Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: jona93 op jul 06, 2014, 20:20:30
Ga normaal via Brussel zuid met de Eurostar richting Londen en vandaar de trein nemen richting Cardiff

Dan is het de vraag of je niet beter het vliegtuig rechtstreeks van Zaventem naar Cardiff kunt nemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalman

Ik ga naar de wedstrijd Groningen v Aberdeen volgende week. Kan je de auto,daar gemakkelijk kwijt?

Gerrit-Jan

Zaterdag 23 augustus ben ik een dagje in Londen. Nu vroeg ik me af wanneer de verschuivingen in de competities onder de Premier League bekend gemaakt worden. Iemand enig idee?

Ik kijk nu regelmatig bij de fixtures op de website van de BBC. Of is er nog een betere website waar de fixtures in the UK op  een overzichtelijk manier te vinden zijn?

Ici c est Paris

Die zijn al bekend t/m november. Even op www.premierleague.com kijken zal je verder helpen.

spons

Citaat van: Freebird op jul 15, 2014, 22:15:53
Ik ga naar de wedstrijd Groningen v Aberdeen volgende week. Kan je de auto,daar gemakkelijk kwijt?

Ja over het algemeen is het vrij eenvoudig parkeren. Er is een vrij groot parkeerterrein vooraan maar dat is volgens mij betaald parkeren maar er is vlak daarvoor een industrieterrein met diverse bedrijven met voldoende parkeerplaatsen waar je gewoon gratis kunt staan op 5 min. lopen van het stadion
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 15, 2014, 23:04:29
Zaterdag 23 augustus ben ik een dagje in Londen. Nu vroeg ik me af wanneer de verschuivingen in de competities onder de Premier League bekend gemaakt worden. Iemand enig idee?

Ik kijk nu regelmatig bij de fixtures op de website van de BBC. Of is er nog een betere website waar de fixtures in the UK op  een overzichtelijk manier te vinden zijn?

Als je perse naar de Premier League wilt zou ik voor Palace gaan die dag. Daar is het sinds de terugkeer op het hoogste niveau echt leuk. Mocht je naar Chelsea gaan dan zijn er vaak wel goedkope kaartjes via Viaogo te vinden.

Aanrader die dag is ook Brentford. Verder spelen Millwall, Watford, Leyton Orient, AFC Wimbledon en Dagenham ook nog thuis. Keus genoeg dus en juist onder de Premier League tref je de echte Engelse voetbalsfeer.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

Citaat van: spons op jul 15, 2014, 23:17:21
Ja over het algemeen is het vrij eenvoudig parkeren. Er is een vrij groot parkeerterrein vooraan maar dat is volgens mij betaald parkeren maar er is vlak daarvoor een industrieterrein met diverse bedrijven met voldoende parkeerplaatsen waar je gewoon gratis kunt staan op 5 min. lopen van het stadion

Thanks voor de tip!

Gerrit-Jan

Citaat van: FCT1980 op jul 16, 2014, 08:16:12
Aanrader die dag is ook Brentford

Ik zat inderdaad aan Brentford - Birmingham te denken. Maar die kan dus niet meer verzet worden naar vrijdagavond of zondag?

Hugo

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 16, 2014, 11:31:35
Ik zat inderdaad aan Brentford - Birmingham te denken. Maar die kan dus niet meer verzet worden naar vrijdagavond of zondag?

Die kans lijkt mij minimal.

Gerrit-Jan

Citaat van: Hugo op jul 16, 2014, 11:57:02
Die kans lijkt mij minimal.

Ok. En anders pak ik een andere wedstrijd die zaterdag...


Even een andere vraag, wanneer worden de Duitse speelschema's definitief? Weekend van zaterdag/zondag 17/18 oktober zit ik met vrienden in Berlijn. Dat weekend speelt Union thuis tegen Sandhausen, alleen de dag is nog onduidelijk. Hoe ver van tevoren ongeveer worden wedstrijden voor de 2e Bundesliga definitief vastgelegd?

Freekos79

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 21, 2014, 15:47:28
Ok. En anders pak ik een andere wedstrijd die zaterdag...


Even een andere vraag, wanneer worden de Duitse speelschema's definitief? Weekend van zaterdag/zondag 17/18 oktober zit ik met vrienden in Berlijn. Dat weekend speelt Union thuis tegen Sandhausen, alleen de dag is nog onduidelijk. Hoe ver van tevoren ongeveer worden wedstrijden voor de 2e Bundesliga definitief vastgelegd?

worden steeds per batch bekendgemaakt. De volgende wedstrijden eind augustus.
Volgende wedstrijd: ?

Remonvdh

Wanneer komt t speelschema voor Spanje uit? Kan t nergens vinden

AthleticHolanda

Morgen of overmorgen.

Remonvdh


voetbalfan

Overmorgen is officieel meegedeeld.