Aangename Quotes & Euforische Eufemismen

Gestart door Han, okt 07, 2008, 01:12:15

Vorige topic - Volgende topic

Han

Onze nieuwste platforummer inspireert. Vlamingen zijn namelijk taalverrijkende syllabe-jongleurs.

Patro Eisden is synoniem aan kut met peren en het stelt geen reet voor. Dat is de Nederlandse variant voor matig presteren.

Echter:

Citaat van: Mar op okt 06, 2008, 23:01:02T'gaat alles behalve goed op Patro. Het spel trekt op niets.

Game on. Aangename Quotes & Euforische Eufemismen. Door en voor leden.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Uit de verzamelde werken van Hugo:

CiteerHet dragen van oude sjofele sjaals is duidelijk de dresscode bij Wimbledon. Het is natuurlijk belangrijk dat iedereen ziet dat je al op Plough Lane fan was van Wimbledon.

Han

Onderkoelde patenthumor:

Citaat van: TeeZee op nov 04, 2008, 21:51:04
Vraag aan witte leeuw. Ben je weleens bij Zwarte Leeuw geweest?

Han

Ik las het volgende over onze grote buurman:

Citaat van: RKSVW op dec 08, 2008, 23:05:43Nee is inderdaad waar. Duitsers hebben niet weinig gevoel voor humor maar totaal geen.

Misschien kan dit cliché-gelul door de inzender even toegelicht worden in de beste traditie van 'put your money were your mouth is'.

Han

Citaat van: Ici c est Paris op dec 15, 2008, 22:52:10
Prachtfoto, die 3e van Salmrohr, die tribune lijkt er te staan als een ufo in Appelscha.

Pieros

Citaat van: Joost op dec 17, 2008, 16:57:40
Eventueel zondag naar MSP-Heerlen Sport maar ik denk dat er wordt gevraagd of ik ook kom meeklussen in mijn flatje.

RKSVW

Citaat van: Han op dec 09, 2008, 00:37:57
Ik las het volgende over onze grote buurman:

Misschien kan dit cliché-gelul door de inzender even toegelicht worden in de beste traditie van 'put your money were your mouth is'.
Natuurlijk kan ik dat. Al eens een Duitse comedy-show gezien? Voor humor hoef je bij de grote buurman niet te zijn; voor orde en discipline wel maar voor humor niet. Dan zijn de Britten toch weer de meesters.
----------------
Now playing: Laïs - Zeven Steken
via FoxyTunes

hgrm

Vanavond gehoord op de Belgische radio uit de mond van de tweevoudig doelpuntenmaker voor Lokeren, een Afrikaan gok ik:

"Sometimes you win, sometimes you lose....<even stilte>....eh...today it was a draw"
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

RKSVW

Wellicht bij niemand hier bekend maar in Ierland is Mícheál Ó Muircheartaigh een echte legende.
Zijn uitspraken tijdens het commentaar kent bijna iedereen en iedereen van jong tot oud kan zijn commentaar persifleren.
Mijn favorieten vet gedrukt
* "1-5 to 0-8...well from Lapland to the Antarctic, that's level scores in any man's language".
* "Pat Fox has it on his hurl and is motoring well now ... but here comes Joe Rabbitte hot on his tail ...... I've seen it all now, a Rabbitte chasing a Fox around Croke Park!"
* "He grabs the sliotar, he's on the 50......he's on the 40......he's on the 30....... he's on the ground".
* "Seán Óg Ó hAilpín.... his father's from Fermanagh, his mother's from Fiji, neither a hurling stronghold".
* "Teddy McCarthy to John McCarthy, no relation, John McCarthy back to Teddy McCarthy, still no relation".
* "Colin Corkery on the 45 lets go with the right boot. Its over the bar. This man shouldn't be playing football. He's made an almost Lazarus-like recovery from a heart condition. Lazarus was a great man but he couldn't kick points like Colin Corkery".
* "In the first half they played with the wind. In the second half they played with the ball."
* "Setanta Ó hAilpín....the original Setanta from the old Gaelic stories was ten foot tall, had ten fingers on each hand and ten toes on each foot but even he couldn't be playing better hurling than his namesake here today"
* "... and Brian Dooher is down injured. And while he is, I'll tell ye a little story. I was in Times Square in New York last week, and I was missing the Championship back home. So I approached a newsstand and I said 'I suppose you wouldn't have the Kerryman would you?' To which the Egyptian man behind the counter replied 'do you want the North Kerry edition or the South Kerry edition?'. He had both, so I bought both. And Dooher is back on his feet..."
* "Anthony Lynch, the Cork corner-back, would be the last person to let you down - his people are undertakers"
* "Teddy looks at the ball, the ball looks at Teddy"
* " Dublin have scored two points, one from the hand and one from the land"
* "Pat Fox out to the forty and grabs the sliothar. I bought a dog from his father last week. Fox turns and sprints for goal. The dog ran a great race last Tuesday in Limerick. Fox to the 21 fires a shot, it goes to the left and wide... And the dog lost as well."
* "I saw a few Sligo people at Mass in Gardiner street this morning and the omens seem to be good for them, the priest was wearing the same colours as the Sligo jersey! 40 yards out on the Hogan stand side of the field Ciarán Whelan goes on a rampage, its a goal. So much for religion."

Voor diegenen die de grapjes niet snappen: ik kan ze best uitleggen
Nog meer op http://en.wikiquote.org/wiki/M%C3%ADche%C3%A1l_%C3%93_Muircheartaigh

----------------
Now playing: Roisin Murphy - Roisin Murphy - Ramalama (bang bang)
via FoxyTunes

Maroboduus

Liverpool-verdediger Jamie Carragher op football365.com: "Some of our younger supporters have never seen us win the title and the last time we did it I was an Everton fan!"

RKSVW

De grote Puskás Ferenc zei ooit:

I remember that as a boy, there was only one club for me - Arsenal.

Han

CiteerEen portie kibbeling op de boulevard

De geestelijke vader van deze quote is Hielke die vermoedelijk onbedoeld, voorafgaand aan de ontmoeting Quick Boys vs Jong Heerenveen, en passant de titel bedacht van een nieuwe musical, een conference of een boek.

Han

TeeZee bezoekt Adó:

CiteerIk denk dat 2-2 een terechte afspiegeling van de wedstrijd had betekent. Maar waarschijnlijk vindt Verbeek nu dat ik mijn diploma in België gehaald heb, dus ik hou liever mijn mond.

TeeZee

De ex-coach van Real Madrid verkondigde recentelijk hetvolgende: "Ik wens Mourinho helemaal geen succes bij Real Madrid. Ik hoop eerlijk gezegd dat hij ervoor zorgt dat de club degradeert."

Kijk, daar hou ik wel van.