Week 35: maandag 24 augustus t/m zondag 30 augustus

Gestart door syntric, aug 16, 2020, 22:50:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Citaat van: DannyH79 op aug 25, 2020, 13:07:07
Ondanks een weekje vakantie in eigen land en geen wedstrijd of bezoekje ingepland hebben staan toch even het sportpark aan de oprit van de camping bezocht. Hier heb ik vroeger toen ik met mijn ouders op vakantie was de wedstrijd tussen een regio selectie en Ajax gezien. Dit was in de tijd dat Ajax Finidi en Mrkela op proef hadden voor de rechtsbuiten positie.

https://groundhop-hopper.blogspot.com/2020/08/sportpark-den-elshof-sv-grol-groenlo.html
Als ik je een tip mag geven, je hoeft niet steeds alles dubbel te posten. Deze Agenda topics zijn bedoeld voor de planning.

Nort

Citaat van: fcbisart op aug 25, 2020, 13:00:58
Parijs staat volgens mij in België oranje ingekleurd, bovendien zijn we maar een paar uur In Parijs en zeker en vast geen 48 uur. Stade Charlety heeft een capaciteit van 25000 toeschouwers en doorgaans komen er 1000 opdagen bij een thuiswedstrijd . Maw, risico is heel beperkt
Ik hoop dat je werkgever er ook zo over denkt. In Nederland kan het je 10 werkdagen onbetaald verlof opleveren (als die er weet van krijgt).

Mrmtty20

Citaat van: Joost op aug 25, 2020, 12:04:30
Ohja, de dubbele aantallen zijn pas vanaf 1 september.
Dat weet ik niet zo goed, ik denk dat ik overlaatst een Facebook bericht van Mandel United zag met een oproep voor hun oefenmatch bij te wonen waar 400 welkom waren.
Maar in de meeste gevallen dus wel 200 fans toegelaten met mondkapje.

Joost

Citaat van: fcbisart op aug 25, 2020, 13:00:58
Parijs staat volgens mij in België oranje ingekleurd, bovendien zijn we maar een paar uur In Parijs en zeker en vast geen 48 uur. Stade Charlety heeft een capaciteit van 25000 toeschouwers en doorgaans komen er 1000 opdagen bij een thuiswedstrijd . Maw, risico is heel beperkt

Het risico dat je wellicht loopt lijkt me enkel aanwezig in de gezamenlijke autorit. Maar dat doet toch niet ter zake?

DannyH79

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2020, 13:17:09
Als ik je een tip mag geven, je hoeft niet steeds alles dubbel te posten. Deze Agenda topics zijn bedoeld voor de planning.

Check. Sorry
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

spons

Citaat van: Nort op aug 25, 2020, 15:25:20
Ik hoop dat je werkgever er ook zo over denkt. In Nederland kan het je 10 werkdagen onbetaald verlof opleveren (als die er weet van krijgt).

Is geen enkel juridische basis voor, kan een werkgever echt niet zomaar doen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

In het geval je bijvoorbeeld in de zorg werkt zou ik het minimaal onvolwassen gedrag noemen.


fcbisart

Woonde ik in Nederland,dan hadden jullie volledig gelijk, maar ben woonachtig  in België, waar andere regels gelden! Dus eerst even checken aub ...


Jef400


spons

Citaat van: Jef400 op aug 25, 2020, 19:31:02
Oh nee Spons?

https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/artikel/5174676/werken-na-vakantie-oranje-gebied-corona-virus-crisis

Nou ben ik nog geen afgestudeerd jurist, maar dit is geheel eigen risico vriend.

Ik wil de eerste uitspraak van een rechter nog wel eens zien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

#26
Ik wil de eerste keer dat je je eerst inleest voor dat je die schreeuwmuil op zet eens zien.

Het is heel simpel:

Kom je uit oranje gebied vorm je een gezondheidsrisico, vorm je een risico en heb je daar aandeel in gehad is het verwijtbaar verzuim en draag je zelf dat risico. De organisatie is verantwoordelijk voor de gezondheid binnen de eigen organisatie.

spons

Citaat van: Jef400 op aug 25, 2020, 21:01:50
Ik wil de eerste keer dat je je eerst inleest voor dat je die schreeuwmuil op zet eens zien.

Het is heel simpel:

Kom je uit oranje gebied vorm je een gezondheidsrisico, vorm je een risico en heb je daar aandeel in gehad is het verwijtbaar verzuim en draag je zelf dat risico. De organisatie is verantwoordelijk voor de gezondheid binnen de eigen organisatie.

In quarantaine gaan is in Nederland geen verplichting maar een advies dus als je geen klachten hebt bij terugkomst en gewoon wilt gaan werken kan dat.
Het risico om hier in de regio Rijnmond besmet te raken is trouwens groter dan in de meeste gebieden in Europa waarvoor code oranje is afgegeven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

En als de werkgever nee zegt zit je zelf met de gebakken peren. Want de werkgever mag dat ;-)

Nog 3 tot 9 maanden mensen. Zijn we van dit gedoe af.

fcbisart

Parijs nu ook voor de Belgen rode zone, maw FC Paris zal voor later in het seizoen zijn