Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Dalymount Park is zeker leuk, maar Richmond Park van St Patrick's ziet er op de foto's op stadionwelt.de ook aardig uit (ik ben er niet geweest, dus ik kan het niet bevestigen). St. Patrick vs. Shamrock is wel een derby dus qua wedstrijd wellicht aardiger daan Bohemians vs. Limerick.

Staan de speeldagen al vast? Bestaat er niet de kans dat het alsnog over het weekend wordt verspreid? Of krijg je twee wedstrijden er niet door bij je vriendin?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Ik zou zonder twijfel naar St Pat's-Shamrock Rovers gaan.

Het stadion van Bohs mag misschien wat leuker zijn maar de wedstrijd bij St. Pat's is op voorhand vele malen leuker. Shamrock Rovers heeft normaal gesproken denk ik de beste uitsupport in Ierland en het betreft toch een kleine derby. St. Pat's heeft bovendien ook prima support.

Voetbalman

Citaat van: hgrm op jul 29, 2014, 23:07:42
Dalymount Park is zeker leuk, maar Richmond Park van St Patrick's ziet er op de foto's op stadionwelt.de ook aardig uit (ik ben er niet geweest, dus ik kan het niet bevestigen). St. Patrick vs. Shamrock is wel een derby dus qua wedstrijd wellicht aardiger daan Bohemians vs. Limerick.

Staan de speeldagen al vast? Bestaat er niet de kans dat het alsnog over het weekend wordt verspreid? Of krijg je twee wedstrijden er niet door bij je vriendin?

Ierse competitie is volledig nieuw voor mij, had over het derby-element gekeken bij St. Patrick v Rovers. Lijkt me, de reactie van AthleticHolanda meegenomen, wel duidelijk dat ik op het verkeerde paard wou inzetten.

Ik hoop dat er nog een wedstrijd verplaatst wordt in Dublin, maar die eventuele planning kan ik pas later maken. De vriendin ging vroeger alle thuis- en uitmatchen van Lierse kijken, zij kan dat wel aan ;)

Bedankt voor de reacties allebei!

Gerrit-Jan

#1293
Op zaterdag 23 augustus ben ik van plan naar Brentford - Birmingham te gaan. Nu las ik vandaag op de website van Brentford dat de wedstrijd 'has been designated all ticket'. Kaarten kunnen allereerst aangeschaft worden door seizoenskaart-houders en mensen met een clubcard. Mochten er dan nog kaarten overblijven dan zijn de mensen met een boekingshistorie aan de beurt om kaartjes te kopen. Er is geen general sale.

Nu vroeg ik mij af of er hier op het forum iemand is (of iemand anders kent) met een membership card van Brentford die mij zou kunnen helpen met het boeken van een ticket voor de wedstrijd tegen Birmingham? Of anders iemand met een boekingshistorie bij Brentford?

Vaig

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 30, 2014, 23:22:42
Nu vroeg ik mij af of er hier op het forum iemand is (of iemand anders kent) met een membership card van Brentford die mij zou kunnen helpen met het boeken van een ticket voor de wedstrijd tegen Birmingham? Of anders iemand met een boekingshistorie bij Brentford?
Ik wil eind september naar Brentford - Leeds. Daarvoor is ook een membership nodig, maar die gaan pas weer na de wedstrijd tegen Charlton op 9 augustus in de verkoop. Daar heb jij dus niets meer aan, anders kun je mooi met een paar man de kosten voor een membership delen. In november wil er ook een aardige groep naar Brentford-Fulham gaan namelijk.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

wekke

Citaat van: Freebird op jul 30, 2014, 00:36:34
Ierse competitie is volledig nieuw voor mij, had over het derby-element gekeken bij St. Patrick v Rovers. Lijkt me, de reactie van AthleticHolanda meegenomen, wel duidelijk dat ik op het verkeerde paard wou inzetten.

Ik hoop dat er nog een wedstrijd verplaatst wordt in Dublin, maar die eventuele planning kan ik pas later maken. De vriendin ging vroeger alle thuis- en uitmatchen van Lierse kijken, zij kan dat wel aan ;)

Bedankt voor de reacties allebei!

Dan ben je inderdaad véél gewoon :-)

Gerrit-Jan

Citaat van: Vaig op jul 31, 2014, 08:55:09
Ik wil eind september naar Brentford - Leeds. Daarvoor is ook een membership nodig, maar die gaan pas weer na de wedstrijd tegen Charlton op 9 augustus in de verkoop. Daar heb jij dus niets meer aan, anders kun je mooi met een paar man de kosten voor een membership delen. In november wil er ook een aardige groep naar Brentford-Fulham gaan namelijk.

Had eerst per ongeluk  'zaterdag 3  augustus' in mijn bericht staan --> dat moet zaterdag 23 augustus zijn.

Wellicht is het dan nog een idee om gezamelijk een membership aan te schaffen (afhankelijk van wanneer de verkoop aan mensen met membership card start voor de wedstrijd tegen Birmingham)

jona93

even een vraagje voor de trein in Engeland is het best dat je van te voren op internet je kaarten besteld voor te reizen me te trein of kan je aan de lokketen daar ook kopen zonder problemen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op aug 04, 2014, 17:25:33
even een vraagje voor de trein in Engeland is het best dat je van te voren op internet je kaarten besteld voor te reizen me te trein of kan je aan de lokketen daar ook kopen zonder problemen?

Ligt aan de afstand. Ga je lange afstand dan is vooraf veel goedkoper meestal.

jona93

Citaat van: Joost op aug 04, 2014, 17:47:44
Ligt aan de afstand. Ga je lange afstand dan is vooraf veel goedkoper meestal.
Van Londen naar Cardiff
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Freekos79

Citaat van: jona93 op aug 04, 2014, 17:54:03
Van Londen naar Cardiff

Vooraf kan wel de helft schelen.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

De spoorwegen in Engeland zijn verschrikkelijk duur, vooral als je standaardkaartjes (dus aan het loket) koopt. Van te voren kopen en je vastleggen op een bepaalde trein kan behoorlijk veel schelen.

Het is sowieso de moeite waard om eens na te gaan of een binnenlandse vlucht goedkoper is. En je kunt ook de bus nemen (Nationalexpress bijvoorbeeld).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: jona93 op aug 04, 2014, 17:54:03
Van Londen naar Cardiff
Ik neem aan dat je de SuperCup bedoelt.

Dinsdag 12 augustus om 9:15 enkeltje van Londen Paddington naar Cardiff:
(alles in ponden)
Advance 31,70 (voor 1 enkele trein, vooraf geboekt, via 1 maatschappij)
Off Peak 54,00 (voor 1 tijdstip, vooraf geboekt, via willekeurige route en maatschappij
Any time 106,00 (een enkeltje zoals in NL en België, geldig op 1 dag ongeacht het tijdstip)

Reistijd met de trein 2u07.

Met de bus, National Express
Zelfde dag van Victoria Bus Station naar Cardiff, vertrek 9:30
Ticket aan te passen aan tijdstip, niet te annuleren: 12,60
Ticket aan te passen aan tijdstip en mogelijk te annuleren: 15,80
Reistijd 3u30.

Auto huren om van Londen naar Cardiff te rijden:
€105 voor 1 dag, ophalen in Londen, terugbrengen in Cardiff
€60 voor 2 dagen, ophalen en terugbrengen in Londen.
Brandstof heen en terug, 250km enkele reis dus ongeveer €30 enkel, €60 retour.
Reistijd, ongeveer 2u45.




HRM1880

De trein wordt daar pas interessant als je met een paar bent. De group saver tickets zijn vaak echt enorm goedkoop.

smitswessel

Om in te haken op het Britse trein onderwerp...

Stel dat ik een tripje naar Birmingham maak van een aantal dagen en daar ook een club als Wolverhampton, Stoke of Derby zou willen bezoeken. Wat is dan het beste alternatief?
Vanuit mijn onervaren groundhop-visie zou ik per vliegtuig naar Birmingham vliegen en dan vanuit daar de trips met de trein maken. Maar dit is dus absoluut niet de beste optie zoals ik van jullie verneem?