09:45:55
Zou binnenkort naar Utrecht-Ajax willen gaan. Hoe zit het qua uitpubliek voor die wedstrijd? Krijgen de Amsterdammers opnieuw het volledige uitvak of is die 600 kaarten-regeling nog altijd van kracht?

Als het goed is mochten er net als vorig seizoen wel uitsupporters bij. Maar die directeur van Utrecht heeft wat onzin uit mogen kramen over ajax supporters weigeren vanwege rellen door Utrecht aanhangers. Dus weet niet of dat nog een rol gaat spelen.
Favoriete ground: Bosuilstadion

wekke

Citaat van: Dieter op jan 05, 2014, 09:45:55
Zou binnenkort naar Utrecht-Ajax willen gaan. Hoe zit het qua uitpubliek voor die wedstrijd? Krijgen de Amsterdammers opnieuw het volledige uitvak of is die 600 kaarten-regeling nog altijd van kracht?

Gewoon gaan! Ik denk dat ik inmiddels voor de 6e keer op rij aanwezig zal zijn en , op de saaie vertoning van vorig seizoen na, telkens genoten.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op jan 05, 2014, 16:51:32
Gewoon gaan! Ik denk dat ik inmiddels voor de 6e keer op rij aanwezig zal zijn en , op de saaie vertoning van vorig seizoen na, telkens genoten.

Dat het vorig seizoen saai was kwam vooral door de bekerwedstrijd van datzelfde seizoen waar weer het nodige gebeurde. :-)

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op jan 05, 2014, 19:38:05
Dat het vorig seizoen saai was kwam vooral door de bekerwedstrijd van datzelfde seizoen waar weer het nodige gebeurde. :-)

Mjah, weet ik. Ik baalde dat ik de bekerpartij had moeten missen en dan kreeg ik in de competitie zo'n fletse vertoning voorgeschoteld :-)

Dieter

#1104
Ga sowieso wel gaan hoor. Maar zo een wedstrijd met een bomvol uitvak maakt het toch net iets leuker. Ik ben in 2011 tegen Feyenoord al eens gaan kijken en vond het toen echt top. Vooral de Feyenoord-fans vond ik toen indrukwekkend, al hielp de 0-4 overwinning uiteraard.

wekke

Citaat van: Dieter op jan 05, 2014, 20:08:39
Ga sowieso wel gaan hoor. Maar zo een wedstrijd met een bomvol uitvak maakt het toch net iets leuker. Ik ben in 2011 tegen Feyenoord al eens gaan kijken en vond het toen echt top. Vooral de Feyenoord-fans vond ik toen indrukwekkend, al hielp de 0-4 overwinning uiteraard.

Van Ajax ga je wel niet onder de indruk zijn denk ik. Ik vind ze veelal sfeerloos. Al zorgt de interactie tussen de Utrecht fans en het volle uitvak natuurlijk altijd wel voor een meerwaarde (althans als ze niet met vuurwerk naar elkaar gooien). Die verachting jegens Ajax, de kolkende Galgenwaard die de thuisploeg naar een hoger niveau tilt, de ruwe sfeer, het voetbal op de scherp van de snee,... Ik ben echt van die derby beginnen houden :D

GiertjeNL

Citaat van: wekke op jan 05, 2014, 20:19:17
Van Ajax ga je wel niet onder de indruk zijn denk ik. Ik vind ze veelal sfeerloos. Al zorgt de interactie tussen de Utrecht fans en het volle uitvak natuurlijk altijd wel voor een meerwaarde (althans als ze niet met vuurwerk naar elkaar gooien). Die verachting jegens Ajax, de kolkende Galgenwaard die de thuisploeg naar een hoger niveau tilt, de ruwe sfeer, het voetbal op de scherp van de snee,... Ik ben echt van die derby beginnen houden :D

http://www.ajaxlife.nl/updates/ajax-mag-weer-1200-supporters-meenemen-naar-utrecht

Vers van de pers...

voetbalfan

België heeft net Andorra geloot, nu is mijn vraag of Andorra wel eens wedstrijden buiten Andorra (Barcelona etc) afwerkt? Deze wedstrijd zou dan een pak oninteressanter worden.

ALenstra

Volgens mij spelen ze in het eigen nationale stadion. Dat was ook zo tegen Nederland tenminste.

spons

Citaat van: voetbalfan op feb 23, 2014, 14:55:38
België heeft net Andorra geloot, nu is mijn vraag of Andorra wel eens wedstrijden buiten Andorra (Barcelona etc) afwerkt? Deze wedstrijd zou dan een pak oninteressanter worden.

Andorra heeft in het verleden wel eens tegen Nederland in Barcelona gespeeld maar afgelopen september en ook de gehele voorgaande kwalificatie gewoon in eigen land. Ik ben er geweest en was echt uniek een interland voor 850 toeschouwers.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen