vv Baronie - Sportpark aan de Fatimastraat, Breda (1932-1960)

Gestart door Breda, jun 21, 2011, 23:34:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

Bier und Bratwurst

Leuk om te lezen.Ik wist niet dat vv Baronie daar ook nog had gespeeld. Ben zelf vorig jaar nog op De Blauwe Kei geweest.
De hoofdtribune vind ik daar prachtig.Jammer dat ze de onoverdekte tribunes rondom tot graswallen hebben gemaakt m.u.v. het kleine gedeelte op de lange zijde. In de kleine knusse kantine hangen ook nog veel fotos uit het verleden.
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 22, 2011, 06:51:18
Leuk om te lezen.Ik wist niet dat vv Baronie daar ook nog had gespeeld. Ben zelf vorig jaar nog op De Blauwe Kei geweest.
De hoofdtribune vind ik daar prachtig.Jammer dat ze de onoverdekte tribunes rondom tot graswallen hebben gemaakt m.u.v. het kleine gedeelte op de lange zijde. In de kleine knusse kantine hangen ook nog veel fotos uit het verleden.

Is er een specifieke tegenstander die publiek naar de Blauwe Kei laat komen ? Als ik me niet vergis valt de publieke belangstelling over het algemeen toch wat tegen.

Joost

Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 06:56:34
Is er een specifieke tegenstander die publiek naar de Blauwe Kei laat komen ? Als ik me niet vergis valt de publieke belangstelling over het algemeen toch wat tegen.

Dat is het lot van alle stadse clubs in de Hoofd en Topklasse. Concurrentie van een profclub of vele andere amateurs zorgt zelden voor grote aantallen.

Bedankt Breda. Altijd leuk om zulke stukjes te lezen over stadions die nu niet meer bestaan en ook in de algemene herinnering niet meer voorkomen.

MVD

Beste, kan je me vertellen uit welke publicatie de luchtfoto afkomstig is? Of zou je me wellicht een scan kunnen sturen? Ik hoor het graag!

MVD


MVD

Nog één vraag dan. Het boekje over 50 jaar Pelsakker. Was is de preciese titel daarvan?
Alvast bedankt!

MVD

Dank. Ik zal eens kijken of ik een exemplaar op d ekop kan tikken ergens.
De interesse is gelegen in een onderzoekje naar de architecten van het klooster.
Met voetbal heb ik eerlijk gezegd niet zoveel. Of is dat vloeken in de kerk op dit forum :-)

MVD

Dank. De pech is alleen dat ik nogal uit de buurt woon, Leiden namelijk.
Ik zal het stadsarchief eens lastigvallen.